Hans van Liempd Posted 23 februari 2007 Author Report Share Posted 23 februari 2007 Nieuwe voedingen in MIJN (ingespeelde) versterkers.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 24 februari 2007 Report Share Posted 24 februari 2007 IK denk gesloten, zo'n lucht kolom in een poort laat zich wat lastig electronisch corrigeren Hier iets meer http://www.genesisloudspeakers.com/tech_servobass.html Ja ik heb dat verhaal over dat servogecontroleerde laag gelezen , erg logisch allemaal , en technisch vooruitstrevend ,top Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 25 februari 2007 Report Share Posted 25 februari 2007 Vandaag een schitterende Lenco L 75 opgehaald, overgenomen van de eerste eigenaar, in perfecte staat, ook de arm, onbegrijpelijk dat deze speler zo wordt ondergewaardeerd........................... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 25 februari 2007 Report Share Posted 25 februari 2007 Cool, Jitze! Veel plezier ermee! een denon DL 102 erin doet wonderen met monoplaten, en vreselijk betaalbaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietje bell Posted 28 februari 2007 Report Share Posted 28 februari 2007 PDV - 02, handig ook meteen maar eens proberen: en Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 28 februari 2007 Report Share Posted 28 februari 2007 Out: Naim Nait 1 Dankzij Uncle Henk, sinds gisteravond.... IN: (weer een Naim hebbeding (althans, voor mij) erbij... Was wel benieuwd naar deze klassieker. Tevens de enige Nait die ik klankmatig nog niet kende) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 28 februari 2007 Report Share Posted 28 februari 2007 Heel veel plezier ermee Alco! Thanks, Ome Henk. Dat zal wel loslopen denk ik In vergelijk tot de Nait-1 heeft de Nait-5i wel duidelijk iets meer drive en controle en een wat groter/ruimtelijker geluidsbeeld, maar toch... ik vind meer overeenkomsten dan verschillen in klank. Misschien dat ik 'm in m'n PC-kamertje ga gebruiken. (met PC of mogelijk platenspeler als bron) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 2 maart 2007 Report Share Posted 2 maart 2007 Afdankertje. Er is wel nog wat werk aan Link to comment Share on other sites More sharing options...
muziekfreak Posted 2 maart 2007 Report Share Posted 2 maart 2007 Op de grond Audiolab m480, leuk beestje voor het laag aantesturen. Kan een van mijn buizen amps mooi op mijn toekomstige 2de set. Een sony espirit set! Die ik als goed is volgende week ga ophalen Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 2 maart 2007 Report Share Posted 2 maart 2007 Mooie dingen jongens ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 2 maart 2007 Report Share Posted 2 maart 2007 Afdankertje. Er is wel nog wat werk aan Heeft 'ie 'gefikt' Hoezo omdat de behuizing zwart is . Dat hoort zo. Nee, deze is een beetje vochtig van binnen. De potten lekken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 3 maart 2007 Members Report Share Posted 3 maart 2007 Afdankertje. Er is wel nog wat werk aan Mooi ding, is nog uit de Class Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 4 maart 2007 Report Share Posted 4 maart 2007 hier mijn nieuwe aanwinsten 6 zeer hoogwaardig opgenomen sacds van northstarconsult ben benieuwd: http://www.northstarconsult.nl/shop/E_fram...onsult.nl/shop/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 4 maart 2007 Report Share Posted 4 maart 2007 h Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 4 maart 2007 Report Share Posted 4 maart 2007 h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 4 maart 2007 Report Share Posted 4 maart 2007 T'is een zwarte weduwe.............. Gefeliciteerd ! herr vonBentinck Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 4 maart 2007 Report Share Posted 4 maart 2007 Dank je wel Jitze, ik ben er zeer mee in de nopjes. Ze zijn er regelmatig op ebay (deze is zonder demping, dus geen trogje voor siliconen) maar zijn mij altijd veel te duur. Deze was ook al eerder aangeboden vopor een minimumprijs van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 4 maart 2007 Report Share Posted 4 maart 2007 En wat voor element ga je daar in plaatsen?? Hoe zeldzaam zijn eigenlijk de "betere" armen van 20 jaar (of meer) geleden. Bv een Stax, een Micro Seiki of een Ortofon? Is dat nou nog verstandig daar 200 euro voor neer te tellen? (is vaak bijna de nieuwprijs toen) Oude SMEs wordt je mee doodgegooid natuurlijk Edit. Nou de meeste antwoorden staan er al boven edit2 Deze moet ook weer de hoofdprijs kosten. Deze valt mee (so far) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 4 maart 2007 Report Share Posted 4 maart 2007 ja daar wordt overdreven veel voor betaald allemaal. Die Black Widow is wel een beroemde arm trouwens, hoor. Hij staat ook op een hele mooie plaats in New York in het Museum of Modern Arts. Ik ga eens kijken voor een passend element maar daar is geen haast bij. Een Colibri is qua prijs geen optie, trouwens. Er zijn vast voor minder geld hele leuke combinaties te maken. (Suggesties meer dan welkom) Ik wil er ook een aparte toonarmbasis voor gaan maken. Dat is een leuk projectje voor de komende tijd. Ik heb namelijk een constructie bedacht voor plaatsing van drie armen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 4 maart 2007 Report Share Posted 4 maart 2007 Is dat nou nog verstandig daar 200 euro voor neer te tellen? (is vaak bijna de nieuwprijs toen) Dat valt me van jou, als geroutineerde lezer op dit forum, toch een beetje van je tegen, Duck! Wat hebben draaitafels en verstand nou met elkaar te maken? Een draaitafel draait op gevoel, man! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 4 maart 2007 Report Share Posted 4 maart 2007 Wat hebben draaitafels en verstand nou met elkaar te maken? Een draaitafel draait op gevoel, man! ... en je verlegt de pijngrens keer op keer .... Mooi armpje, zou een MusicMaker II of III wat passends zijn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 4 maart 2007 Report Share Posted 4 maart 2007 Wat hebben draaitafels en verstand nou met elkaar te maken? Een draaitafel draait op gevoel, man! ... en je verlegt de pijngrens keer op keer .... Mooi armpje, zou een MusicMaker II of III wat passends zijn? Beste Seed 7 Volgens mij zou dat in jou arm wel kunnen, maar jij hebt al een BMG. In de zeer lichte arm van de Gelukkige Kraus , nog van Harte Kraus ! want daar wacht je nu al behoorlijk lang op. Jou droom is waar geworden. Ik denk dat daar beter een Miltek Aurora in past of nog mooier een High Phonic wat ook erg goed kan is bv een Van den Hul the Frog met een compliancie van 35 . MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 4 maart 2007 Report Share Posted 4 maart 2007 Dat valt me van jou, als geroutineerde lezer op dit forum, toch een beetje van je tegen, Duck! Wat hebben draaitafels en verstand nou met elkaar te maken? Een draaitafel draait op gevoel, man! Daar heb je me Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 4 maart 2007 Report Share Posted 4 maart 2007 Nou, dromen eindigen vaak in nachtmerries Het is natuurlijk maar afwachten of het wat is want zo'n armpje is al door vele handen gegaan ongetwijfeld. Voor het bedrag waar het om gaat kan je niet alles verwachten. Het leuke/handige van ebay is dat je de historie van produkten en (ver)kopers soms behoorlijk kunt reconstrueren via de feedback. Wie koopt er wat van wie is soms zeer verhelderend en zo vermoed ik dat er aan het armpje iets mankeert met de bedrading. Ik denk namelijk dat het niet zo lang geleden is verkocht vanuit Duitsland door iemand die daarmee tobde, het naar Itali Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 4 maart 2007 Report Share Posted 4 maart 2007 Tellen je nieuwe audioverliezen ook mee? Gisteren verkocht, m'n Sphinx Project 8 voorversterker. Wat er voor terugkomt? Wie het denkt te weten mag het zeggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts