Jump to content

Wat zijn je nieuwe AUDIO aanwinsten....

WanFie
 Share

Recommended Posts

Ik beluister de Cowon nu met een Sennheiser PMX100 en ik kan je verzekeren dat een Ipod hierbij volledig onder de mat wordt gespeeld.  :D

Waarom toch een open versie :huh:

Zelf zou ik de PMX 200 erbij doen of een goede in-ear geval :)

Ha Henk,

Ik kreeg deze Sennheiser tegelijkertijd met de MP3-speler. Ik heb van de week nog even naar de PMX200 geluisterd (bij de Mediamarkt :ph34r: ), maar ik vind dat die het laag wat benadrukt (bass-boost). De open Sony-modellen in dezelfde prijsklasse en iets daarboven klinken overigens aanzienlijk "donkerder" en zijn dus helemaal niet mijn smaak.

Aan die in-ear modellen heb ik nooit kunnen wennen, die zitten gewoon niet prettig.

De koptelefoon die ik onlangs voor Netty heb gekocht klinkt nog weer een stuk beter dan de PMX100. Dat is nl. een Philips SBC HP430, deze dus:

302412-7897.jpg

Die Philips zit in dezelfde prijsklasse als de Sennheiser PMX100 maar heeft een veel volwassener en uitgebalanceerder geluid. Vandaar dat die Philips de afgelopen dagen geregeld op m'n hoofd zit. B)

ten eerst de tweeter doet wat hij doen moet.dus niet spetteren

Zo zie je maar weer hoe smaakgebonden HiFi/klank is.

Als de muziek er om vraagt (bijvoorbeeld bij 'n trompet in 'n big-band nummer) moet 't hoog op z'n tijd wel spetteren, vind ik.

Dan moet 't niet voorzichtig, zijdezacht klinken.

Als de muziek er om vraagt (bijvoorbeeld bij 'n trompet in 'n big-band nummer) moet 't hoog op z'n tijd wel spetteren, vind ik.

zo bedoelde ik dat dus niet.als die trompet aanzet komt hij waanzinnig goed gedetaileerd door soms tot aan kippevel toe. ik bedoelde,dat hij hard,te scherp,te agressief en te eng door kwam.zal het de volgende keer proberen gelijk goed uit te leggen ;)

De trompet komt alleen met z'n bovenharmonischen (gatver wat een vies woord) in de buurt van hoog :rolleyes:

:o ome henk .

waar haal je die moeilijke woorden vandaan :blink:

zo zie je maar weer, ik ga voor zijdezacht. :D

blijft apart h

Gefeliciteerd AudioBill,

Dat McIntosh spul blijft toch wel top of the line. Alleen die meters die maar naar je aan het zwaaien zijn heb ik altijd minder gevonden :P:lol:

473.gif

Achterste voren zetten. Dan zie je gelijk je mooie dure kabels... :rolleyes:

:)

ONGELOFELIJK ;) wat een sukkel ben ik toch ;)

hier schrik ik zelf van ;) jullie hebben helemaal gelijk.

ik bied per direct mijn excuses aan. :D:D:D

volgende keer zal ik beter gaan opletten, op mijn [nederlandsch] taal gebruik. :D

Wil je er dan ook op letten dat je de smilies niet midden in in zin OF WOORD plaatst :o:lol:;)

BTW, er staat bij elke post die je hebt geplaats een p_edit.gif button :D:ph34r:

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...