Jump to content

Wat zijn je nieuwe AUDIO aanwinsten....

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

btw

Ik heb me laten vertellen dat mijn "oer" 4004 klankmatig beter schijnt te zijn dan de latere 8008 en Palladium's. 1543.gif

Deze hebben gebrugde eindtrappen op basis van de 4004.

De laatste twee zijn tevens gebouwd toen Aragon als bedrijf al was verkocht.

De foto's bij Bas laten ook zien dat deze amps andere transistoren hebben.

Ik heb (net als Henk ooit :ph34r: ) de 'oude' Palladiums met de grote metalen transistors :D

Wil je mij de prijs van de upgrade pm-en, misschien laat ik het ook doen als ik rijk ben :rolleyes:

Andr

Ik dacht dat Bas geen eindversterkers meer deed...

Ik ook, maar ik heb het hem netjes gevraagd en voor de Aragon wilde hij wel een uitzondering maken. 382.gif

Jouw 4004 lijkt mij van dezelfde generatie als m'n ex-Palladiums

Dat hoorde ik. ;) Fijn voor je.

Ik heb (net als Henk ooit ph34r.gif ) de 'oude' Palladiums met de grote metalen transistors biggrin.gif

Wil je mij de prijs van de upgrade pm-en, misschien laat ik het ook doen als ik rijk ben rolleyes.gif

Ok, maar ik weet niet in hoeverre dat representatief is voor j

:)S-ZERODUST.jpg

:) Must Have posted on 10/23/2005

5 Stars

So easy to clean your stylus. To taps and your done.

--------------------------------------------------------------------------------

Best stylus cleaner I have used posted on 11/08/2005

5 Stars

Reviewer: Josh Nichol

This is a great product. No muss no fuss no solution. It does what it says it does. Ill never go back to liquid based stylus cleaners after using this superior product.

--------------------------------------------------------------------------------

Does the trick! posted on 12/29/2006

5 Stars

I couldn't believe the geometry after I used this little device. As described, you gently drop your stylus onto its gentle surface and then lift. The cover works like a little magnifying glass and you can see that your tip is dead clean. A very gentle stylus cleaner that is, essentially, the last stylus cleaner you will buy.

mvg RastaPhil :D

Guest Kraus vonBentinck
Deftige phono kabel zeg...

Vraagje, heeft deze kabel dezelfde moeilijkheden als die van JvG zoals beschreven door Kraus, of heeft deze wel een soort van geleider ?

John van Gent heeft zijn phonokabel aangepast; hij is toch verbaasd geweest over de gemelde problemen en heeft daarom een andere plug, met geleider, geselecteerd.

Overigens is het wel zo dat wanneer je goed zicht hebt en een beetje de ruimte de kabel met de oude plug ook geen problemen geeft.

John van Gent heeft zijn phonokabel aangepast; hij is toch verbaasd geweest over de gemelde problemen en heeft daarom een andere plug, met geleider, geselecteerd.

Overigens is het wel zo dat wanneer je goed zicht hebt en een beetje de ruimte de kabel met de oude plug ook geen problemen geeft.

Net effe te laat voor mij. Die zit nu heel strak in de arm :(:unsure:;)

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...