Jump to content

Wat zijn je nieuwe AUDIO aanwinsten....

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Guest kikkervisje
Het wrijvingsloos laten lopen van de arm: 't blijft behelpen.

Haudio had al een lekkere uitdaging genoemd...

Gemakshalve houd jij er geen rekening mee dat de matrijs met de zelfde makke gesneden is. Dus meet je nu niet met 2 maten? :(

Gemakshalve houd jij er geen rekening mee dat de matrijs met de zelfde makke gesneden is. Dus meet je nu niet met 2 maten? :(

Beste Kikkervisje,

Met een tandworm kun je tandwiel aandrijven, met een tandwiel kun je geen worm aandrijven .

MvG,

Haudio

Beste Kikkervisje,

Met een tandworm kun je tandwiel aandrijven, met een tandwiel kun je geen worm aandrijven .

MvG,

Haudio

Best Haudio,

In een auto kun je een DT vervoeren,

Op een DT kun je geen auto vervoeren. Althans niet eentje waar je fatsoenlijk mee over de weg kan :P

Lust iemand nog peentjes?

;)

Beste Kikkervisje,

MvG,

Haudio

Best Haudio,

In een auto kun je een DT vervoeren,

Op een DT kun je geen auto vervoeren. Althans niet eentje waar je fatsoenlijk mee over de weg kan :P

Lust iemand nog peentjes?

;)

Pjotr,

Begrijp je het niet ?

Het aandrijven van een arm met een motor is iets anders dan het door een naald verplaatsen in een groef door middel van de plaat, een beetje behoorlijk andersom dus.

MvG,

Haudio

Guest kikkervisje

Beste Kikkervisje,

MvG,

Haudio

Haudio ik heb ook onderwijs genoten! :D

Pjotr,

Begrijp je het niet ?

Het aandrijven van een arm met een motor is iets anders dan het door een naald verplaatsen in een groef door middel van de plaat, een beetje behoorlijk andersom dus.

MvG,

Haudio

Ja natuurlijk begrijp ik dat, behalve dat beetje behoorlijk andersom dan. Zie het verband niet zo. Waarom doe je daar konde van? Je mist gewoon de pointe van Visje.

;)

...moeten ze nog wel door die berg vooroordelen heen prikken...

Dudes, deze storm-in-een-glas-water gaat over details: laat eenieder vooral lol hebben van zijn/haar kostbare en bovenal gekoesterde spullen!

@ Kappa7: je project was bijzonder, met een goede afloop! Wellicht krijg ik ooit de kans om iets dergelijks te beluisteren.

@ Kappa7, Kikkervisje, Ruud: voorlopig is mijn arm+element nog niet versleten, maar als het zover zal ik opnieuw de tangenti

Tangiaal is in iedere geval wel de mode je ziet ze steeds meer op de markt (gisteren weer eentje van Simon York las ik in de LP). Ik heb er nog nooit eentje gehoord dus ik heb er geen mening over. Ik ben wel nieuwsgierig.

Net nog een Denon POA-2200 gekocht. Hij komt hem zondag brengen.

Hij is geheel nagezien en de eindtrappen en een paar weerstanden zijn vervangen.

Ben benieuwd hoe bi-amp klinkt, Snel even wat verloopjes van xrl --> Tulp bestellen

Ik denk dat ik nu zo onderhand wel voldoende sap moet hebben.

Heb nu al zin in het weekeind,

Hij is geheel nagezien en de eindtrappen en een paar weerstanden zijn vervangen.

Ben benieuwd hoe bi-amp klinkt, Snel even wat verloopjes van xrl --> Tulp bestellen

Heb je de buren weg gestuurd :confused::lol:

Gefeliciteerd, weer zo'n mooie amp erbij.

EARnudefront.JPG

EARnudeback.JPG

EARnudebottom.JPG

Dit versterkertje uit 1957 met EF 86, 2 x ECL 82 en een EZ 80 heeft niet zo heel erg veel te maken met het huidige EAR Yoshino, indertijd probeerde men nog een goed product te maken............. :rolleyes:

NB die plaatjes op de knoppen lijken me niet zo'n erg groot probleem, zijn simpel van vorm en dus ook simpel na te maken, gaat wel lukken.

zijn dat germanium weerstanden?

http://i127.photobucket.com/albums/p132/jo...miniwatt014.jpg

Geintegreerde buizenversterker van 2,5 Watt. Onlangs gekocht. Om een idee van de afmeting te krijgen heb ik hem op een cd speler gezet. Het apparaat, de versterker, klinkt prima.

Geweldig, wat een kleinood! Chinese makelij? En op welke speakers staat de versterker te spelen?

Greetz,

Lestat

Denon heeft ine het verleden best stoere platenspelers gemaakt zag ik vandaag. Zijn vooral in Japan populair een DP-308 oa.

http://i127.photobucket.com/albums/p132/jo...miniwatt014.jpg

Geintegreerde buizenversterker van 2,5 Watt. Onlangs gekocht. Om een idee van de afmeting te krijgen heb ik hem op een cd speler gezet. Het apparaat, de versterker, klinkt prima.

Hallo Jos,

Zal ik de Apotheose's van je overnemen? Die heb je niet meer nodig :rolleyes:

Alleen ben ik nu wel in de verwarring hoe dit allemaal aan te sluiten. HIER vraag ik om wat hulp

De eerste kwam uit de achterhoek en die had ik voor 350euro gekocht van de bekende '' jan'' helemaal in orde en nog een goede DC-offset

De 2e komt uit zeeland is helemaal nagekeken en de eind-trappen zijn vervangen alsmede een paar weerstandjes voor de rest helemaal nagekeken en afgeregeld. Ik hoop alleen niet dat dit door een beunhaas is gedaan. Prijs 305euro met bezoring vanuit zeeland... (ze rijden maar voor mij :P )

Ik denk dat het echt gaat knallen. Ik zoek vooral meer controle in ingewikkelde muziekstukken. Nu raken de driade's daar een beetje de weg in kwijt.

De eerste kwam uit de achterhoek en die had ik voor 350euro gekocht van de bekende '' jan'' helemaal in orde en nog een goede DC-offset

Achterhoek? Jan komt toch uit Delden? Dat is de gemeente Hof van Twente... Maar goed, ik weet het, voor mensen ten westen van Amerfoort is de Achterhoek en Twente een pot nat... <_<

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...