Jump to content

Wat zijn je nieuwe AUDIO aanwinsten....

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Gisteren een paar 2ehands interlinks gekocht van een mede forumgenoot. Een set gebalanceerde "Harmonic Technology Truth-Link Single Crystal TM (OCC) 6N Copper Interconnect Cable Balanced (XLR) " :huh:

Gekocht van een andere audio liefhebber die me behalve de interlinks verkocht ook een heel goed verhaal kon vertellen en veel ervaring had met interlinks, speaker kabel etc. Was even leuk ! :)

Ik gisterenavond met de 2 'trutten' aan het trutten geweest en tussen de cd speler en voorversterker geplaatst. Stugge annaconda's zijn het !

Nou, dat is wel andere koek als de gewone dropveter interlinks die er tussen zaten. Veel meer detaillering en plaatsing van het geluid. Preciezer van plaatsing, minder scherp en slisserig.

Nu snel sparen voor de juiste kabel tussen de vv en de eindversterker want daar zit ook nog een stuk cinch gamma snoer tussen van bedenkelijke kwaliteit. :ph34r:

product_116447.jpg

Ik ben blij :):):)

Eergisteren opgehaald, omdat ik de kleur beter past naast mijn hifi-meubel, en omdat ik graag dezelfde speakers voor surround wilde hebben als de fronts:

Monitor Audio Monitor3 ( met mijn hond ervoor... )

Nu dus in de kleur Cherry, zwaarder afgevuld, en ze klinken net wat lekkerder ( weet echt niet waarom... ). Ze zijn van een vroegere serie, en tot ik een set Thiel kan betalen, is dit een leuke en vooral mooie upgrade!!!

Thanx!!!

Ik ga voor de CS2.4. Wil voor ik beslis nog wel even goed beluisteren, want vooral het laag mag best wat power hebben, dan heb ik nl. geen sub meer nodig voor stereo... Wellicht dat jij (Frank, dus ) me meer kan vertellen?

Greetz,

Lestat

Thanx!!!

Ik ga voor de CS2.4. Wil voor ik beslis nog wel even goed beluisteren, want vooral het laag mag best wat power hebben, dan heb ik nl. geen sub meer nodig voor stereo... Wellicht dat jij (Frank, dus ) me meer kan vertellen?

Greetz,

Lestat

Met een 2.4 heb jij voor het laag beslist geen sub meer nodig. Mits de versterking de nodige stabiliteit bezit. Als dit zo is, dan staat niks een open muziekbeeld met een schitterend mooi laag meer in de weg.

Veel plezier met de huidige aankoop, en spaar ze voor de 2.4'en.

Frank. :rolleyes:

Ze zijn van een vroegere serie, en tot ik een set Thiel kan betalen, is dit een leuke en vooral mooie upgrade!!!

Redenatie die ik niet zo goed kan volgen. Je gaat nu eerst geld uitgeven, zodat je nog langer moet sparen voor een paar echte :P luidsprekers?

Enno

Ze zijn van een vroegere serie, en tot ik een set Thiel kan betalen, is dit een leuke en vooral mooie upgrade!!!

Redenatie die ik niet zo goed kan volgen. Je gaat nu eerst geld uitgeven, zodat je nog langer moet sparen voor een paar echte :P luidsprekers?

Enno

Heel simpel: het kan nog best even duren voor ik 2 mooie fronts kan kopen, en ik ergerde me aan mijn surround-speakers bij SACD. Ik zag deze te koop staan, aanzienlijk goedkoper dan een set nieuwe Thiels of zo, en als ik die Thiels ofzo zou willen kopen, dan weet ik een adres waar men mijn MA3's zo inruilt tegen een zeer goede prijs.

Dus, nu al meer genieten tot het helemaal genieten wordt!!! En financi

Mooie speler, als je de reviews moet geloven (en daar zit nu even een probleempuntje).

Ben zelf niet zo gecharmeerd van DVD-A. De meeste DVD-A schijfjes die ik heb zijn Multi-Channel, hebben geen stereo downmix, en zijn ook niet als stereo af te spelen (alleen L en R uit de MC). Over het algemeen niet zo'n prettig gehoor.

Dus tenzij je een volledige MC setup hebt, oppassen met aanschaf software.

Enno :)

PS veel plezier ermee

Ach ja DVD-A is zo goed als dood zo te zien

104837m.jpg

in 24 bit/192Khz

(ik heb nog de originele lp, grijs gedraaid met een keramisch element op 4 gram naaldkracht van een philips combogrammafoon van 409 gulden (rond 1970).

Zou ie nu beter klinken :lol:

Ach ja DVD-A is zo goed als dood zo te zien

104837m.jpg

in 24 bit/192Khz

(ik heb nog de originele lp, grijs gedraaid met een keramisch element op 4 gram naaldkracht van een philips combogrammafoon van 409 gulden (rond 1970).

Zou ie nu beter klinken :lol:

haha die had ik vroeger ook, billion dollar babies van Alice Cooper :D

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...