Jump to content

Wat zijn je nieuwe AUDIO aanwinsten....

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

ik vind het alleen nog steeds een volstrekt onjuist bedrag. ;)

Daar ben ik het helemaal mee eens als je alleen naar de interlink kijkt.

Kijk je naar de totaalprijs van mijn set (inclusief interlink), dan denk ik dat ik voor een leuk bedrag een meer dan leuke set bij elkaar heb staan.

Verder heb ik geen auto. Ik ken mensen die al meer uitgeven voor een reparatie/onderhoudsbeurt, dan ik heb uitgegeven voor een interlink. En wedden dat ik er meer plezier aan beleef :D

helemaal mee eens. :D

• 2 weeks later...
Deze hoop ik binnenkort uit Zwitserland te ontvangen.

artikel_0000497_b.jpg

Het is een uitprobeersel. Een al wat oudere EAD DAC. Eens luisteren wat dat oude beestje presteert en of het mijn stelling bevestigt :rolleyes::lol:

Nou, dit beestje heb ik dus vorige week eindelijk ontvangen. De douane moest er zich zonodig nog mee bemoeien <_< . Gelukkig heeft de verkopende partij nog een beetje meegespeeld met de rekenig en daardoor was het invoerbedrag goed te overzien ;)

Eerste indruk. Mijn stelling klopt :rolleyes: (maar dat wist ik eigenlijk al :P ). Ondanks de oudere digitale techniek speelt deze een stuk vloeiender en toch briljanter. :)

Zo, m'n nieuwste aanwinst is nu net sinds 'n uurtje officieel m'n nieuwste aanwinst :D

Keurig bezorgd, en na een half uurtje keuvelen over muziek & audio,

staat ie nu lekker op te warmen.

(voor zover je daar bij Naim van kan spreken, want de meeste Naim versterkers worden amper warmer dan wanneer ze uit staan.

Ik heb nu de 4e Nait-5i die Audio-Artistiek heeft verkocht.

Mwa, niet slecht vind ik, aangezien de winkel nog maar 1,5 maand bestaat. :rolleyes:

:D als ik de plaatjes zie ;)  vind ik tot nu toe alleen de versterker mooi.

Bedoel je de plaatjes van mijn set of de foto's van de winkel, Joopus.

Als 't om mijn set gaat ben ik 't helemaal met je eens :rolleyes:

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...