Jump to content

Wat zijn je nieuwe AUDIO aanwinsten....

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Een nieuwe platendraaiert :D:D:D

Zojuist gekocht nog niet binnen. <_<

Moet nog even langrijden.

Overweging nieuw / tweedehands heeft toch anders uitgepakt.

Wordt een groeiprojectje, want hij was zonder arm, mijn SME 3009 zal er op moeten voorlopig. En deze staat dan niet in verhouding. Maar ik wijzig mijn spullen een keer in de 15 jaar dus ik heb de tijd

Als ie binnen plaats ik een plaatje...

Mark

54_k.jpg

Al een tijdje naar op zoek, gisteren werd ie voor een heel erg mooie prijs aangeboden (demo-model) dus zodoende heb ik toegehapt :)

Vind het een erg mooi rack :)

En ondanks dat ik eerst toch voor de Unison Research Simply Phono had gekozen, is dat gewijzigd naar de ASR Mini Basis die ik gisteren bij Haudio heb gekocht:

mini-basis_b.jpg

Maar ook met de MiniBasis ben je zeer goed bedeeld.

Wat zijn jouw eerste indrukken van de ASR?

Frank. :rolleyes:

Goed neutraal, mooie staging, dezelfde rust in het geluid die mijn Tag-set ook heeft, matcht erg goed met de Goldring Eroica :)

Goed instelbaar, netjes opgebouwd... mooi design ook vind ik, wat wil je eigenlijk nog meer...

Hopelijk kan m'n vrouw eind deze week weer genieten via m'n aamgepaste 3e setje

3e setje al ? :rolleyes:

Zo,...straks staat er in elk kamertje een set B)

(moet opeens denken aan 'n stukje van Van Kooten & de Bie, over figuurpoepen, en dat 't wel zo lekker poept met 'n muziekje d'r bij :D;)

Heb je de Nait-1 nog, in de 2e set ?

Bevalt ie nog steeds ? :)

Hij ziet er inderdaad mooi uit op de foto Enno, maar 't is wat mij betreft nog een vraag of ie qua geluid z'n looks recht doet  ;)  Volgens 'horen/zeggen' komt dat wel goed, maar je kent het onderschrift van Ruud...

Ome Henk,

Komt vast wel goed. Ik heb hem 1 keer gehoord, bij mijn buurman, en ik was behoorlijk onder de indruk, heel mooi 3d plaatje. Was overigens met een Sugden CD-speler, B&W 805N en Siltech bekabeling, echt genoten die avond.

Enno

Een nieuwe platendraaiert

Zojuist gekocht nog niet binnen.

Moet nog even langrijden.

Overweging nieuw / tweedehands heeft toch anders uitgepakt.

Wordt een groeiprojectje, want hij was zonder arm, mijn SME 3009 zal er op moeten voorlopig. En deze staat dan niet in verhouding. Maar ik wijzig mijn spullen een keer in de 15 jaar dus ik heb de tijd

Als ie binnen plaats ik een plaatje...

Hij is binnen :D:D

Alleen niet nog niet spelend. Wat ik wel verwacht had aangezien de arm nog niet op de tafel past (moutingplate verhogen) en mijn elementje nog bij Henk ligt. Die laatste wordt wellicht een upgrade.

Zaterdag wel de hele dag onderweg geweest, nu weer naar het noorden. Joh je moet wat over hebben voor je hobby

Dat plaatje wil niet lukken. Heb geen eigen site...iemand een suggestie

Mark

Nou deze dus, maar nu nog monteren met de SME.

super-seven-40-60.jpg

Dat uploaden etc is niks voor mij, dat heb ik allang gezien.

:blink:

Wel is het type plaatje een stuk kleiner. Vorige eigenaar heeft 'm met dubbelzijdige tape vast geplakt...misschien beter met secondenlijm

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...