Henrie Posted 24 juli 2009 Report Share Posted 24 juli 2009 Zat nog 12 bier bij ook, voor de zelfde prijs. Noem dat maar bier... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 24 juli 2009 Report Share Posted 24 juli 2009 Check mijn blog voor mijn laatste aanwinst.. www.pierdurkhogeterp.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 24 juli 2009 Report Share Posted 24 juli 2009 Zat nog 12 bier bij ook, voor de zelfde prijs. Noem dat maar bier... Mis Henrie het zijn soft drugs!!! Eigenlijk slappe hap voor een High-ender , die gaan n.l. voor de Schotse Hard-drugs!!! :biggrin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 24 juli 2009 Report Share Posted 24 juli 2009 Check mijn blog voor mijn laatste aanwinst.. www.pierdurkhogeterp.nl een dempingsfactor van 20.000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 24 juli 2009 Report Share Posted 24 juli 2009 Die is neem ik aan identiek aan de Crown Studio Reference (I) Niet slecht. http://www.stereotimes.com/amp031302.shtml Ik heb er ooit eens bijna 1 gekocht, maar haakte af vanwege de transportkosten vanuit LA (zo'n $400) Leuke site trouwens, Ga ik tzt eens verder bekijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 24 juli 2009 Report Share Posted 24 juli 2009 Dit versterkertje uit 1957 met EF 86, 2 x ECL 82 en een EZ 80 heeft niet zo heel erg veel te maken met het huidige EAR Yoshino, indertijd probeerde men nog een goed product te maken............. NB die plaatjes op de knoppen lijken me niet zo'n erg groot probleem, zijn simpel van vorm en dus ook simpel na te maken, gaat wel lukken. zijn dat germanium weerstanden? Beste m44 Germanium weerstnden bestaan niet er werden vroeger wel transistoren en diodes van gemaakt. Dit zijn kool weerstanden. oke dat wist ik niet. leek me ook wel geschikt als materiaal voor weerstanden zijn dit germanium diodes en transistoren? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 24 juli 2009 Report Share Posted 24 juli 2009 Dit versterkertje uit 1957 met EF 86, 2 x ECL 82 en een EZ 80 heeft niet zo heel erg veel te maken met het huidige EAR Yoshino, indertijd probeerde men nog een goed product te maken............. NB die plaatjes op de knoppen lijken me niet zo'n erg groot probleem, zijn simpel van vorm en dus ook simpel na te maken, gaat wel lukken. zijn dat germanium weerstanden? Beste m44 Germanium weerstnden bestaan niet er werden vroeger wel transistoren en diodes van gemaakt. Dit zijn kool weerstanden. oke dat wist ik niet. leek me ook wel geschikt als materiaal voor weerstanden zijn dit germanium diodes en transistoren? Quoten kan je leren Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 24 juli 2009 Report Share Posted 24 juli 2009 Dit versterkertje uit 1957 met EF 86, 2 x ECL 82 en een EZ 80 heeft niet zo heel erg veel te maken met het huidige EAR Yoshino, indertijd probeerde men nog een goed product te maken............. NB die plaatjes op de knoppen lijken me niet zo'n erg groot probleem, zijn simpel van vorm en dus ook simpel na te maken, gaat wel lukken. zijn dat germanium weerstanden? Beste m44 Germanium weerstnden bestaan niet er werden vroeger wel transistoren en diodes van gemaakt. Dit zijn kool weerstanden. oke dat wist ik niet. leek me ook wel geschikt als materiaal voor weerstanden zijn dit germanium diodes en transistoren? Quoten kan je leren waar? www.leerqouten.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 24 juli 2009 Report Share Posted 24 juli 2009 Ja m44, luie donder! Het is hier geen Audofreaks h Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 24 juli 2009 Report Share Posted 24 juli 2009 waar? www.leerqouten.nl Maak jij eerst nog maar een tussenstop bij www.leertypen.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 24 juli 2009 Report Share Posted 24 juli 2009 Ja m44, luie donder! Het is hier geen Audofreaks h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 24 juli 2009 Report Share Posted 24 juli 2009 Zat nog 12 bier bij ook, voor de zelfde prijs. Noem dat maar bier... Ach sommige mensen die hier regelmatig komen willen graag Heineken. Zelf drink ik Grolsch of Hertog Jan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 26 juli 2009 Report Share Posted 26 juli 2009 Die is neem ik aan identiek aan de Crown Studio Reference (I) Niet slecht. http://www.stereotimes.com/amp031302.shtml Ik heb er ooit eens bijna 1 gekocht, maar haakte af vanwege de transportkosten vanuit LA (zo'n $400) Leuke site trouwens, Ga ik tzt eens verder bekijken. He Duck, Hij is inderdaad identiek aan de Crown Studio Reference 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 26 juli 2009 Report Share Posted 26 juli 2009 De persoon van wie ik hem kon kopen had er 2 staan en prefereerde de Crown boven zijn ML amp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 26 juli 2009 Report Share Posted 26 juli 2009 De persoon van wie ik hem kon kopen had er 2 staan en prefereerde de Crown boven zijn ML amp. Daar hebben ze misschien bij ML ook iets van meegekregen. Voor het laatste top model van ML hebben ze de techniek van Crown namelijk gebruikt (tsja, als het toch onder de zelfde holding zit). Check: http://www.marklevinson.com/products/overv...a∏=no53 Link to comment Share on other sites More sharing options...
J Scholtz Posted 29 juli 2009 Report Share Posted 29 juli 2009 Fostex FE 103 units. Binnenkort een planken project dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 29 juli 2009 Report Share Posted 29 juli 2009 Nog even wachten op een ander armboard (en wellicht nog een heel andere arm ook). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 29 juli 2009 Report Share Posted 29 juli 2009 Nog even wachten op een ander armboard (en wellicht nog een heel andere arm ook). Ziet er mooi uit, KT88! Welke arm wil je evt monteren, met welk element? Greetz, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
ijsengel Posted 30 juli 2009 Report Share Posted 30 juli 2009 Gaaf ding!! Maar eh, welk merk is het? Fred Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 30 juli 2009 Report Share Posted 30 juli 2009 Ik denk zo Acoustic Signature... (het label bovenaan het foto'tje verraadt een hoop ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 30 juli 2009 Report Share Posted 30 juli 2009 ...Acoustic Signature... Gefeliciteerd en veel lol ervan! Nieuwste model? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 30 juli 2009 Report Share Posted 30 juli 2009 Nou KT een massa loopwerk ipv van een subchasis en dat is wel weer iets anders - gefeliciteerd ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 30 juli 2009 Report Share Posted 30 juli 2009 Op een foto van de Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 30 juli 2009 Report Share Posted 30 juli 2009 Ik heb dat soort gedachten overigens altijd als ik hier weer zo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 31 juli 2009 Report Share Posted 31 juli 2009 Een stofkap lijkt me een redelijk essentieel onderdeel voor een fijn mechanisch apparaat in een niet stofvrije omgeving. Tis wel beter voor het geluid om hem eraf te halen tijdens het spelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts