Jump to content

Wat zijn je nieuwe AUDIO aanwinsten....

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Denon aan m'n vader gegeven, die heeft 'm doorgemeten en kon nergens een niet-goed-signaal vinden.

Teruggezet, probleem opgelost.

denongrado.jpg

(heb er m'n bureaubladachtergrond maar meteen van gemaakt)

Die Grado is echt "Worth every penny". Heeft her en der

300D ;).

Mijn tweede :P.

Had hem verkocht om een Sony Alpha 100 te kopen.

Wat een prul!

Gelijk weer een 300D gekocht. binnenkort maar eens iets anders zoeken voor die ku... euh... kitlens :)

Welke halve haan ruilt er nu een Canon in voor een ZoNie :blink::huh::P;)

• 2 weeks later...
300D ;).

Mijn tweede :P.

Had hem verkocht om een Sony Alpha 100 te kopen.

Wat een prul!

Gelijk weer een 300D gekocht. binnenkort maar eens iets anders zoeken voor die ku... euh... kitlens :)

Als je zo'n 'reflex + lens'-setje koopt heb je altijd een kitlens! Dat is echt de sluitpost op de begroting, en als je dan weet voor wat voor prijs die setjes over de toonbank gaan.. <_<

Bij die voorbeeldfoto's is er op een andere afstand scherpgesteld. En welk diafragma is er respectievelijk gebruikt? Dat scheelt ook behoorlijk als je zo macro fotografeert..

- :unsure: Sorry, de fotograaf in mij ging opspelen.. Veel plezier met je Canon. After all, conservatief bekeken

Guest Kraus vonBentinck

nee, vooral niet de vloeistof die er bij hoort of een eventueel eigen brouwsel. Ik ben van de knostie helemaal bekeerd, afgestapt en genezen

Wel betreft het gelukkig meestal geen blijvend ongemak (vieze vetprop aan naald).

Het Konostiwassen moet vaak ook nog gevolgd warden door zeer zorgvuldig naspoelen en lang drogen en dat is mij allemaal veel te omslachtig, zeker gezien het resultaat.

nee, vooral niet de vloeistof die er bij hoort of een eventueel eigen brouwsel. Ik ben van de knostie helemaal bekeerd, afgestapt en genezen

Wel betreft het gelukkig meestal geen blijvend ongemak (vieze vetprop aan naald).

Het Konostiwassen moet vaak ook nog gevolgd warden door zeer zorgvuldig naspoelen en lang drogen en dat is mij allemaal veel te omslachtig, zeker gezien het resultaat.

Net 2 weken geleden toch maar weer eens een nieuwe Knosti aangeschaft :D Er staan gewoon veel te veel leuke platen bij de kringloop en die hebben gewoon wel een beurtje nodig. meestal is een sopje met wat afwasmisddel voldoende. Maar met goed verzorgde platen is soppen eigenlijk niet nodig mits een goede meeloopborstel gebruikt wordt.

Klopt wel dat goed naspoelen wel een must is en idd omslachtig. Maar ach dat heb ik er wel voorocver als je platen scoort voor 1 eurie die vaak nog in prima staat blijken te zijn na een wasbeurt. Laatst nog een mooie van Nina Simone, zat geen tikje in.

;)

Vandaag naast een paar nieuwe testplaten (HFN en Fremer) deze binnen gekregen:

dsfg.jpg

En oh ja, dit staat er op de achterkant:

Naaldkracht%20weger.jpg

Hardstikke Chinees dus :lol::D Deed het dan ook niet bij aankomst maar een paar nieuwe batterijtjes kreeg hem wel weer aan de praat en doet ie wat ie doen moet: Naaldkracht aangeven.

;)

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...