Guest tubejack Posted 28 april 2009 Report Share Posted 28 april 2009 Lekker Michel, kun je weer een paar jaar spelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 28 april 2009 Report Share Posted 28 april 2009 Dank m44 & tubejack. Met de voorraad die ik nu heb, deze 8 st. 1e productie en nog 4 st. mil.spec. die ik al had, verwacht ik zeker de eerste 20 jaar verder te kunnen. Er zitten nu net 4 nieuwe (2e productie) in, die zullen ook zeker weer voor een jaar of 5 goed zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 29 april 2009 Report Share Posted 29 april 2009 Opknappertje van 25 euro. Er zit al leven (en goed geluid) in! Bandloop laat te wensen over en ik mis 't koppenklepje. Maar tgaat goed komen met deze mooie machine ;D Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 29 april 2009 Report Share Posted 29 april 2009 all the way from the good old UK. mijn 3e reserve speaker. heb al 2 orginele tweeters . nu nog 1 cone driver en ik laat het rusten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 29 april 2009 Report Share Posted 29 april 2009 Omdat er 4 nieuwe Raytheon 5703 buisjes in mijn Tri-Vista zijn gegaan, en ik er nu nog maar 4 op voorraad heb, en die dingen niet algemeen verkrijgbaar zijn heb ik er nog maar 8 bij besteld. x8 Ik heb ze binnen. En het zijn nog de echte ook, uit de eerste productie, nog met origineel Raytheon stempel ipv met stift 5703 erop gekalkt, zoals de latere producties. Op de foto's met een JJ ECC88 Goldpins is goed te zien hoe klein deze "pinda's" zijn. Weet je zeker dat het geen flitslampjes zijn? M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 29 april 2009 Report Share Posted 29 april 2009 Weet je zeker dat het geen flitslampjes zijn? M rc Lijkt er idd wel wat op ja, maar hebben net iets te veel pootjes, en onderdelen binnenin om werkelijk flitslampjes te zijn. @s_k: Mooi dekje. Revox zo te zien....? @m44: Gaat lekker bij jou met de onderdelen. Die 2e conedriver zal er vast ook binnekort wel komen. Let je bij aanschaf er wel een beetje op dat de serienummers niet te ver uit elkaar liggen, anders kun je nog wel eens kanaalongelijkheid krijgen. De speakers uit die tijd konden nogal eens wat van elkaar afwijken als het een vroegere of latere productie was. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 29 april 2009 Report Share Posted 29 april 2009 @s_k: Mooi dekje. Revox zo te zien....? Teac aan de toetsen te zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 29 april 2009 Report Share Posted 29 april 2009 Opknappertje van 25 euro. Er zit al leven (en goed geluid) in! Bandloop laat te wensen over en ik mis 't koppenklepje. Maar tgaat goed komen met deze mooie machine ;D Hoi Stijn, Heb je toch je X-10 gescoord? Nu hoef je die van mij zeker niet meer Die zou ook flink duurder zijn geweest dan jij voor deze betaald hebt. Top, en geniet ervan. Die Teac's laten m.i. meer muziek horen dan een Akai Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 29 april 2009 Report Share Posted 29 april 2009 nieuw in de platenspelert, een Benz MC20E2 L Alleen is nu 1 kanaal van de Phonotrap kaduuk, nog geen noot in stereo gehoord helaas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 29 april 2009 Report Share Posted 29 april 2009 nieuw in de platenspelert, een Benz MC20E2 L Alleen is nu 1 kanaal van de Phonotrap kaduuk, nog geen noot in stereo gehoord helaas. Gefeliciteerd met je nieuwe element en gecondoleerd met het overlijden van je phonotrapkanaal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 29 april 2009 Report Share Posted 29 april 2009 Audioquest PT6 arm (JELCO) met Michell armboard. Morgen ophalen. Eerst eens proberen of dit wat word op een Dual CS5000 (als het goed is past dit armboard er precies op). Is het te zwaar voor deze tafel word het een ander project. Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 2 mei 2009 Report Share Posted 2 mei 2009 Weet je zeker dat het geen flitslampjes zijn? M rc Lijkt er idd wel wat op ja, maar hebben net iets te veel pootjes, en onderdelen binnenin om werkelijk flitslampjes te zijn. @s_k: Mooi dekje. Revox zo te zien....? Teac . Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 2 mei 2009 Report Share Posted 2 mei 2009 ... Die Teac's laten m.i. meer muziek horen dan een Akai Hmmmm, hooguit ietsjes anders,Roger. Nee, echt meer. Sorry . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 13 mei 2009 Report Share Posted 13 mei 2009 Kwam "zomaar langs.... " en staat al een paar dagen te spelen, een Sony ST-5950SD dit was ooit een topmodel van Sony. Het aardige is, dat deze tuner ook op de voorpagina staat in de 1e uitgave van Hi-fi-choicE uit 1978 een boekje met testen waarin d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 13 mei 2009 Report Share Posted 13 mei 2009 Da's geen klein tunertje Jack. Moet je een behoorlijk rek voor hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 13 mei 2009 Report Share Posted 13 mei 2009 Da's geen klein tunertje Jack. Moet je een behoorlijk rek voor hebben. Ken n Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 13 mei 2009 Report Share Posted 13 mei 2009 De buitenkant vind ik iig vreselijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 13 mei 2009 Report Share Posted 13 mei 2009 Maar waar het eigenlijk om gaat, iedereen heeft wel eens mindere ervaringen met een merk of iets.Dan ben, je hoe je ook went of keert bevooroordeeld..... ja ik ook Daar heb ik gelukkig geen last van. Ik heb ook wel eens een slechte ervaring gehad met Jadis, maar heb daarna toch nog mijn Symphonia, een Orchestra Reference en een set JCA-30's gekocht. 1e + laatste nog in mijn bezit. Ook met Musical Fidelity heb ik wat slechte ervaringen, maar heb wel een Tri-Vista 300 gekocht, en draai daar nog steeds mee. Bijna ieder merk maakt mindere en goede dingen. De Logic/Goodmans(LG)/Yoko/Samsung ed. B-merken even buiten beschouwing gelaten dan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 13 mei 2009 Report Share Posted 13 mei 2009 De buitenkant vind ik iig vreselijk Had dezelfde vormgeving als de beroemde V-fet versterkers Hier een betere foto http://www.thevintageknob.org/SONY/sonyvau...D/ST5950SD.html Another Sony understatement: great gear which didn't bother to really look like it and an unbeatable sound/price/durability ratio! Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 13 mei 2009 Report Share Posted 13 mei 2009 Ach ja, het uiterlijk is weer een ander onderwerp. Veel spul uit die tijd vind ik niet om aan te zien (Philips!), maar da's gewoon een kwestie van smaak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 14 mei 2009 Report Share Posted 14 mei 2009 (edited) Uiterlijke "schoonheden" zijn (volgens mij) meestal bedoeld om tekort komingen te verdoezelen. Of een hogere prijs te rechtvaardigen. Waar het mij om gaat is de "inhoud"...... en dat is niet alleen met audio. Natuurlijk, kun je iets mooi vinden of niet, maar "mooi" is voor mij een begrip met v Edited 14 mei 2009 by tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 14 mei 2009 Report Share Posted 14 mei 2009 Een apparaat moet (voor mij) goed zijn. En als ze dan toch een kast moeten ontwerpen, waarom dan geen mooie kast? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 14 mei 2009 Report Share Posted 14 mei 2009 Een apparaat moet (voor mij) goed zijn. En als ze dan toch een kast moeten ontwerpen, waarom dan geen mooie kast? Wat vind je d Link to comment Share on other sites More sharing options...
s_k Posted 15 mei 2009 Report Share Posted 15 mei 2009 Lab series, gainig. Ik heb zelf jaren naar een 384 van Flips geluisterd, ondergewaardeerde bak. En Sony heeft zeker moois gemaakt, alleen moet 't niet zwart of zilver met een plastic front zijn ;D. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 15 mei 2009 Report Share Posted 15 mei 2009 Nog 1 nachtje slapen en dan een dagje naar het Correct Radiomuseum in Rotterdam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts