Hans van Liempd Posted 8 januari 2006 Author Report Share Posted 8 januari 2006 Vanwege 'ouwe liefde' heb ik samen met Ruud ik hiervan een stel opgehaald. TDL Monitor Eens horen of deze oudjes de competitie aan kunnen met de 'modernere' Ushers Ziet er goed uit... Misschien past het beter kwa laag. Maar ik denk dat de Ushers zullen winnen.... (m Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 8 januari 2006 Report Share Posted 8 januari 2006 Een Meridian 502 voorversterker. Nu nog een goede CD-speler. Enno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark Posted 8 januari 2006 Report Share Posted 8 januari 2006 Draait al een tijdje hier, maar het ergste is dat ie straks de doos in moet i.v.m. de verhuizing... En dat ik Haudio z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 8 januari 2006 Report Share Posted 8 januari 2006 Blijft mooi om te zien, zo'n Super Seven. De originele Transrotor-verpakking is ook niet veel bijzonders maar die volstaat na wat aanpassingen. Ik heb de mijne onlangs nog verpakt voor een reisje naar Transrotor in Duitsland en over een tijdje moet 'ie weer vanwege een verhuizing. Je moet in ieder geval een doos zoeken waar het plexiglas chassis ruim inpast, rondom zet je het chassis dan klem met stukken schuimplastic. Ik zou het plateau onderin de doos in een apart kartonnen doosje met foam of airbubble-plastic verpakken. Daar bovenop zet je dan het chassis op de pootjes, de arm extra vastzetten in de houder met wat tape. Ik had op de heenreis naar Duitsland het lagerblok apart verpakt onderin de doos, maar in Duitsland werd het TMD-lagerblok aan het chassis "verzegeld" door enkele keren plasticfolie (huishoudfolie van de rol) strak over het lagerblok en volledig om het plexiglas chassis te draaien. Zit zo vast als een huis en er beschadigt niets. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mark Posted 8 januari 2006 Report Share Posted 8 januari 2006 Stom Paul ik ben er vergeten bij de zeggen dat het om de LP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 8 januari 2006 Report Share Posted 8 januari 2006 Stom Paul ik ben er vergeten bij de zeggen dat het om de LP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 8 januari 2006 Author Report Share Posted 8 januari 2006 Ruud, Ik denk dat de Ushers dus een beter hoog hebben dan de TLD's. Het laag en vooral het mid-laag is iets anders, hier denk ik dat de TLD's wel eens de betere kunnen zijn. Ik had voor Henk gehoopt dat de UC uitkomst bracht. Henk, De speakers minimaal Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 9 januari 2006 Report Share Posted 9 januari 2006 Beste Hans, Dat denk ik dus niet.....werkt zo'n ding trouwens alleen bij het geluidsniveau waarbij hij afgesteld is Ik kan me voorstellen dat bij verschillende geluidsniveau's de akoestische "problemen" ook zullen veranderen. Kan allebij, dynamisch of vast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 10 januari 2006 Report Share Posted 10 januari 2006 Beste Hans, Dat denk ik dus niet.....werkt zo'n ding trouwens alleen bij het geluidsniveau waarbij hij afgesteld is Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 10 januari 2006 Report Share Posted 10 januari 2006 speaker voetjes, 3 per luidspreker, 6 stuks dus, van visaton. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 12 januari 2006 Report Share Posted 12 januari 2006 9 euro! voor in de slaapkamer.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 12 januari 2006 Author Report Share Posted 12 januari 2006 9 euro! voor in de slaapkamer.. Leuk ding... Zeker voor dat geld... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 12 januari 2006 Report Share Posted 12 januari 2006 Lijkt een beetje op mijn Tivoli Model One. Maar klinkt het ook? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 12 januari 2006 Report Share Posted 12 januari 2006 Lijkt een beetje op mijn Tivoli Model One.Maar klinkt het ook? Ja, het is een hele trend, dat retro. Voor het geld klinkt het leuk, is verder niks bijzonders, ik keek eerst naar een microset maar dat klonk niet veel beter voor die 110 euro of zo. Maar ik moet zeggen dat die Tivoli me nog tegenviel in vergelijking met mijn oude Grundig, die Tivoli's zijn sowieso belachelijk duur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 12 januari 2006 Report Share Posted 12 januari 2006 Vandaag even naar Sneek geweest en dit snoepje meegenomen. Cambridge Azur 640 V2. Haudio is hier erg over te spreken. Eens horen wat de electronica sinds 1990(bouwjaar van m'n Marantz) heeft gedaan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 12 januari 2006 Report Share Posted 12 januari 2006 Dat Cambridge ziet er in ieder geval strak uit tegenwoordig.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 12 januari 2006 Report Share Posted 12 januari 2006 Dat Cambridge ziet er in ieder geval strak uit tegenwoordig.. Dan heb je de AB nog niet gezien Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 12 januari 2006 Report Share Posted 12 januari 2006 Vandaag even naar Sneek geweest en dit snoepje meegenomen. Cambridge Azur 640 V2. Haudio is hier erg over te spreken. Eens horen wat de electronica sinds 1990(bouwjaar van m'n Marantz) heeft gedaan... Dit issem dus geworden? Je moet ook maar niet zo naar Sneek gaan Ik ben wel benieuwd hoe die klinkt. Veel plezier ermee! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 12 januari 2006 Report Share Posted 12 januari 2006 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 12 januari 2006 Report Share Posted 12 januari 2006 Vandaag even naar Sneek geweest en dit snoepje meegenomen. Cambridge Azur 640 V2. Haudio is hier erg over te spreken. Eens horen wat de electronica sinds 1990(bouwjaar van m'n Marantz) heeft gedaan... Volgens mij staat hij ook in de Audio van deze maand! Kan hem wel ff voor je inscannen? ( ligt op mijn werk, moet hem even meenemen... ) Volgens mij was er de vergelijking met een Nad 521. Ziet er vooral ( imho ) erg mooi uit, benieuwd of 'ie ook zo klinkt. Veel plezier ermee! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 13 januari 2006 Report Share Posted 13 januari 2006 Volgens mij staat hij ook in de Audio van deze maand! Kan hem wel ff voor je inscannen? ( ligt op mijn werk, moet hem even meenemen... ) Volgens mij was er de vergelijking met een Nad 521. Graag! Hoewel ik de mening van recensenten met een korreltje zout neem, ben ik toch benieuwd wat ze ervan vinden. Zou je 'm naar mij kunnen mailen? Veel plezier ermee! Bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 13 januari 2006 Report Share Posted 13 januari 2006 De Azur range is erg goed. Topontwerpers als John Westlake hebben er aan gewerkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 14 januari 2006 Report Share Posted 14 januari 2006 Geerdie, zie PM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurgenvanes Posted 14 januari 2006 Report Share Posted 14 januari 2006 Gisteren deze zware jongens opgehaald voor het ondersteunen van mijn Monitor Audio's. De Partington Heavi, gevuld af fabriek en ca. 25 kg per stuk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 14 januari 2006 Report Share Posted 14 januari 2006 Geerdie, zie PM. Yep. Ik heb 'm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts