Geerdie Posted 30 augustus 2007 Report Share Posted 30 augustus 2007 Dit gaat even te snel voor mij. Kan dit in het ABN? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 30 augustus 2007 Report Share Posted 30 augustus 2007 Al deducerend kom ik tot de conclusie dat Hubertinus de daad bij het woord heeft gevoegd en een nieuwe draaitafel en versterker heeft gekocht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 30 augustus 2007 Report Share Posted 30 augustus 2007 Notthingham Analogue... moooooi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 31 augustus 2007 Report Share Posted 31 augustus 2007 Oookay. Duidelijk. Gefeliciteerd Hubertinus, enne, mogen we Hear nog wat plaatjes en ervaringen aanschouwen? Het zou toch zonde zijn om deze mooie spullen in stilzwijgen te verhullen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 31 augustus 2007 Report Share Posted 31 augustus 2007 Oookay. Duidelijk. Gefeliciteerd Hubertinus, enne, mogen we Hear nog wat plaatjes en ervaringen aanschouwen? Het zou toch zonde zijn om deze mooie spullen in stilzwijgen te verhullen? Da's lastig. Foto's moet je aan een bekende in Snits vragen want daar moet ik Huubs draaitafel donderdag gaan halen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 31 augustus 2007 Report Share Posted 31 augustus 2007 Heel mooi, een verhaal met een happy end. Prachtige draaitafel en originele combinatie volgens mij met de Grado Green/RB 250. Op papier levert dat de combinatie van rust en toch niet saai op. Laat eens weten of dat klopt. Ook wel makkelijk met die hoge output, dat voorkomt toch vaak veel problemen met de versterking. Moving Iron heet niet voor niks "Best of both Worlds". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 31 augustus 2007 Report Share Posted 31 augustus 2007 Eindelijk. Of word ik oud... Je bent zo oud als je je voelt. ...verlang ik terug naar vroeger? Ja. Nostalgie heet dat. Heb ik ook "last" van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 31 augustus 2007 Report Share Posted 31 augustus 2007 Ook wel makkelijk met die hoge output, dat voorkomt toch vaak veel problemen met de versterking. Moving Iron heet niet voor niks "Best of both Worlds". Ha een ongepimpte Music Maker Mooi spul hoor! Bangelijke set! mvg RastaPhil Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 31 augustus 2007 Report Share Posted 31 augustus 2007 Mijn recyclageprojest met een paar ESS speakers (met de fameuze Heil Motion Transformers) is klaar. Het klinkt verslavend, kan niet wachten om ze eens goed opgesteld te horen, maar heb geen plaats en geen tijd om plaats te maken! Het betreft de ESS 1 waarbij er niewe front en back baffles gemaakt zijn; vooraan zit een 25cm Sphynx PA spaeker en achteraan een paar niet aangesloten (als passieve radiator dus) Seas 25cm woofers. Samen met de tweeters vormt dit een 95dbw speakerpaartje. Kom met 2x40w ruimschoots toe... Speelt ook retestrak ritmisch, toe-tapping noemen ze dat in de UK.. fototje volgt als't Jah belieft... mvg RastaPhil PS kostprijs 0.00 euro!!! (de lead uit kabel is van REL en de speakers van de vuilnisbelt - lang sparen...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 31 augustus 2007 Report Share Posted 31 augustus 2007 Heel mooi, een verhaal met een happy end. Prachtige draaitafel en originele combinatie volgens mij met de Grado Green/RB 250. Op papier levert dat de combinatie van rust en toch niet saai op. Laat eens weten of dat klopt. Ook wel makkelijk met die hoge output, dat voorkomt toch vaak veel problemen met de versterking. Moving Iron heet niet voor niks "Best of both Worlds". Lijkt me een mooie aanschaf. Gefeliciteerd er mee en nu maar flink veel plaatjes kopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 31 augustus 2007 Report Share Posted 31 augustus 2007 Gefeliciteerd, Hubertinus met deze 2 mooie aankopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 31 augustus 2007 Report Share Posted 31 augustus 2007 Ben zelf erg gek van de Grado Green, laat dat duidelijk zijn. Ik zoek altijd het maximale voor zo min mogelijk geld en dan is de Green onverslaanbaar. Maar is de verhouding tussen speler en element niet een beetje zoek? Verdient die speler geen idioot dure MC? Desnoods een Hi-MC? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 1 september 2007 Report Share Posted 1 september 2007 Ben zelf erg gek van de Grado Green, laat dat duidelijk zijn. Ik zoek altijd het maximale voor zo min mogelijk geld en dan is de Green onverslaanbaar.Maar is de verhouding tussen speler en element niet een beetje zoek? Verdient die speler geen idioot dure MC? Desnoods een Hi-MC? In feite klopt is wel, maar een Grado Green is zonder meer een goed element waar je als beginner veel plezier van kunt beleven. Ik vind de keuze van Huub dan ook niet verkeerd. Zelf zou ik hier een Denon DL160 kiezen, maar die is weer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 1 september 2007 Report Share Posted 1 september 2007 Als je op de site van de importeur kijkt is de combi een aanbieding. Voeg daarbij nog een aanbieding van de dealer et voil Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 1 september 2007 Report Share Posted 1 september 2007 In feite klopt is wel, maar een Grado Green is zonder meer een goed element waar je als beginner veel plezier van kunt beleven. Ik vind de keuze van Huub dan ook niet verkeerd. Zelf zou ik hier een Denon DL160 kiezen, maar die is weer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 1 september 2007 Report Share Posted 1 september 2007 Da's waar Ruud, maar veel mensen wagen zich niet aan een 2de hands element en vaak terecht. Het risiko dat er een defect aan is is best wel aanwezig. Met een nieuw element loop je dat risiko niet. Iig kun je het ruilen als er iets mee mis is BTW, die EMT van jou is wel goed, maar paste niet in de 12" arm van Robert. Dat was gewoon een ongelukkige combinatie. De 12" Scheu arm is niet iedermans vriend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 5 september 2007 Report Share Posted 5 september 2007 CD-speler stak een beetje schril af bij de rest van de set, dus heb iets dikkers. Heb ik gelijk ook een goeie voor boven Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 5 september 2007 Report Share Posted 5 september 2007 Goed bezig: En: Die Denon had ik al j Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 5 september 2007 Report Share Posted 5 september 2007 Technics SL-1310 MK2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 5 september 2007 Report Share Posted 5 september 2007 Mooi! Jammer dat 't geen MK-I is (strobo enzo ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 6 september 2007 Report Share Posted 6 september 2007 Mooi!Jammer dat 't geen MK-I is (strobo enzo ) Zit op een MK2 ook, zoiets tenminste, geen idee hoe het werkt. Hij is nog niet gedemonteerd, gaat wel gebeuren. MK2 heeft een nog betere gelijkloop en een digitaal geregelde pitch t.o.v. een analoge op de MK1's (en de 1200), voor wat het waard is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 7 september 2007 Report Share Posted 7 september 2007 Mooi! Jammer dat 't geen MK-I is (strobo enzo ) Zit op een MK2 ook, zoiets tenminste, geen idee hoe het werkt. De puntjes voor de strobo zitten aan de onderkant van het plateau. Door een venstertje kijk je via een spiegeltje naar de puntjes. Ze worden door ledjes in de juiste frequentie aangelicht, afhankelijk van de pitch instelling. De puntjes staan dus eigelijk altijd stil, behalve als je met grof geweld het plateau stopt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audioresearch Posted 7 september 2007 Report Share Posted 7 september 2007 vandaag gryphon calisto versterker plus gryphon cdp 1 cd speler. op luister bezoek. eerste indruk. niet verkeerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 8 september 2007 Report Share Posted 8 september 2007 Grado Red binnen! Helaas heeft net het linkerkanaal van de denon platenspeler het begeven. Moet het nu hiermee doen: En dat valt toch wel tegen hoor... doffe ellende, letterlijk en figuurlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 8 september 2007 Report Share Posted 8 september 2007 Woeps, bleek een kabeltje verkeerd te zitten. Het is nog steeds stukken minder dan de Denon, maar iets meer genietbaar. Zal toch blij zjin als de denon terug is. Dit bewijst wel weer eens het verschil tussen armen, onderling! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts