Jump to content

Wat zijn je nieuwe AUDIO aanwinsten....

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

• 3 weeks later...
new_pa1.jpg

Sphinx Project Two MkI

Gescoord bij een oude bekende: Louis Raatjes.

Ben heel benieuwd hoe deze in je set bevalt Geerdie.

Ik heb deze vroeger ook gehad, icm met de P12 monoblokken. Ik ben toen direct met de variabele uitgang van mijn CD speler op de P12's gaan spelen. Dit was echt heel veel transparanter. Wat dat betreft heb ik dus niet zulke heel goede ervaringen met deze pre, maar allicht doet hj het in jouw set beter!

Hoi geerdie,

Daar is niets mis mee als voorversterker.

Het zal nu echt heel anders klinken bij je en er zullen wat probleempjes vwb luisteren nu zijn opgelost ?

Veel plezier ermee,vriend.

new_pa1.jpg

Sphinx Project Two MkI

Gescoord bij een oude bekende: Louis Raatjes.

Ben heel benieuwd hoe deze in je set bevalt Geerdie.

Ik heb deze vroeger ook gehad, icm met de P12 monoblokken. Ik ben toen direct met de variabele uitgang van mijn CD speler op de P12's gaan spelen. Dit was echt heel veel transparanter. Wat dat betreft heb ik dus niet zulke heel goede ervaringen met deze pre, maar allicht doet hj het in jouw set beter!

"Toevallig" heb ik een AVM V1 Evolution (die met chroom front) Van Kraus te leen.

Na een tijdje met deze pre gespeeld te hebben, ben ik hem zeer gaan waarderen. B)

Hij is zeer transparant en betrekt je uitermate bij de muziek.

Enkel in het laag laat hij wat puntjes liggen en met de verkeerde interlink is ie t

Gisteren binnen vanuit de USA de nieuwe E500PTH in-ear phones van Shure......

Ik ben er stil van...geen woorden voor zulke techniek in zo'n kleine behuizing...was ik al erg tevreden met de E4...Shure heeft de lat wel erg hoog gelegd nu..

>>>>> Lees maar even hier verder <<<<<

Sodejuu zeg.... :rolleyes:

~ Hans ~

Dat is een mooi dingetje Hans. B)

Mag ook wel, als ik de prijs zie... :rolleyes:

Veel plezier ermee.

Dank je wel Geerdie....ze zijn idd niet goedkoop,maar als ik alles afzet tegen wat ik allemaal hier lees,en waar ik niet aan kan komen omdat het niet te krijgen is,valt het allerzinds mee....maar ze zijn elke euri meer dan waard Geerdie...ik heb er lang voor gespaard,heb op de E4 na niks nieuws kunnen kopen de laatste 8 jaar dus ik ben voorlopig onder de pannen..... ;)

~ Hans ~

Ik heb sinds enige tijd de nieuwe actieve elektrostaat van AUDIOSTATIC in huis. De DCA 4. Ik zal tzt wel een review plaatsen. Maar ik ben onder de indruk. Misschien ben ik niet helemaal objectief, want sinds 1989 luister ik al naar elektrostaten en heb alle types van Audiostatic al zo'n beetje gehad. Na de DCI 4 heb ik een tijdje een dynamische speaker gehad (Thiel CS 3.6). Maar na een jaar toch weer de nieuwste creatie van Ben Peters beluisterd (DCM 5) en ik was weer verkocht.

Nu dus de DCA 4 met ICEpower klasse D-versterkertechnologie en een voorversterker(tje) met volumeregeling en toonregeling (akoustiek aanpassing). Eerst denk je dat zo'n versterkertje op zo'n printplaatje niet tegen je eindversterker van 30 kg op kan (Perreaux 350P). Maar nu weet ik beter en geniet ik iedere avond. Binnenkort meer...

Lourens

Ik ben er stil van...geen woorden voor zulke techniek in zo'n kleine behuizing...was ik al erg tevreden met de E4...Shure heeft de lat wel erg hoog gelegd nu..

~ Hans ~

Mooi!

Voorlopig houd ik het bij mijn E3tjes die voor onderweg (iPod) zeker niet verkeerd klinken.

~ Hans ~

Mooi!

Voorlopig houd ik het bij mijn E3tjes die voor onderweg (iPod) zeker niet verkeerd klinken.

Ohh..zeer zeker niet verkeerd...ik was ook zeeeeer tevreden met de E4.....maar dit is gewoon een andere wereld.... ;) ...die E4 is trouwens te koop...zijn van maart dit jaar....

~ Hans ~

Zojuist gekocht en deze worden vrijdag opgehaald ; een paar Atma-Sphere M60 MK II.2, een paar fantastische klasse A buizenversterkers Zie alhier: http://www.soundstage.com/revequip/atmasph..._2_followup.htm

Dat wordt genieten dit weekend. :)

B)

Ik krijg het er warm van.

Dat gebeurt met mijn Velleman die nu te koop staat ook hoor! :rolleyes:

Zojuist gekocht en deze worden vrijdag opgehaald ; een paar Atma-Sphere M60 MK II.2, een paar fantastische klasse A buizenversterkers Zie alhier: http://www.soundstage.com/revequip/atmasph..._2_followup.htm

B)

Dat gebeurt met mijn Velleman die nu te koop staat ook hoor! :rolleyes:

:confused:

Oh?

Waarom doe je 'm weg dan?? ;):P:lol:

QUOTE(paul demo @ 18 Oct 2006, 14:57:07)

QUOTE(Geerdie @ 18 Oct 2006, 12:04:39)

QUOTE(paul demo @ 18 Oct 2006, 09:23:59)

Dat wordt genieten dit weekend.

Dat gebeurt met mijn Velleman die nu te koop staat ook hoor!

Oh?

Waarom doe je 'm weg dan??

--------------------

Met vriendelijke groeten,

Geerdie

Deze versterker staat volledig in Klasse A te spelen, dat verschil is in mijn MC speakers zeer goed te horen.

Gefeliciteerd Paul, eindelijk een echte versterker ;)

Dank je, je bent natuurlijk altijd welkom om te luisteren :D

Net binnen gekregen: een hoop jaren 80 sh*t. Een Sansui CD-V1000 cd speler, een Philips cassettedeck F6121 en een bergje aan Integrated Amps cq receivers (een Sony TA-313, Technics SA-103) en een tuner Sony ST-313L.

Eens kijken wat er nog speelt.

Groet,

Jacco

Mooi spul, ik heb ooit eens de Atma Sphere MA-2 MKII mono's op Voce Divina Tenore beluisterd, klonk fantastisch. Veel plezier ermee. B)

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...