dhfreakie Posted 20 april 2006 Report Share Posted 20 april 2006 thermosflessen??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableTalk Posted 20 april 2006 Report Share Posted 20 april 2006 Jan de Bouvrie tuinverlichting? Nee, dan zouden ze wit zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 20 april 2006 Report Share Posted 20 april 2006 Jan de Bouvrie tuinverlichting? Nee, dan zouden ze wit zijn Wit is zo jaren 80.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableTalk Posted 20 april 2006 Report Share Posted 20 april 2006 Jan de Bouvrie tuinverlichting? Nee, dan zouden ze wit zijn Wit is zo jaren 80.. Dan is Des Bouvrie ook "so 80's" want 't is bij hem nog steeds allemaal wit... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 20 april 2006 Report Share Posted 20 april 2006 Jan de Bouvrie tuinverlichting? Nee, dan zouden ze wit zijn Wit is zo jaren 80.. Dan is Des Bouvrie ook "so 80's" want 't is bij hem nog steeds allemaal wit... Loop eens een bouwmarkt binnen en je zal versteld staan.. Hij geeft zijn naam aan allerlei artikelen, of ze nou wel of niet vierkant en wit zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 20 april 2006 Report Share Posted 20 april 2006 Jan de Bouvrie tuinverlichting? Nee, dan zouden ze wit zijn Ze zijn wel symmetrisch.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 20 april 2006 Report Share Posted 20 april 2006 Jan de Bouvrie tuinverlichting? Nee, dan zouden ze wit zijn Ze zijn wel symmetrisch.. jawel, een matched pair! Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 20 april 2006 Report Share Posted 20 april 2006 Jan de Bouvrie tuinverlichting? Nee, dan zouden ze wit zijn Ze zijn wel symmetrisch.. jawel, een matched pair! The NT5 is a matched pair of carioid microphones at an unbelievable price. Never has stereo recording been so affordable. veel plezier ermee:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 20 april 2006 Report Share Posted 20 april 2006 Jan de Bouvrie tuinverlichting? Nee, dan zouden ze wit zijn Ze zijn wel symmetrisch.. jawel, een matched pair! The NT5 is a matched pair of carioid microphones at an unbelievable price. Never has stereo recording been so affordable. veel plezier ermee:) Bedankt, Bees! Zal ze aankomende zondag eens goed proberen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 20 april 2006 Report Share Posted 20 april 2006 Jan de Bouvrie tuinverlichting? Nee, dan zouden ze wit zijn Ze zijn wel symmetrisch.. jawel, een matched pair! The NT5 is a matched pair of carioid microphones at an unbelievable price. Never has stereo recording been so affordable. veel plezier ermee:) Ik zou er geld op gezet hebben dat PD was toegelaten tot de opleiding voor Jedi Knight...zijn kapsel lijkt ook wel een beetje op dat van Obi Wan Kenobi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 20 april 2006 Report Share Posted 20 april 2006 Hij lijkt heel erg, Enno.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 22 april 2006 Report Share Posted 22 april 2006 Een tijdje geleden heb ik al gemeld dat ik tegen een stel Translator Reference aanliep. Ik kon het niet laten om er een paar mooie kiekjes van te maken. Mijn laatste nieuwe aanwinst: de upgrade van de Reference met nieuwe originele Scan Speak woofers. Op basis van hetzelfde chassis maar dan met een nog grotere magneet en een ander materiaal voor conus en ophanging. Afhankelijk van de akoestiek zal de ondergrens nu rond de 30Hz liggen. En dat is duidelijk merkbaar... en voelbaar. Mijn Arcam versterker zucht onder deze belasting en gecontroleerde bediening van het volume is noodzakelijk . Maar het is voorlopig niet anders. I am out of cash... Gelukkig laat de Reference ook op wat lager volume al heeeeele mooie dingen horen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 22 april 2006 Report Share Posted 22 april 2006 Mijn nieuwe aanwinst is eigenlijk een oude.M'n Colibri voor een Checkup naar AJ v.d.Hul gestuurd en vandaag kwam ie weer thuis. En O O O wat klinkt ie weer scherp Hebben ze de naald zeker opnieuw geslepen....... Metamorfose!!!!!! Zo noemt men dat (op de TV). Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 22 april 2006 Report Share Posted 22 april 2006 Een tijdje geleden heb ik al gemeld dat ik tegen een stel Translator Reference aanliep.Ik kon het niet laten om er een paar mooie kiekjes van te maken. Mijn laatste nieuwe aanwinst: de upgrade van de Reference met nieuwe originele Scan Speak woofers. Op basis van hetzelfde chassis maar dan met een nog grotere magneet en een ander materiaal voor conus en ophanging. Afhankelijk van de akoestiek zal de ondergrens nu rond de 30Hz liggen. En dat is duidelijk merkbaar... en voelbaar. Mijn Arcam versterker zucht onder deze belasting en gecontroleerde bediening van het volume is noodzakelijk . Maar het is voorlopig niet anders. I am out of cash... Gelukkig laat de Reference ook op wat lager volume al heeeeele mooie dingen horen. Ha die Geerdie, Ik dacht al "wat een mooie Avator heb je nu". Gefeliciteerd met je upgrade. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 22 april 2006 Report Share Posted 22 april 2006 Mijn laatste nieuwe aanwinst: de upgrade van de Reference met nieuwe originele Scan Speak woofers.Op basis van hetzelfde chassis maar dan met een nog grotere magneet en een ander materiaal voor conus en ophanging. Gelukkig laat de Reference ook op wat lager volume al heeeeele mooie dingen horen. Heel verstandig om er weer orginele woofers in te hangen, heb je het zelf gedaan Ik zei al eerder dat ze wel een stevige versterker nodig hebben, ikzelf had onderstaande als aansturing, mag wel zeggen dat ging meer dan uitstekend Audio Research D110B Ik heb de ouwe eruit gehaald en Hans Baan heeft de nieuwe erin gezet. Daarna hebben we samen even proefgeluistert; we waren zeker niet ontevreden . Maar b Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 22 april 2006 Report Share Posted 22 april 2006 ach ja een zeer stak modern peper en zout stel .............. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 22 april 2006 Report Share Posted 22 april 2006 Beste, Maakt Hans baan nog weergevers eigenlijk? Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 22 april 2006 Report Share Posted 22 april 2006 Beste Henk, heeft iemand een link naar zijn website? Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 22 april 2006 Report Share Posted 22 april 2006 Beste Henk, heeft iemand een link naar zijn website? Groeten, Bas Die heb ik er al (verborgen) bij gezet Bas klik maar in de vorige post op de rolleyes Beste Henk, hwahw geweldig thanks! daar was ik zelf nooit achter gekomen nee Overigens, dit ziet er ziek uit heeft iemand dat weleens gehoord? Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 22 april 2006 Report Share Posted 22 april 2006 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 23 april 2006 Report Share Posted 23 april 2006 Heeft iemand dat weleens gehoord? Groeten, Bas Volgens 'horen zeggen' heeft iemand dit zelfs thuis staan. Helaas heb ik dit nog nooit gehoord. Het ziet er wel gelikt uit. Ik heb ze ooit kort gehoord in een audiozaak in Berlijn, op het eerste gehoor klonk het wel aangenaam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 23 april 2006 Report Share Posted 23 april 2006 Kijk maar eens in het profiel bij forumgenoot Gert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 25 april 2006 Report Share Posted 25 april 2006 Een kado...... Kun je zo'n ding nog wat op-peppen?...beetje meer power geven?....verder een mooi speeltje met mogelijkheden ten over.... Nu nog kijken of ik met de kombinatie van m'n in-ear pluggen en deze speler de straat nog wel veilig op kan.....naar Belgie ga ik zeker niet ondanks de goede bedoelingen van Het Goede Doel ...errug triest zulke toestanden... ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 25 april 2006 Report Share Posted 25 april 2006 Een kado...... Kun je zo'n ding nog wat op-peppen?...beetje meer power geven?....verder een mooi speeltje met mogelijkheden ten over.... Nu nog kijken of ik met de kombinatie van m'n in-ear pluggen en deze speler de straat nog wel veilig op kan.....naar Belgie ga ik zeker niet ondanks de goede bedoelingen van Het Goede Doel ...errug triest zulke toestanden... ~ Hans ~ Idd erg triest. Doe mij dan maar een B-merk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 april 2006 Report Share Posted 25 april 2006 Een kado...... Kun je zo'n ding nog wat op-peppen?...beetje meer power geven?....verder een mooi speeltje met mogelijkheden ten over.... Nu nog kijken of ik met de kombinatie van m'n in-ear pluggen en deze speler de straat nog wel veilig op kan.....naar Belgie ga ik zeker niet ondanks de goede bedoelingen van Het Goede Doel ...errug triest zulke toestanden... ~ Hans ~ Tja, hier in Nederland schijn je ook niet met die (standaard) witte oordopjes in de trein te kunnen gaan zitten. Er zijn al verschillende mensen beroofd, enkel op basis van die oordopjes. 'Men' raadt dan ook aan om andere oordopjes te kopen, waardoor het niet meteen meer duidelijk is of je nou een iPod hebt of iets anders. Nou ja, mijn eerste generatie Philips Expanium kan ik gelukkig open en bloot mee over straat. Er is toch niemand die zo'n lompe bak wil... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts