Duck-Twacy Posted 23 december 2005 Report Share Posted 23 december 2005 Een stapel aluminium en planken voor een nieuw diy audiorek (wordt vervolgt). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulebappie Posted 23 december 2005 Report Share Posted 23 december 2005 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 23 december 2005 Report Share Posted 23 december 2005 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 23 december 2005 Report Share Posted 23 december 2005 Laat dit nu ook mijn nieuw aanwinst zijn ................ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 23 december 2005 Report Share Posted 23 december 2005 Deze dus .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 23 december 2005 Report Share Posted 23 december 2005 Laat dit nu ook mijn nieuw aanwinst zijn ................ van harte ermee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 23 december 2005 Report Share Posted 23 december 2005 Ik geef toe, het is niet uitsluitend een audioaanwinst maar wat een ongelooflijk gaaf en gelikt dingetje is dit. Vanmiddag opgehaald, zojuist uitgepakt, muis, toetsenbord, monitor en voeding aangesloten, aangezet en ziedaar: geen gezeur met langdurige installaties en binnen een tiental minuten was ik online en luisterde ik naar een streaming jazz zender. Voor een windows gebruiker is dat toch iets om even over na te denken. Het ding speelt HDTV materiaal af wat je bij Apple kunt downloaden en natuurlijk ook dvd's, cd's en MP3. Ik ben o zo benieuwd wat deze kleine reus presteert aan mijn HD plasmascherm. Op de 17" LCD via DVI is het al om van te kwijlen zo mooi. Helaas is het dingetje niet voor mij bestemd, pappa mag er van dochterlief nog eventjes mee spelen en dan wil ze hem terug. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 23 december 2005 Report Share Posted 23 december 2005 Ik geef toe, het is niet uitsluitend een audioaanwinst maar wat een ongelooflijk gaaf en gelikt dingetje is dit. Vanmiddag opgehaald, zojuist uitgepakt, muis, toetsenbord, monitor en voeding aangesloten, aangezet en ziedaar: geen gezeur met langdurige installaties en binnen een tiental minuten was ik online en luisterde ik naar een streaming jazz zender. Voor een windows gebruiker is dat toch iets om even over na te denken. Het ding speelt HDTV materiaal af wat je bij Apple kunt downloaden en natuurlijk ook dvd's, cd's en MP3. Ik ben o zo benieuwd wat deze kleine reus presteert aan mijn HD plasmascherm. Op de 17" LCD via DVI is het al om van te kwijlen zo mooi. Helaas is het dingetje niet voor mij bestemd, pappa mag er van dochterlief nog eventjes mee spelen en dan wil ze hem terug. He die heb ik ook. Gefeliciteerd!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 24 december 2005 Report Share Posted 24 december 2005 He die heb ik ook. Gefeliciteerd!! Na een avondje Mini Mac ben ik helemaal om, ik wil alleen nog met een Mac werken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 24 december 2005 Author Report Share Posted 24 december 2005 He die heb ik ook. Gefeliciteerd!! Na een avondje Mini Mac ben ik helemaal om, ik wil alleen nog met een Mac werken Ik heb zo een nog op zolder staan.... Voor het nageslacht zeg maar.... Apple forever.... Jammer genoeg draait Autocad niet op de Mac... Dus tegenwoordig 'n ordinaire PC.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 24 december 2005 Report Share Posted 24 december 2005 He die heb ik ook. Gefeliciteerd!! Na een avondje Mini Mac ben ik helemaal om, ik wil alleen nog met een Mac werken En voor de prijs van een Mac Mini hoef je het niet te laten. Je kan gewoon je bestaande toestenbord, monitor en muis blijven gebruiken waardoor het instapmodel goedkoper is dan menig andere PC. Ik heb er zelf wel een gote exterene schijf bijgekocht om al mijn bestanden (vnl muziek) op te bewaren. Ik heb hem nu sinds maart en nooit geen problemen mee gehad: zo bestaan er nog geen virussen voor de Mac en m'n computer blijft tevens verschoond van spyware en irritante pop-up vensters. Hij neemt praktisch geen ruimte in en je hoort hem ook bijna nooit. En ik ben ook voor het design gevallen. De meeste belangrijke software wordt standaard gewoon meegeleverd. Je kunt zelfs PDF bestanden maken zonder dat je hiervoor een dure licensie van Adobe nodig hebt (is op m'n werk altijd een discussiepunt). Defragmenteren of registers opschonen is verleden tijd. Een programma deinstalleren is gewoon een kwestie van het icoontje naar de prullenbak slepen. Ik laat hem 's nachts ook wel eens aanstaan, want dan voert het systeem zelf allerlei onderhoudstaken uit. En niet te vergeten: in combinatie met de iPod is het helemaal fantastisch. Enfin, ik zou hem niet meer willen missen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 24 december 2005 Report Share Posted 24 december 2005 He die heb ik ook. Gefeliciteerd!! Na een avondje Mini Mac ben ik helemaal om, ik wil alleen nog met een Mac werken Ik heb zo een nog op zolder staan.... Voor het nageslacht zeg maar.... Apple forever.... Jammer genoeg draait Autocad niet op de Mac... Dus tegenwoordig 'n ordinaire PC.... Collecters item Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 24 december 2005 Report Share Posted 24 december 2005 He die heb ik ook. Gefeliciteerd!! Na een avondje Mini Mac ben ik helemaal om, ik wil alleen nog met een Mac werken Ik heb zo een nog op zolder staan.... Voor het nageslacht zeg maar.... Apple forever.... Jammer genoeg draait Autocad niet op de Mac... Dus tegenwoordig 'n ordinaire PC.... Daar heb je een punt en daar ontkom ik ook niet aan. De analysesoftware waar ik m'n geld mee verdien werkt nl. alleen op een windows PC en daarvoor bestaat absoluut geen Mac alternatief. Voor mij zal de Mac een mediacenter en misschien ooit nog eens een kantoor systeem zijn, voor mijn dochter (9) is het een geniaal ding. En als ik niet aan die technische software gebonden zou zijn zou ik nu direct helemaal overstappen op Mac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaapiekrekel Posted 24 december 2005 Report Share Posted 24 december 2005 Het ding speelt HDTV materiaal af wat je bij Apple kunt downloaden en natuurlijk ook dvd's, cd's en MP3. Ik ben o zo benieuwd wat deze kleine reus presteert aan mijn HD plasmascherm. Op je scherm zal het wel een zeer zeer scherp plaatje opleveren. Paar weken geleden heb ik de mogelijkheid gehad om een dvd te kijken op 720p, in Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 24 december 2005 Report Share Posted 24 december 2005 He die heb ik ook. Gefeliciteerd!! Na een avondje Mini Mac ben ik helemaal om, ik wil alleen nog met een Mac werken Ik heb zo een nog op zolder staan.... Voor het nageslacht zeg maar.... Apple forever.... Jammer genoeg draait Autocad niet op de Mac... Dus tegenwoordig 'n ordinaire PC.... Daar heb je een punt en daar ontkom ik ook niet aan. De analysesoftware waar ik m'n geld mee verdien werkt nl. alleen op een windows PC en daarvoor bestaat absoluut geen Mac alternatief. Voor mij zal de Mac een mediacenter en misschien ooit nog eens een kantoor systeem zijn, voor mijn dochter (9) is het een geniaal ding. En als ik niet aan die technische software gebonden zou zijn zou ik nu direct helemaal overstappen op Mac. mijn vriendin had zo'n i-mac..... uitgerust met een rsi uitrusting.... waardeloze muis en dito toetsenbord...... brrrrrrr........ en je pc als "mediacenter" brrrrrrrrrrrrr...... moet er niet aan denken dvd's kijken op of via de pc....... laat staan muziek luisteren.... ondanks dat ik een terratec ewx 24/96 heb.... en mp3's zijn voor mietjes ! ;-) (en leuk voor onderweg op de md-speler...... ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 24 december 2005 Report Share Posted 24 december 2005 Ik geef toe, het is niet uitsluitend een audioaanwinst maar wat een ongelooflijk gaaf en gelikt dingetje is dit. Vanmiddag opgehaald, zojuist uitgepakt, muis, toetsenbord, monitor en voeding aangesloten, aangezet en ziedaar: geen gezeur met langdurige installaties en binnen een tiental minuten was ik online en luisterde ik naar een streaming jazz zender. Voor een windows gebruiker is dat toch iets om even over na te denken. Het ding speelt HDTV materiaal af wat je bij Apple kunt downloaden en natuurlijk ook dvd's, cd's en MP3. Ik ben o zo benieuwd wat deze kleine reus presteert aan mijn HD plasmascherm. Op de 17" LCD via DVI is het al om van te kwijlen zo mooi. Helaas is het dingetje niet voor mij bestemd, pappa mag er van dochterlief nog eventjes mee spelen en dan wil ze hem terug. Ik ga er zo een geven een mijn liefste vriendin die in Schotland woont. Ze is computer analfabeet, maar hopelijk kan ze hier wel mee (leren) omgaan. Verdien ik hopelijk terug op de telefoonkosten (nu iedere maand 50 euro hoger dan vroeger) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 24 december 2005 Report Share Posted 24 december 2005 Dat krijg je d'r van als je met een veeleisende muziekliefhebber getrouwd bent; ook een MP3-speler moet dan dus gewoon goed klinken! M'n vrouw wilde niet meer wachten tot Kerstavond en geef me vanmorgen al dit geweldige kado: Cowon iAudio M5L 20 GB Tekst van MP3man.nl: De iAudio M5L is uitgerust met een groot en helder 1.8" LCD scherm waarmee u zeer makkelijk door al muziek navigeert. Vele formaten worden door de nieuwe M5 ondersteund: MP3, WMA, OGG, FLAC, ASF Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 24 december 2005 Report Share Posted 24 december 2005 Ik zou die ipod onder de mat vandaan halen en hem verkopen Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 24 december 2005 Report Share Posted 24 december 2005 @ Audiopaul: Mooi apparaat zeg - Is de behuizing van metaal? Inderdaad met een betere hoofdtelefoon wordt de klank een stuk mooier (geldt ook voor de iPod). En als je je CD's met een hoge bitrate 'ript' klinkt het voor een portable apparaat echt super. Ik liep zojuist even binnen bij de Dixons en zat verlekkerd naar die nieuwe iPod te kijken. Zal ik nu wel .... of niet ...... Toch maar niet gedaan: ik heb al een iPod mini en die volstaat prima (hoewel de accu het loodje begint te leggen) en ik heb andere wensen die ik eerder in vervulling wil laten gaat (nog een Kimber KS1030 voor aan m'n CD speler en met de tijd wellicht andere speakers; het is dus even sparen geblazen). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 24 december 2005 Report Share Posted 24 december 2005 @ Audiopaul: Mooi apparaat zeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 24 december 2005 Report Share Posted 24 december 2005 Poeh wat een geld voor een mp3speler Ik gebruik 'gewoon' m'n telefoon (SE K750i) met 1GB geheugen en een perfecte headset (hpm-70) waarmee je ook telefoontjes kan beantwoorden De hpm-70 is vergelijkbaar met de Sony mdr-71 dopjes en daar zit echt een goed laag in d.m.v. het in-ear principe. Bijkomend voordeel is dat ik de 90dB herrie van de bedrijfsauto naar de achtergrond dring, zodat ik niet met nog eens 10dB met de radio er overheen hoef te blazen In de K750i zit ook een RDS fm radio en de speelduur is zo'n 35u. Dit alles is veel compacter weegt nog geen ons Met de remote erbij (linker plaatje) hoef ik de telefoon zelfs niet meer aan te raken om een ander nummer te kiezen of het volume te veranderen Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 24 december 2005 Report Share Posted 24 december 2005 Beste Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 24 december 2005 Author Report Share Posted 24 december 2005 Beste Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 24 december 2005 Report Share Posted 24 december 2005 Beste Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 24 december 2005 Report Share Posted 24 december 2005 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts