Jump to content

Wat zijn je nieuwe AUDIO aanwinsten....

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Eindelijk een echte draaitafel, Jacco? ;)

Bloedmooi ding zeg, ben lichtelijk jaloers..

Maar als het goed gaat heb ik binnenkort zijn Sony-neefje hier.. :)

Juist ja, eindelijk een echte. En hij meet ook nog eens goed. Ik had hem al een tijdje op het oog en van de week kwam ie in de verkoop. Lucky me!

Jij ook succes met je nieuwe "wheel"!

Groet,

Jacco

Hear aan deze kant ook een Denon DL 160 element en er zat ook gelijk een platenspeler aan vast:

57338992_6_KG83.jpeg

Een JVC QL Y5F. Zo blij als een klein kind...

Groet,

Jacco

En een zelfbouw phono amp??

De Ushers stonden ingepakt aan de kant (je kunt ze zelfs nog zien op de eerste foto), dus zijn ze nooit weggeweest. De TDL's waren 'gemakkelijk' naar boven te sjouwen en daar staan ze nog steeds. Als ze naar beneden gaan, gaat er ook een paar niet lang daarna de deur uit. 'T moet dan maar eens afgelopen zijn met de verzameling van zulke mastodonten :rolleyes:

Ik vind het nu behoorlijk neutraal klinken (nog te weinig beleving), maar 't kan beter. Eerst maar eens wennen en ondertussen nadenken en overleggen wat er zoal op de muren past.

Nou, ik ben benieuwd hoe dit verhaal zich vervolgd. :blink:;)

Ik dacht werkelijk dat de Ushers allang van eigenaar waren verwisseld...

Hoi Ome henk,

Puik vloertje hoor !!!

De Ushers stonden ingepakt aan de kant (je kunt ze zelfs nog zien op de eerste foto), dus zijn ze nooit weggeweest. De TDL's waren 'gemakkelijk' naar boven te sjouwen en daar staan ze nog steeds. Als ze naar beneden gaan, gaat er ook een paar niet lang daarna de deur uit. 'T moet dan maar eens afgelopen zijn met de verzameling van zulke mastodonten :rolleyes:

Ik vind het nu behoorlijk neutraal klinken (nog te weinig beleving), maar 't kan beter. Eerst maar eens wennen en ondertussen nadenken en overleggen wat er zoal op de muren past.

En ik zou zeker de tijd ervoor nemen,voordat je een paar van die mastodanten eruit gaat doen.

Speel een half jaar met de ene en een half jaar met de ander.

Mijn ervaring met mijn nieuwe luisterruimte is dat het lang kan duren voordat je precies weet wat de luisterruimte doet t.o.v. de speakers en andersom.

Het vloertje blijft puik !! :D

Z

@ Geerdie,

Nog een reden om snel naar je toe te komen binnenkort. tongue.gif

Wil die vloer wel ff komen bewonderen, netzo als die voorversterker van je . ohmy.gif biggrin.gif

De koffie staat klaar.

Laat maar weten wanneer je er aan toe bent. Je moet maar zo denken: een beetje afleiding is nooit verkeerd. :)

By the way: misschien kun je jouw nieuwe dac/loopwerk combo eens meenemen. Niet dat ik te lui ben om naar je toe te komen hoor ;) , maar ik ben wat mogelijkheden aan het afstrepen waarom veel cd's zo knudde klinken op mijn set.

@ Geerdie,

Nog een reden om snel naar je toe te komen binnenkort. tongue.gif

Wil die vloer wel ff komen bewonderen, netzo als die voorversterker van je . ohmy.gif biggrin.gif

De koffie staat klaar.

Laat maar weten wanneer je er aan toe bent. Je moet maar zo denken: een beetje afleiding is nooit verkeerd. :)

By the way: misschien kun je jouw nieuwe dac/loopwerk combo eens meenemen. Niet dat ik te lui ben om naar je toe te komen hoor ;) , maar ik ben wat mogelijkheden aan het afstrepen waarom veel cd's zo knudde klinken op mijn set.

Idd goede afleiding.Maar nu nog f niet.

De cd combi komt uiteraard mee,want het match goed met jouw VV. :D

Aan allen: Hartelijk dank voor het compliment. De aanschaf was er ook een van de spreekwoordelijke 'rib uit het lijf' of zo je wilt 'genaaid waar je bij staat' :lol: , dus dan is het leuk om ook van anderen te horen dat wij een goede keus gemaakt hebben. B)

Ome Henk, is dat er een met een V-groef?

Ik heb even een detailfoto gemaakt met dat kl*t* cameraatje :ph34r:

Uitbouw%2008%20detail%20vloer.jpg

W

Ik geef een rondje, jij nog een glaasje azijn Henrie :D

Ik was niet aan het azijnpissen. Ik geef alleen m'n mening. Ik weet dat dat niet mag hier, vooral niet als je 'm onderbouwd, maar dat maakt je niet meteen een azijnpisser. Ik begon zelfs positief ('Ziet er inderdaad mooi uit, die vloer')...

Gekalkt eiken, zo te zien.

Heb ik ook. Alleen een paar tinten lichter en zonder gleuf...

Geen kalk Geerdie :rolleyes:

Dat snap ik, maar zo noemen ze dat toch, die lichte adertjes? :unsure:

Dat heb ik mij tenminste laten vertellen.

Maar kalk of geen kalk, het ziet er strak uit.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...