Jump to content

Wat zijn je nieuwe AUDIO aanwinsten....

WanFie
 Share

Recommended Posts

• Members

Sinds een dag of 14 heb ik nu een nieuwe arm in (op?) mijn tafel staan, nl deze...

S4col.jpg

...de SME IV, en o, o, o, wat is ie mooi.

Ik heb nog even zitten twijfelen met het bestellen van een armboard (ik heb er een geleend van een maatje), maar na wat heen-en-weer gemail met meneer VPI is de kogel door de kerk, en heb ik een MK IV upgrade besteld. Er komt dus nu nog een nieuw lager in, met het Black Knight plateau, het dikkere superarmboard, en een nieuwe hogere stofkap. Daar de motor een klein jaar geleden al vervangen was door een stand alone versie, is de tafel dus op de plint na eigenlijk weer helemaal nieuw...

Vandaag gekocht:

Denon DP-47F, in onberispelijke staat, inclusief Denon DL-160 element.

dp47f.jpg

Fraai! Veel plezier ermee. :)

Dank je!

Heb gisteravond tot in de kleine uurtjes lekker zitten luisteren.... en genieten uiteraard.

Heb gisteravond tot in de kleine uurtjes lekker zitten luisteren.... en genieten uiteraard.

Ik gebruik zelf ook een Denon DL-160 en ben er zeer tevreden mee. :)

zo, gefeliciteerd

Ik heb wel het idee dat ik iets gemist heb, waar komt deze prachtige Denon nu ineens vandaan?

Nou, eigenlijk letterlijk uit de lucht vallen :lol:

Een vriend van mij werkt bij een hifizaak. Had het ook met hem wel eens over een andere draaitafel gehad. Vandeweek mailde hij mij dat deze Denon ingeruild was en of "'t misschien iets voor mij was". Ik wist meteen om wat voor draaitafel het ging; in het verleden heb ik deze DP-47F al vaker beluisterd en was altijd erg onder de indruk.

Omdat 'ie echt in smetteloze staat is en de prijs "bijzonder vriendelijk" was, gelijk toegehapt.

Hoewel ik deze Denon ook qua uiterlijk erg mooi vind, is de WAF niet zo hoog ("wat een kast!") Gelukkig snapt en accepteert ze mijn hobby helemaal (en geniet nu mee van Wham! The Final :ph34r: ) dus de Denon staat lekker te spelen.

De Clearaudio of Transrotor gaat misschien nog wel eens komen, daar ben ik toch ook nog steeds erg van gecharmeerd. Zet ik deze Denon lekker op de werkkamer, past qua tijdgeest ook wel bij de Mission Cyrus One + tuner

Inderdaad "fully loaded", als je wil gaat alles automatisch maar handmatige bediening kan ook. De automatiek werkt trouwens feilloos.

Er staat zeker wat in huis (daarom vind ik 'm zo mooi ;) ) en inderdaad, een beetje machine mag best gezien worden.

Ik ga lekker van deze Denon genieten!

[quote name=Hans van Liempd' date='22 May 2006, 18:04:57

Ik heb laatst 'n paar van die bakken ingeruild op m'n Okki... :)[/quote]

Dan toch liever het origineel.

Ik ben jaloers Cable. Wat is overigens een Denon die het zoeken waard is? Ik heb er altijd een direct drive bij gewild.

Ik ben ook erg in mijn nopjes moet ik zeggen :)

Een Denon die de moeite waard is: DP-47F :lol: - staat er op dit moment

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...