s0000884 Posted 10 juni 2006 Report Share Posted 10 juni 2006 Weet jij hoe mijn oren werken en wat ze horen De medische wetenschap komt al een h Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableTalk Posted 10 juni 2006 Report Share Posted 10 juni 2006 (...) Hou nou eens op met het prediken van jouw evangelie! Kan jou het schelen dat niemand jouw visie overneemt hier? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 10 juni 2006 Report Share Posted 10 juni 2006 Moet S0000884 toch wel complimenteren dat hij op zichzelf een hot issue geworden is (is mij in bijna 4K postings niet gelukt ) Hetzes tegen wie dan ook is uit den boze. Ik zie in de eerste paar postings van S0000884 een aantal behulpzame postings mbt kamerakoestiek. Alleen op (net)kabels reageert hij als een stier op een rode lap. Ben eigenlijk wel benieuwd naar de (voor)naam van deze jonge vriend, maakt het allemaal wat menselijker. (PS. de mijne is "Ronald".) Goedbedoelde tip voor S0000884: probeer je wat meer in te houden. Je mag best een uitgesproken mening hebben, maar het is wellicht effectiever als je je missie een beetje doseert. Het werkt beter als je je eigen zienswijze concentreert op min of meer dedicated topics (ipv overal en altijd je mening uitgebreid te ventileren. Niet dat dat verboden is, maar zelfs als je volstrekt gelijk hebt ,gaat dat een beetje irriteren). Je kan natuurlijk ook zeggen "dat zal mij worst wezen" (of woorden van gelijke strekking). Dat mag ook wat mij betreft, maar het nut van al je inspanning is dan wel erg laag (bijna averechts). Niet dat ik er mee zit hoor, ik vermaak me wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 11 juni 2006 Report Share Posted 11 juni 2006 Vooral het middengebied is ontzettend mooi. Misschien moeten we maar veplicht opnemen in ieders handtekeningen hear, dat uitspraken die op feiten lijken (omdat je in de normale spreektaal nu eenmaal vrij snel zo uitlaat) eigenlijk bedoeld zijn als persoonlijke meningen/ervaringen, tenzij er expliciet een wetenschappelijk onderkend bewijs mee geleverd wordt. Zijn we tenminste van dit soort gepriegel af. Helemaal mee eens. Ik vind het vanzelfsprekend dat de poster een mening geeft en geen absoluut statement. Dat er lui zijn die alles precies nemen zoals het er staat werkt, zorgt alleen maar voor welles/nietes vervuiling Tenzij er hear sprake is van consensus over het superieure inhoudelijke inzicht van de persoon in kwestie lijkt het mij helem Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 11 juni 2006 Report Share Posted 11 juni 2006 Audio is en blijft een vreemde hobby..... Ik ken eigenlijk geen hobby die zo divers ervaren wordt als deze.....en dat maakt het interessant en langdradig tegelijk....alles is al zo'n tig keer uitgekauwd en toch blijven we er op door hameren Als je het dan echt in het kort wil samenvatten,en ook dat is al tig keer beschreven hier...geen 2 oren zijn het zelfde ook al hang je er meters en kabels van een miljoen aan...en geen knip is het zelfde als het er op aankomt om te betalen.... Verder is het een fijne hobby...gaat alleen veel tijd en geld in zitten.... ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 11 juni 2006 Author Report Share Posted 11 juni 2006 Vooral het middengebied is ontzettend mooi. Misschien moeten we maar veplicht opnemen in ieders handtekeningen hear, dat uitspraken die op feiten lijken (omdat je in de normale spreektaal nu eenmaal vrij snel zo uitlaat) eigenlijk bedoeld zijn als persoonlijke meningen/ervaringen, tenzij er expliciet een wetenschappelijk onderkend bewijs mee geleverd wordt. Zijn we tenminste van dit soort gepriegel af. Helemaal mee eens. Ik vind het vanzelfsprekend dat de poster een mening geeft en geen absoluut statement. Dat er lui zijn die alles precies nemen zoals het er staat werkt, zorgt alleen maar voor welles/nietes vervuiling Tenzij er hear sprake is van consensus over het superieure inhoudelijke inzicht van de persoon in kwestie lijkt het mij helem Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 11 juni 2006 Report Share Posted 11 juni 2006 Ik denk dat hij 10 000 postings verder een licht begrip zal hebben voor klankverschillen tussen kabels Even serieus het valt me op dat hij altijd antwoord geeft vanuit de theorie. De keren dat hij vanuit de praktijk spreekt denkt hij vergelijkbaar aan ons. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 11 juni 2006 Report Share Posted 11 juni 2006 Ik ben een popster aan het worden hear. Fatsoen, dat was in den beginne bij mij aanwezig. Bij mij is "u" in "je" veranderd, ik ben nu directer. Vergelijk het met de jury van Idols. Zing je niet goed, dan krijg je dat recht voor z'n raap te horen. Dat het niet aangenaam is om te horen (zeker als je door je familie bent aangemoedigd om mee te doen omdat je 'een ster' bent) maakt de jury niet onfatsoenlijk. Als je jaren verschillen hoort tussen kabels en daar bakken aan geld aan hebt uitgegeven, en ik zeg dat het 'allemaal onzin' is, dan is dat ook erg vervelend / irritant om te horen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 11 juni 2006 Report Share Posted 11 juni 2006 Ik ben een popster aan het worden hear. Fatsoen, dat was in den beginne bij mij aanwezig. Bij mij is "u" in "je" veranderd, ik ben nu directer. Vergelijk het met de jury van Idols. Zing je niet goed, dan krijg je dat recht voor z'n raap te horen. Dat het niet aangenaam is om te horen (zeker als je door je familie bent aangemoedigd om mee te doen omdat je 'een ster' bent) maakt de jury niet onfatsoenlijk. Als je jaren verschillen hoort tussen kabels en daar bakken aan geld aan hebt uitgegeven, en ik zeg dat het 'allemaal onzin' is, dan is dat ook erg vervelend / irritant om te horen. Voor mij blijf je een groot Kruisridder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 11 juni 2006 Report Share Posted 11 juni 2006 Mannheimer Rakete. Speciaal voor jou: hier speel ik een Mannheimer Rakete Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 11 juni 2006 Report Share Posted 11 juni 2006 Goedbedoelde tip voor S0000884: probeer je wat meer in te houden. Je mag best een uitgesproken mening hebben, maar het is wellicht effectiever als je je missie een beetje doseert. Het werkt beter als je je eigen zienswijze concentreert op min of meer dedicated topics (ipv overal en altijd je mening uitgebreid te ventileren. Niet dat dat verboden is, maar zelfs als je volstrekt gelijk hebt ,gaat dat een beetje irriteren). Je kan natuurlijk ook zeggen "dat zal mij worst wezen" (of woorden van gelijke strekking). Dat mag ook wat mij betreft, maar het nut van al je inspanning is dan wel erg laag (bijna averechts). Dit begrijp ik heel goed. Ware het niet dat: 1. Nuanceren in veel technische gevallen niet mogelijk is (sommige zaken kunnen we nu eenmaal niet horen, ook niet een klein beetje). 2. Ik juist de waarde zie in meteen tegengas geven als in een topic over kabels (wat dan veel gelezen wordt) om een discussie los te maken. Wat wel zo is, is dat ik dit inderdaad vaak doe. Dat weegt imho echter niet op tegen het aantal keren dat er hear onmogelijke dingen worden geclaimed. Als lang en breed het gevoel heerst dat ik 'teveel' er bovenop zit, wil ik dit aantal overigens best terugschroeven. De boodschap zelf valt echter niet 'terug te schroeven'. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 11 juni 2006 Report Share Posted 11 juni 2006 Vooral het middengebied is ontzettend mooi. Misschien moeten we maar veplicht opnemen in ieders handtekeningen hear, dat uitspraken die op feiten lijken (omdat je in de normale spreektaal nu eenmaal vrij snel zo uitlaat) eigenlijk bedoeld zijn als persoonlijke meningen/ervaringen, tenzij er expliciet een wetenschappelijk onderkend bewijs mee geleverd wordt. Zijn we tenminste van dit soort gepriegel af. Helemaal mee eens. Ik vind het vanzelfsprekend dat de poster een mening geeft en geen absoluut statement. Dat er lui zijn die alles precies nemen zoals het er staat werkt, zorgt alleen maar voor welles/nietes vervuiling Tenzij er hear sprake is van consensus over het superieure inhoudelijke inzicht van de persoon in kwestie lijkt het mij helem Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 11 juni 2006 Report Share Posted 11 juni 2006 Mannheimer Rakete. Speciaal voor jou: hier speel ik een Mannheimer Rakete Ben jij dat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 11 juni 2006 Report Share Posted 11 juni 2006 Mannheimer Rakete. Speciaal voor jou: hier speel ik een Mannheimer Rakete Ben jij dat? Ja tuurlijk, waarom zou ik het anders posten? (edit: dat is het podium in vredenburg, utrecht) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 11 juni 2006 Report Share Posted 11 juni 2006 Mannheimer Rakete. Speciaal voor jou: hier speel ik een Mannheimer Rakete Ben jij dat? Ja tuurlijk, waarom zou ik het anders posten? Ja, da's waar ook. Dan wil ik jou weleens horen spelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 11 juni 2006 Report Share Posted 11 juni 2006 Ja, da's waar ook. Dan wil ik jou weleens horen spelen Wat is dat toch voor verschrikkelijke oranje-kleur? Het heeft toch hopelijk niets met voetbal te maken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 11 juni 2006 Report Share Posted 11 juni 2006 Ja, da's waar ook. Dan wil ik jou weleens horen spelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 11 juni 2006 Report Share Posted 11 juni 2006 Ja, da's waar ook. Dan wil ik jou weleens horen spelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 11 juni 2006 Report Share Posted 11 juni 2006 Ja, da's waar ook. Dan wil ik jou weleens horen spelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 11 juni 2006 Report Share Posted 11 juni 2006 Ja, da's waar ook. Dan wil ik jou weleens horen spelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 11 juni 2006 Author Report Share Posted 11 juni 2006 Mannheimer Rakete. Speciaal voor jou: hier speel ik een Mannheimer Rakete Ben jij dat? Ja tuurlijk, waarom zou ik het anders posten? (edit: dat is het podium in vredenburg, utrecht) Wibie...??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 11 juni 2006 Report Share Posted 11 juni 2006 Wibie...??? Wie is Wibie? Of bedoel je Wibi? Aardige man. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 11 juni 2006 Author Report Share Posted 11 juni 2006 Wibie...??? Wie is Wibie? Of bedoel je Wibi? Aardige man. Ja die... Die heeft ook zoveel verstand van speakers... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 11 juni 2006 Report Share Posted 11 juni 2006 Wibie...??? Wie is Wibie? Of bedoel je Wibi? Aardige man. Ja die... Die heeft ook zoveel verstand van speakers... Wie nog meer dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 11 juni 2006 Report Share Posted 11 juni 2006 Ik ben een popster aan het worden hear. Fatsoen, dat was in den beginne bij mij aanwezig. Bij mij is "u" in "je" veranderd, ik ben nu directer. Vergelijk het met de jury van Idols. Zing je niet goed, dan krijg je dat recht voor z'n raap te horen. Dat het niet aangenaam is om te horen (zeker als je door je familie bent aangemoedigd om mee te doen omdat je 'een ster' bent) maakt de jury niet onfatsoenlijk. Als je jaren verschillen hoort tussen kabels en daar bakken aan geld aan hebt uitgegeven, en ik zeg dat het 'allemaal onzin' is, dan is dat ook erg vervelend / irritant om te horen. Je snapt het echt niet geloof ik. Niemand hoort meer WAT je zegt, zodra je al geluid maakt raken mensen al ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts