s0000884 Posted 11 juni 2006 Report Share Posted 11 juni 2006 missiedrang Dat heb ik niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 11 juni 2006 Report Share Posted 11 juni 2006 Ik ben een popster aan het worden hear. Fatsoen, dat was in den beginne bij mij aanwezig. Bij mij is "u" in "je" veranderd, ik ben nu directer. Vergelijk het met de jury van Idols. Zing je niet goed, dan krijg je dat recht voor z'n raap te horen. Dat het niet aangenaam is om te horen (zeker als je door je familie bent aangemoedigd om mee te doen omdat je 'een ster' bent) maakt de jury niet onfatsoenlijk. Als je jaren verschillen hoort tussen kabels en daar bakken aan geld aan hebt uitgegeven, en ik zeg dat het 'allemaal onzin' is, dan is dat ook erg vervelend / irritant om te horen. Je snapt het echt niet geloof ik. Niemand hoort meer WAT je zegt, zodra je al geluid maakt raken mensen al ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 12 juni 2006 Report Share Posted 12 juni 2006 Ja, da's waar ook. Dan wil ik jou weleens horen spelen Wat is dat toch voor verschrikkelijke oranje-kleur? Het heeft toch hopelijk niets met voetbal te maken? Vanzelfsprekend. Je bent toch geen voetbalhater? Nee, maar zoals ik al eerder zei, ik ben voor Deutschland Die kleurkeuze, briljant...Zwart-rood-geel. Ik ben natuurlijk tegen Duitschland. Niet voor een bepaald volk, als het maar tegen Duitschland is. Dat is het belangrijkste. Gruss gott, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
s0000884 Posted 12 juni 2006 Report Share Posted 12 juni 2006 Gruss gott Dat heb ik op mijn stage dagelijks moeten aanhoren, ik vind het nog steeds vreemd klinken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 12 juni 2006 Report Share Posted 12 juni 2006 Wat denk je van "Mahlzeit!"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 12 juni 2006 Report Share Posted 12 juni 2006 Je hebt nog wat uit te leggen, Arjen. Ik heb jou niets uit te leggen, Ravon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 12 juni 2006 Report Share Posted 12 juni 2006 Je hebt nog wat uit te leggen, Arjen. Ik heb jou niets uit te leggen, Ravon. Ha die Arjen, Ken jij Fernando (Fokke) Oord ? Als je hem ziet doe hem de groeten, al lange tijd niets van hem gehoord. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLUE TUBE Posted 12 juni 2006 Report Share Posted 12 juni 2006 Hi folks, Vraagje: Ik heb de B&W Nautilus 805 als luidsprekers en de Kebschull KT88 klasse A versterker met ongeveer 18 Watt RMS. Nu heb ik wat problemen met de nautilus om die goed aangestuurd te krijgen. Ik zit te kijken naar andere luidsprekers en voel iets voor de Klipsch RF7. Zijn er mensen die ervaringen hebben t.a.v. de luidspreker in combinatie met buizen versterkers? Welke luidsprekers zijn nog meer geschikt op buizen, te denken aan de prijsklasse tot 4000 euro. Ik hoor het graag. Greatings Hank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 12 juni 2006 Members Report Share Posted 12 juni 2006 Hi folks, Vraagje: Ik heb de B&W Nautilus 805 als luidsprekers en de Kebschull KT88 klasse A versterker met ongeveer 18 Watt RMS. Nu heb ik wat problemen met de nautilus om die goed aangestuurd te krijgen. Ik zit te kijken naar andere luidsprekers en voel iets voor de Klipsch RF7. Zijn er mensen die ervaringen hebben t.a.v. de luidspreker in combinatie met buizen versterkers? Welke luidsprekers zijn nog meer geschikt op buizen, te denken aan de prijsklasse tot 4000 euro. Ik hoor het graag. Greatings Hank Uche, uche, klik. Kijk alleen niet naar de prijzen, die zijn namelijk een aanzienlijk stuk lager als op de site... Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 12 juni 2006 Report Share Posted 12 juni 2006 Welke luidsprekers zijn nog meer geschikt op buizen, te denken aan de prijsklasse tot 4000 euro. Deze schijnt het erg goed te doen op buizen. Enno Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 12 juni 2006 Report Share Posted 12 juni 2006 En die hebben een mooie dubbele functie....tevens hondenhok [buiten gebruik dan wel te verstaan]... Klinkt dat wat? ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 12 juni 2006 Report Share Posted 12 juni 2006 En die hebben een mooie dubbele functie....tevens hondenhok [buiten gebruik dan wel te verstaan]... Klinkt dat wat? ~ Hans ~ Abmessungen (H x B x T): 90,2 cm x 60,3 cm x 62,2 cm Kan je een leuk formaatje huiskalf in kwijt. Klinkt het? Geen idee, kom alleen zeer enthousiaste berichten tegen van La Scala op lampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 12 juni 2006 Report Share Posted 12 juni 2006 Klipsch op buizen klinkt inderdaad lekker. (althans, heb 't 2 keer mogen beluisteren en dat vond ik erg fijn klinken) De best klinkende set die ik ken bestaat uit een AudioNote set + AudioNote speakers. (Wel vind ik veel AudioNote speakers lelijk, door hun meer brede dan diepe kast) Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLUE TUBE Posted 12 juni 2006 Report Share Posted 12 juni 2006 En zijn er nog mensen die iets kunnen vertellen over de klank van de Klipsch RF7? Is dit vergelijkbaar dan de instapper van Nautilus of gaat dit verder? Greatings, Hank Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 12 juni 2006 Report Share Posted 12 juni 2006 Hi folks, Vraagje: Ik heb de B&W Nautilus 805 als luidsprekers en de Kebschull KT88 klasse A versterker met ongeveer 18 Watt RMS. Nu heb ik wat problemen met de nautilus om die goed aangestuurd te krijgen. Ik zit te kijken naar andere luidsprekers en voel iets voor de Klipsch RF7. Zijn er mensen die ervaringen hebben t.a.v. de luidspreker in combinatie met buizen versterkers? Welke luidsprekers zijn nog meer geschikt op buizen, te denken aan de prijsklasse tot 4000 euro. Ik hoor het graag. Greatings Hank Ha die Hank, Hoe ben je zo op Klipsch uitgekomen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLUE TUBE Posted 12 juni 2006 Report Share Posted 12 juni 2006 He Gerald, Ik zocht iets over hoorn luidsprekers en toen zag ik dat klipsch dat ook heeft. Er zijn alleen zo verschikelijk weinig informatie over de klipsch als het gaat om reviews. Nautilus worden verkocht dus ik zoek een leuk luidspreker die goed met buizen overweg kan. Hank Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLUE TUBE Posted 12 juni 2006 Report Share Posted 12 juni 2006 En je geluid heb ik ook in gedachte Gerald. Zeer mooi Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 12 juni 2006 Report Share Posted 12 juni 2006 Hi folks, Vraagje: Ik heb de B&W Nautilus 805 als luidsprekers en de Kebschull KT88 klasse A versterker met ongeveer 18 Watt RMS. Nu heb ik wat problemen met de nautilus om die goed aangestuurd te krijgen. Ik zit te kijken naar andere luidsprekers en voel iets voor de Klipsch RF7. Zijn er mensen die ervaringen hebben t.a.v. de luidspreker in combinatie met buizen versterkers? Welke luidsprekers zijn nog meer geschikt op buizen, te denken aan de prijsklasse tot 4000 euro. Ik hoor het graag. Greatings Hank Ha die Hank, Hoe ben je zo op Klipsch uitgekomen ? Elke speaker met een hoger rendement van 90 db of hoger? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLUE TUBE Posted 12 juni 2006 Report Share Posted 12 juni 2006 Hi folks, Vraagje: Ik heb de B&W Nautilus 805 als luidsprekers en de Kebschull KT88 klasse A versterker met ongeveer 18 Watt RMS. Nu heb ik wat problemen met de nautilus om die goed aangestuurd te krijgen. Ik zit te kijken naar andere luidsprekers en voel iets voor de Klipsch RF7. Zijn er mensen die ervaringen hebben t.a.v. de luidspreker in combinatie met buizen versterkers? Welke luidsprekers zijn nog meer geschikt op buizen, te denken aan de prijsklasse tot 4000 euro. Ik hoor het graag. Greatings Hank Ha die Hank, Hoe ben je zo op Klipsch uitgekomen ? Elke speaker met een hoger rendement van 90 db of hoger? Hallo Hans, Daarom zat ik te denken om eens een luistersesie te nemen t.a.v. de Klipsch RF7. Ik hoop dat deze mij gaan aanspreken. Alvast bedankt voor je tip.. Hank Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 12 juni 2006 Report Share Posted 12 juni 2006 Ha die Hank, De oudere Klipsch serie met onder andere de RF-7 zijn heel erg goed. De huidige serie met de hogere nummers (RF-25, etc.) schijnt weer iets minder te zijn. Ben je ook bekend met Zingali? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BLUE TUBE Posted 12 juni 2006 Report Share Posted 12 juni 2006 Dag Gerald, Nee dit kende ik nog niet. Ik ga er hierin in verdiepen. Thanks again. Hank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 12 juni 2006 Report Share Posted 12 juni 2006 En zijn er nog mensen die iets kunnen vertellen over de klank van de Klipsch RF7? Is dit vergelijkbaar dan de instapper van Nautilus of gaat dit verder? Ik moet bekennen dat ik de Klipsch RF7 nog niet ken, maar over 't algemeen is de klank van Klipsch toch aanzienlijk verschillend van de B&W N805. De Klipsch speakers die ik tot nu gehoord heb, kliinken helderder/feller dan een B&W N805. (heb begin dit jaar zelf nog even N805's gehad, i.c.m Naim) Ik denk wel dat Klipsch beter combineert met buizen dan een B&W N805. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dan2listen Posted 12 juni 2006 Report Share Posted 12 juni 2006 Wordt het dan ook niet weer een zoektocht naar andere kabels met het oog op de meer heldere en fellere klank van deze klipsch? groeten Daan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 12 juni 2006 Report Share Posted 12 juni 2006 De RF 5 en 7 zijn inderdaad de uitschieters - in positieve zin - van de moderne Klipsch lijn en vreselijk anders dan een B&W, meer detaillering, dynamiek en een prettiger laag. Daarnaast door de hogere gevoeligheid en plezierig impedantieverloop ook nog eens bijzonder gemakkelijk aan te sturen. Wil je beter wordt het wat lastiger, uitwijken naar de oudere Klipsch modellen is dan een optie, terwijl ook Zingali dan in beeld zou kunnen komen, prijskaartjes stijgen echter wel heftig, alhoewel de Heresy hierop een uitzondering vormt, kost minder dan de RF 5. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 12 juni 2006 Report Share Posted 12 juni 2006 Welke luidsprekers zijn nog meer geschikt op buizen, te denken aan de prijsklasse tot 4000 euro. Deze schijnt het erg goed te doen op buizen. Enno http://hifi-schluderbacher.de/shop/images/...0LA%20Scala.jpg Zo die Schluderbacher geeft een scherpe prijs.... Dit is helemaal een koopje http://hifi-schluderbacher.de/shop/product...products_id=763 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts