Guest tubejack Posted 3 april 2009 Report Share Posted 3 april 2009 Morgen meer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rein! Posted 3 april 2009 Report Share Posted 3 april 2009 Straks gaan jullie allemaal aan de Spido CD80... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 3 april 2009 Report Share Posted 3 april 2009 Straks gaan jullie allemaal aan de Spido CD80... Hmmmm ........ verwacht het niet, en zo wel is het altijd nog "mijn" CD80! Maar.... zie je hoe mooi en ruim e.e.a. is opgezet Smullen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 4 april 2009 Report Share Posted 4 april 2009 Marantz CD-85 van buiten en binnen mooi en hij klinkt fijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 4 april 2009 Report Share Posted 4 april 2009 prachtig! en nog niet van dat miniatuurgekloot zoals in de mijne. heb een microscoop ervoor nodig. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
HPMD Posted 4 april 2009 Report Share Posted 4 april 2009 Ik heb vroeger ook 2 Marantz spelers gehad. De CD52 en de CD 67 SE. Ik was er niet kapot van. Dat laag was nog wolliger dan een hele wei vol schapen. HPMD Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 4 april 2009 Report Share Posted 4 april 2009 ja herkenbaar van mijn SA11 (hoewel daar eigenlijk meer g Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 4 april 2009 Report Share Posted 4 april 2009 Aan de print zag ik al dat het geen CD80 was Maar ze lijken behoorlijk op elkaar. Mooi ding, Jack, zit daar ook een CD-M1 in? (Stomme vraag eigenlijk ) Ik heb ook een nieuwe aanwinst: (excuus voor de brakke foto: mijn camera is aan het overlijden blijkbaar.. ) Een Denon DP-51F Volautomatisch, wat een luxe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 4 april 2009 Report Share Posted 4 april 2009 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 4 april 2009 Report Share Posted 4 april 2009 Mooie draaitafel Bart Zie ik daar een Benz element? In die Marantz zit een CDM1 MKII en "wollige" bas heb ik geen last van, het is juist mooi strak en in meerdere lagen hoorbaar zeg maar.... @HPMD Hangt m.i. van de DAC Link to comment Share on other sites More sharing options...
clearaudiolover Posted 5 april 2009 Report Share Posted 5 april 2009 Ik heb vroeger ook 2 Marantz spelers gehad. De CD52 en de CD 67 SE. Ik was er niet kapot van. Dat laag was nog wolliger dan een hele wei vol schapen. HPMD ik heb de cd63ki gehad en dat klonk wel lekker maar inderdaad de definitie in het laag was niet je van het. Het hoog wat soms ook best wel fel. Robin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kwabbernoot Posted 5 april 2009 Report Share Posted 5 april 2009 Ik heb ook een nieuwe aanwinst: (excuus voor de brakke foto: mijn camera is aan het overlijden blijkbaar.. ) Een Denon DP-51F Volautomatisch, wat een luxe! Is dat die van Koen? Mooi apparaat, gefeliciteerd. Groeten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
H Audio Posted 5 april 2009 Report Share Posted 5 april 2009 Ha die Jack, Dat is een Sumiko Blue Point S. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 5 april 2009 Report Share Posted 5 april 2009 zojuist aangeschaft........... een marantz cd85. das toevallig he! mag hem binnenkort gaan ophalen en gelijk naar huize KT88 brengen voor de nodige mods ( ja spido NODIGE mods) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 5 april 2009 Report Share Posted 5 april 2009 zojuist aangeschaft........... een marantz cd85. das toevallig he! Mooi Robin, het enige dat Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 5 april 2009 Report Share Posted 5 april 2009 Dat is een Sumiko Blue Point S. Goed gezien Dan weet jij vast ook wel op wat voor naaldkracht ik dat ding moet zetten. Ik meende dat het 2,25 gram was, maar wat ik op het net kan vinden gaat allemaal over latere uitvoeringen van de BPS @Kwabbernoot: yep, van Koen. Aardige gast. @m44: lekker cd-speulers aan het inkopen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
H Audio Posted 5 april 2009 Report Share Posted 5 april 2009 Dat is een Sumiko Blue Point S. Goed gezien Dan weet jij vast ook wel op wat voor naaldkracht ik dat ding moet zetten. Ik meende dat het 2,25 gram was, maar wat ik op het net kan vinden gaat allemaal over latere uitvoeringen van de BPS @Kwabbernoot: yep, van Koen. Aardige gast. @m44: lekker cd-speulers aan het inkopen? Beste BuizenBart, Mijn ervaring is dat de Sumiko een naaldkracht benodigd van 1.8 tot 2.00 gram let wel te hoog is altijd beter dan te laag. Het is een helder en open,duidelijk klinkend element. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 5 april 2009 Report Share Posted 5 april 2009 Sony ST-5130 uit 1974, daar kun je met geduld een h Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 6 april 2009 Report Share Posted 6 april 2009 zojuist aangeschaft........... een marantz cd85. das toevallig he! mag hem binnenkort gaan ophalen en gelijk naar huize KT88 brengen voor de nodige mods ( ja spido NODIGE mods) Beste m44, Technisch nodig? Of psychologisch nodig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 6 april 2009 Report Share Posted 6 april 2009 Technisch nodig? Of psychologisch nodig? Mag ik Technisch heeft die speler zeker onderhoud nodig Spido. Psychologisch hoeft niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 6 april 2009 Report Share Posted 6 april 2009 nodig om de speler tot zijn volle potentie te laten komen . nets als met mijn speakers is gebeurd. verder denk ik dat het woord psychologisch niet van toepassing is. men gebruikt dat wel vaker verkeerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 6 april 2009 Report Share Posted 6 april 2009 Beste m44, Waarom denk jij dat alleen het woord "psychologisch" verkeerd werd gebruikt, en niet het woord "technisch"? En waardoor komt het, denk je, dat je dat denkt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 6 april 2009 Report Share Posted 6 april 2009 Beste m44, Waarom denk jij dat alleen het woord "psychologisch" verkeerd werd gebruikt, en niet het woord "technisch"? En waardoor komt het, denk je, dat je dat denkt? psychologie zegt niets over een individu maar kan alleen pseudo wetenschappelijk zaken aannemen over gemmideld gedrag van groepen mensen. dat veel psychologen echter geen moeite hebben om ons van alles wijs te maken op basis van deze aannames lijkt me bekend. dr phil, viva, reclame blokken,cosmopolitan politieke spotjes. dat de massa iets met een redelijke waarschijnlijkheid vind en roept zegt niets over jou of mij. tenminste in ieder geval niet over mij wil je echt iets over mijn psyche en motivatie te weten komen dan komt neurowetenschap als meer geschikt uit de bus Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 6 april 2009 Report Share Posted 6 april 2009 Beste m44, Ik heb je reactie even voorgelegd aan mijn goede vriend en collega Dr. Phil en zijn antwoord viel te raden: "The poor fellow's trying to escape from individual psychology because he feels obviously threatened! That's why he's in denial..." Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 6 april 2009 Report Share Posted 6 april 2009 Beste m44, Ik heb je reactie even voorgelegd aan mijn goede vriend en collega Dr. Phil en zijn antwoord viel te raden: "The poor fellow's trying to escape from individual psychology because he feels obviously threatened! That's why he's in denial..." zo'n freudiaans antwoord van onze phil was te verwachten natuurlijk. if youre aint with us , your against us. freus zei ook altijd al dat mensen die het niet met hem eens waren een probleem hadden en daarom in de ontkenning schieten maar de begrijpt dus wel wat ik bedoel ...............hoop ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts