Jump to content

Wat zijn je nieuwe AUDIO aanwinsten....

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

DBX zie je nog wel eens bij Teac en Technics :)

Jawel maar dat is dan niet de studioversie, maar een gestripte versie / tam aftreksel daarvan.

De DBX studioversie werkte sowieso niet met cassette tape. Later is daarvoor wel een wat gemoedelijker versie gekomen die minder gevoelig was voor gevoeligheids/luidheids fluctuaties in de tape.

;)

Klopt helemaal, ga 'm ook niet voor een cassette gebruiken.

Neemt niet weg dat DBX op een cassettedeck echt goed werkt, naar mijn idee nog net iets lekkerder dan Dolby C :).

uit de kwoot van Spido: nuffige Franse auto's kopen,

Mijn autogeschiedenis bevat een ZX, een Visa, een Renault 4, een Renault 5 en op dit moment staan op de oprit een GSA en een Fuego en er komt absoluut nog een keer een BX, dus pas op h

succes langspeelplaat. hoop dat het wat word voor je.

hier net in bezit gekomen van 2 audax hd13d34h

408478020.jpg

in mint conditie mag ik zeggen.

gaan netjes de kledingkast in voor het geval een van mijn eigen tweeters de geest geeft.

nu nog op zoek naar 2x 8" bextrene cone woofertjes.

oftewel de ls2/13

Beste m44,

Houd je er dan wel rekening me dat het gemiddeld rendement van die tweeters 92,5 dB / 1 W / 1m is?

(Vermoedelijk zo'n 6 dB hoger dan dat van de tweeters in je huidige Rogers monitors.)

???

het zijn dezelfde......

Beste m44,

Dan had ik niet het juiste type voor ogen. Waar vind ik een goede beschrijving van jouw Rogers monitors?

succes langspeelplaat. hoop dat het wat word voor je.

hier net in bezit gekomen van 2 audax hd13d34h

408478020.jpg

in mint conditie mag ik zeggen.

gaan netjes de kledingkast in voor het geval een van mijn eigen tweeters de geest geeft.

nu nog op zoek naar 2x 8" bextrene cone woofertjes.

oftewel de ls2/13

Beste m44,

Houd je er dan wel rekening me dat het gemiddeld rendement van die tweeters 92,5 dB / 1 W / 1m is?

(Vermoedelijk zo'n 6 dB hoger dan dat van de tweeters in je huidige Rogers monitors.)

???

het zijn dezelfde......

Beste m44,

Dan had ik niet het juiste type voor ogen. Waar vind ik een goede beschrijving van jouw Rogers monitors?

2e bladzijde ls3/4C

als je nog laagmid drivers weet!

Guest KT88
Sommigen maken van hun hobby hun werk.

En bij heel weinigen blijft het daarna hun hobby.

Henk is zo iemand...

;)

Zo zijn er meer.........maar berijden van en knutselen aan oude Citro

Guest Rein!

Ik vind die nieuwe Audi van Citroen niet zo mooi. De C6 weer wel, maar lang niet zo scherp getekend als vroeger. Voor mijn gevoel gaat Citroen net zoals alles en iedereen tenonder aan de alles vernietigende drang naar een brave new world.

Dit weekend weer eens lekker genoten van muziek.

Door middel van een Jan Allaerts MC 1 diamant uitvoering in een Transrotor arm 5009 gemonteerd op een Transrotor Orfeo Doppia , verbonden door een Cardas Golden Cross Reference Symetrisch.

Deze verbonden aan een Blue Amp 42 Comfort , daarna een Kimber 1030 naar onze Marantz SC 22 voorversterker, deze via Audio Selectief lange interlinks aangesloten op Marantz MA 24 klasse A mono blokken, die vlakbij een paar electrostaten van Final staan de 1000 i , voorlopig blijft dit dus thuis staan of wij moeten zo gek zijn dat we ze vervangen voor Isophon Cassiano weergevers

MvG,

Haudio

Door middel van een Jan Allaerts MC 1 diamant uitvoering in een Transrotor arm 5009 gemonteerd op een Transrotor Orfeo Doppia , verbonden door een Cardas Golden Cross Reference Symetrisch.

Deze verbonden aan een Blue Amp 42 Comfort , daarna een Kimber 1030 naar onze Marantz SC 22 voorversterker, deze via Audio Selectief lange interlinks aangesloten op Marantz MA 24 klasse A mono blokken, die vlakbij een paar electrostaten van Final staan de 1000 i , voorlopig blijft dit dus thuis staan of wij moeten zo gek zijn dat we ze vervangen voor Isophon Cassiano weergevers

MvG,

Haudio

Poeh h

En een cd spelert kan er niet vanaf? :lol:

Beste Duck,

Dat hoefde niet want die stond er al, je wilt natuurlijk weten wat voor 1 dat is , nou dat mag hoor dat is een Bluenote Koala tube gemodificeerd door Marcel Croeze de man die ooit voor Goldmund werkte en nu ontwerper van Prima Luna versterkers is.

MvG,

Haudio

Ik vind die nieuwe Audi van Citroen niet zo mooi. De C6 weer wel, maar lang niet zo scherp getekend als vroeger. Voor mijn gevoel gaat Citroen net zoals alles en iedereen tenonder aan de alles vernietigende drang naar een brave new world.

Die Audi van Citroen? Audi mocht willen dat ze zo'n mooie auto hadden ontworpen. Daarbij valt die R8 van hun toch bij in het niet...

De GT by Citroen, zoals het ding officieel heet, is overigens in eerste instantie ontworpen voor het computerspel Gran Turismo 5. Ze hebben er een prototype voor gebouwd en nu zijn de reacties zo positief dat men er een paar echte straatauto's van gaat bouwen. Het is ding is dus ook niet gevormd door de windtunnel, maar enkel door de fantasie van ontwerper Takumi Yamamoto... Een Japanse Citroen dus. Is dat even vloeken in de kerk ;):D

MvG,

Haudio

Je eigen set dus eindelijk rond Henk - gefeliciteerd!

Die Audi van Citroen? Audi mocht willen dat ze zo'n mooie auto hadden ontworpen. Daarbij valt die R8 van hun toch bij in het niet...

De GT by Citroen, zoals het ding officieel heet, is overigens in eerste instantie ontworpen voor het computerspel Gran Turismo 5. Ze hebben er een prototype voor gebouwd en nu zijn de reacties zo positief dat men er een paar echte straatauto's van gaat bouwen. Het is ding is dus ook niet gevormd door de windtunnel, maar enkel door de fantasie van ontwerper Takumi Yamamoto... Een Japanse Citroen dus. Is dat even vloeken in de kerk ;):D

Ik heb geen verstand van auto's maat toen ik de Citroen GT plaatjes op dit forum zag dacht ik meteen dat ze de Audi R8 hadden gekopieerd. :blink:

Guest kikkervisje
heee ehh hou es op met die auto's...

Dit is dus echte topic vervuiling....

<_<

Heb je anders over die legerschietmachienenrupsvoertuigen anders nooit gehoord. :(:)

beiden horen hier niet thuis.

dat een onderwerp niet gewenst is is geen reden om er dan een soortgelijk onderwerp achteraan te gooien.

maar storen doet het me niet.

heee ehh hou es op met die auto's...

Dit is dus echte topic vervuiling....

<_<

Heb je anders over die legerschietmachienenrupsvoertuigen anders nooit gehoord. :(:)

Nee, maar daar zullen wel Array-autoradio's in zitten of zo, dus daar mag je geen kwaad woord over zeggen... :rolleyes:

Guest kikkervisje

Nee, maar daar zullen wel Array-legerschietmachienenrupsvoertuigenradio's in zitten of zo, dus daar mag je geen kwaad woord over zeggen... :rolleyes:

:lol:

Ut moe nie gekker worre!

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...