Jump to content

Wat zijn je nieuwe AUDIO aanwinsten....

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Hij is zo muzikaal!!!! :wub:

Aangezien ik vooralsnog geen geld heb voor de Kimber 1030, doe ik het met de bijna net zo mooie Audio Selectief interlink, die Henk zo vriendelijk was me te lenen, hij blijft, dus!!!

Ben nu bijna constant platen aan het spelen, voorlopig geen cd's voor mij!

Zojuist tweedehands uit Duitsland gearriveerd: De Stax Lambda Pro met SRM-1/Mk-2 versterker. Een streling voor het oor. :D

Hij is zo muzikaal!!!!  :wub:

Aangezien ik vooralsnog geen geld heb voor de Kimber 1030, doe ik het met de bijna net zo mooie Audio Selectief interlink, die Henk zo vriendelijk was me te lenen, hij blijft, dus!!!

Ben nu bijna constant platen aan het spelen, voorlopig geen cd's voor mij!

Oooh, maar da's slechts tijdelijk Lestat :D

Vroeg of laat gaat er weer een zilveren schijf in de lade.

Al was het maar om even te horen hoe een cd-speler klinkt... :rolleyes:

btw: proficiat en veel plezier ermee.

Gisteren opgehaald in Diemen een Sony CDP X55ES :D

in echt nagelnieuwe toestand !!

2006_0221Image0007a.JPG

de HK1200 zal ook weg gaan, en wat daarvoor in de plaats komt is nog een verrassing :P

(de 339ES is ook alweer verkocht :) )

de HK1200 zal ook weg gaan, en wat daarvoor in de plaats komt is nog een verrassing :P 

en dat blijft nog een verrassing, zelfs voor mij..... ik had een Accuphase E 205 in gedachten maar die gaat niet door

Guest Kraus vonBentinck

Eindelijk, weer een droom in vervulling: 3 motoren met (voorlopige)synchroonvoeding aan de draaitafel :D:D:D

Fat%20Bob%203%20mot%20a.JPG

gelijk even gemeten natuurlijk:

op ruim 8 minuten audio bedraagt het verschil 0,028seconden; niet dat ik te klagen had want het verschil met motorsturing en 1 motor bedroeg dan 0,084 sec.

Wat het doet voor de klank is nog te vroeg om te zeggen.

Neem je echter 2x dezelfde track op in een wave-editor en je zet deze in multichannel onder elkaar en beluistert dan beide tracks gelijk af (tsja, meten is weten is hiervoor het enige excuus) dan begint na verloop van tijd de boel behoorlijk uit elkaar te lopen; met drie motoren kun je beide tracks tegelijk beluisteren en wordt alleen wat echo hoorbaar als gevolg van de zweving.

Doe je dat bij CD dan heb je daar geen last, de tracks staan dan praktisch bitsynchroon onder elkaar maar voor de draaitafel zit ik langzanerhand wel aan het hoogst haalbare.

Deze dagen maar weer eens lekker luisteren.

Misschien niet op de foto maar om naar te kijken is de aandrijving met drie motoren werkelijk een te gek gezicht.

nou ja, ging er nog iets goed vandaag :D;)

Guest Kraus vonBentinck

Goede reis gehad, heb zondag nog wat te vertellen en vergeten pakketje voor iemand anders mee terug te nemen. Als je bekend bent bij AS dan weet je wel hoe het komt dat je dingen vergeet.

Wie verre reizen doet, kan veel verhalen. :D

Hoe mijn eigen boxjes klinken ben ik al zowat vergeten :D

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...