Jump to content

Wat zijn je nieuwe AUDIO aanwinsten....

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Bij de Gamma?

Nee serieus, die kasten zien er prima uit.

;)

Dank je Pjotr.

Nee, ze komen nog net niet bij Gamma vandaan. Daar hadden ze niets. Ze komen bij de Kwantum vandaan.

Tegenwoordig is het nog niet makkelijk om voor een normale prijs een CD kast te vinden. Heb bij meubelzaken gekeken en daar kostte een vergelijkbare combinatie tussen de 500 en 900 euro, als een meubelzaak al zoiets heeft. Ook op het net kwam ik niet goedkoper uit dan 300 euro voor een CD kast van dit formaat.

Nu was ik klaar voor 100. :)

Hoe kun je nu een huis waarderen of naar waarde schatten zonder het gezien te hebben of de buurt te kennen waar het gelegen is?

In onze straat zien de meeste huizen er aan de buitenkant hetzelfde uit maar binnenin zijn er grote verschillen

Oude electriciteit of nieuwe, oude ramen of nieuw dubbelglas

Deftige badkamer enz enz enz

Daarom vind ik het zo raar om bedragen en huizen(jacht) te gaan vergelijken puur adhv een plaatje

@Paul

Waar in Belgi

Bij de Gamma?

Nee serieus, die kasten zien er prima uit.

;)

Dank je Pjotr.

Nee, ze komen nog net niet bij Gamma vandaan. Daar hadden ze niets. Ze komen bij de Kwantum vandaan.

Tegenwoordig is het nog niet makkelijk om voor een normale prijs een CD kast te vinden. Heb bij meubelzaken gekeken en daar kostte een vergelijkbare combinatie tussen de 500 en 900 euro, als een meubelzaak al zoiets heeft. Ook op het net kwam ik niet goedkoper uit dan 300 euro voor een CD kast van dit formaat.

Nu was ik klaar voor 100. :)

Nee, voor veel geld vind je het eigenlijk ook niet. Ik heb vergelijkbaar bij de Gamma zien staan, maar misschien waren die op.

Toen wij 3 jaar geleden ons nieuwe huis betrokken hebben we stad en land afgelopen voor boekenkasten. Uiteindelijk waren bij de Gamma kasten in de aanbieding: 2 voor 29,95 met kersenprint. We hebben er 8 van meegenomen en in een middag elkaar gezet Iedereen vindt ze prachtig en perfect staan op onze Kempas parket vloer (die dus wel echt is). Dus je raadt het al, ze staan er nog.

Wonderlijk hoe goed goedkoop nep hout toch chique kan staan :D

Audiofreak, die Ikea kasten zijn duurder maar zien er goedkoper uit (vind ik) ;) Maar goed, het gaat om wat er in staat toch?

;)

Toen wij 3 jaar geleden ons nieuwe huis betrokken hebben we stad en land afgelopen voor boekenkasten. Uiteindelijk waren bij de Gamma kasten in de aanbieding: 2 voor 29,95 met kersenprint. We hebben er 8 van meegenomen (...)

Zo ken ik iemand die 7 Billies heeft gekocht...

tn_IMG_2224.jpg

De Billy

Meneer Foppe is niet zo doe-het-zelver, maar hij had toch een kast gekocht met de naam Billy. Die moest je zelf in elkaar zetten. Meneer Foppe moest hem eerst naar boven tillen, via de trap. Toen de kast boven was zette Foppe hem in elkaar, toen hij klaar was zag hij dat er een plank verkeerd zat. Maar met wat

Da's ook een mooie oplossing voor je LP's.

Ik heb pasgeleden een heel aantal van mijn LP's in deze kast gestoken:

imgp0667kt0.jpg

(Gamma)

En hier staan de meest gedraaide LP's.

imgp0668ib4.jpg

(Praxis)

Dicht bij de DT, en de kast fungeerd direct als defuser voor de linker speaker. :D

Mvg. Miracle.

nog steeds op zoek naar nieuwe speakers seed?

ik zie de zingali's nog staan :)

Ja, en een andere eindversterker. De Zingali's en de Graaf GM20 gaan er uit. Sounding (luidsprekers) en downgrading (versterker).

Dus, als er iemand interesse heeft ...

de verkoopsectie op audiofreaks loopt erg goed moet ik bekennen.

dus als ik jou was...........

Da's ook een mooie oplossing voor je LP's.

Ik heb pasgeleden een heel aantal van mijn LP's in deze kast gestoken:

imgp0667kt0.jpg

(Gamma)

Was gisteren nog even bij de Ikea voor wat anders en heb nog wat rond gekeken maar die "Billie" kasten zien er op zich helemaal niet verkeerd uit.

Vind deze eigenlijk wel wat ik zoek Miracle. Goeie tip! Zal eens gaan kijken bij Gammel.

;)

Gefeliciteerd Paul met de aankoop van je 2e huis.

En waar komt de nieuwe luisterruimte? Achter die grote witte (garage)deur?

De luisterruimte komt zoals bij mij gewoonlijk in de huiskamer, achter die grote wand van glas. Ik zie wel hoe ik het doe. Een aparte groep en acoustische aanpassingen kun je mee subsidieren in belgie :P

zelfbouw

00444-2.jpg

cd kast 240 x 60 x 15 cm, 4 stuks

boekenkast 240 x 60 x 30 cm, 6 stuks

totaal 10 platen mdf, door de hubo netjes gezaagd.

<_< Is dat je luisterstoel? Gooi die dan maar buiten of opzij, of haal die kopsteun deraf want zo'n ding verziekt gewoon je klankbeeld (reflexies). Heb het zelfde met een bureau/relax stoel (maar dan een rechte rug - leder - tot boven je kop euh hoofd) en het verschil tussen een stoel m

Beste RastaPhil,

Vermoedelijk is het leven in dit tijdelijke Tranendal slechts een voorbereiding op de eeuwige Hemelse Zaligheid.

Bereid je dan ook GOED voor!

Vanzelfsprekend zal de hemel voorzien zijn van de meest gerieflijke stoelen, dus met Charles & Ray Eames' "Lounge Chairs & ottomans". Met nek/hoofdsteun en voetenbankje, dus.

Wil je straks optimaal van de engelenkoren genieten, gewen jezelf dan vast aan de hoofdsteun-reflecties!

Eameslounch.jpg

<_< Is dat je luisterstoel? Gooi die dan maar buiten of opzij, of haal die kopsteun deraf want zo'n ding verziekt gewoon je klankbeeld (reflexies).

In luisterpositie functioneert de hoofdsteun als 'schoudersteun'. 'k ben iets langer dan de gemiddelde nederlander.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...