Jump to content

Wat zijn je nieuwe AUDIO aanwinsten....

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Tellen je nieuwe audioverliezen ook mee? :rolleyes: Gisteren verkocht, m'n Sphinx Project 8 voorversterker.

Wat er voor terugkomt? Wie het denkt te weten mag het zeggen.

Is het niks geworden met de ML? :confused:

En wat voor element ga je daar in plaatsen??

Hoe zeldzaam zijn eigenlijk de "betere" armen van 20 jaar (of meer) geleden. Bv een Stax, een Micro Seiki of een Ortofon? Is dat nou nog verstandig daar 200 euro voor neer te tellen? (is vaak bijna de nieuwprijs toen)

Oude SMEs wordt je mee doodgegooid natuurlijk

Edit. Nou de meeste antwoorden staan er al boven :D

edit2 Deze moet ook weer de hoofdprijs kosten. Deze valt mee (so far)

Ik heb dus een Stax UA-7M. In november 1981 ;) (nieuw) 730 harde guldens (=

Dindsdag als goed is ben ik de trotse eigenaar van deze jongen Mcintosh Mc2105

mcin_mc_2105.jpg

mc2105_main.jpg

echter eind deze maand komt hij pas op mijn vloer aangezien mijn audiomaatje hem even oppikt (ik heb geen car en groningen vanuit db is een heel end) ;) Tot die tijd doen we het met mijn Audiolab m480 waar ik ook overingens content mee ben :D

s8001432ot0.jpg

Deze gaat mooi op mijn B set (Sony espirit) :)

Nog even geduld dus hebben maar dat heb ik erwel voorover. Zal vast en zeker heerlijk combineren met mijn huidige pre de Mcintosh c26.

c26a.jpg

Mooi compleet setje lijkt me dadelijk :wub:

Deze jongens :D

SFGuarHDomC.jpg

Ik heb ze net opgehaald. Ik mocht ze alleen maar overnemen als ik de rest van de set ook gelijk mee zou nemen. :blink::rolleyes:

:blink:

???

Ik heb nog steeds geen PM ontvangen Roger!

Wanneer ben ik welkom om eens te komen luisteren?

:)

Guest Hubertinus

@Sodejuu,

De Sonus Faber Cremona Auditor is een van de mooiste luidsprekers die ik eens goed aan de tand heb kunnen voelen. Is dit een wat oudere Guarneri? Als die klank vergelijkbaar is dan is dat een prachtige luidspreker.

Hubertinus

Het betreft idd alleen de Guarneri Homage. Ik ga echt niet surround met Sonus Faber. Dat kan bruintje echt niet trekken :o;)

Ik ben er iig erg blij mee. Het moet nog allemaal op de plek gezet worden. Het "gedoe" met schuiven en draaien is weer opnieuw begonnen :P:D . Ik ben wel weer een tijdje van de straat :lol:

Dank voor de felicitaties :)

@ Erjee

PM? Waarom PM? Dat kun jij toch ook net zo goed doen? Je hebt toch niks aan je handjes :confused:;)

Dat ziet er heel mooi uit Roger !!!

welke zijn het de grote of de kleine ?

mag ik eens komen luisteren ?

Die "kleine" ;) . En ik kan je verzekeren dat die voetplaten verdraaid zwaar zijn... :D

Ik vroeg alleen maar iets te leen en ik viel met m'n neus in de boter. :rolleyes:;):lol:

@Sodejuu: Geen problemen hier met die twaalfwatter. Gaat als de brandweer! Translatortjes lopen netjes aan de riem. ;)

Ik laat tzt wel meer weten.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...