fmjwillems Posted 13 december 2009 Report Share Posted 13 december 2009 PRA-2000 = 1979PRA-2000Z = 1984 PRA-2000ZR = 1986 PRA-2000RG = 1990 volgens http://denon.jp/museum/ Ben je van je geloof afgevallen Denon fan Oh nu snap ik het je gaat een museum beginnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 13 december 2009 Report Share Posted 13 december 2009 Nee Frenske. Ik heb Denon altijd al goed gevonden. M'n eerste aankopen op audiogebied waren allemaal Denon's. Ik heb ze nog allemaal (DCD-1460, DRM-800A en TU-660) en ze functioneren ook nog 100% Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 13 december 2009 Report Share Posted 13 december 2009 Nee Frenske. Ik heb Denon altijd al goed gevonden. M'n eerste aankopen op audiogebied waren allemaal Denon's. Ik heb ze nog allemaal (DCD-1460, DRM-800A en TU-660) en ze functioneren ook nog 100% Dus toch een museum? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 13 december 2009 Report Share Posted 13 december 2009 Ik zie het al, je bent gewoon jaloers Link to comment Share on other sites More sharing options...
fmjwillems Posted 14 december 2009 Report Share Posted 14 december 2009 Ik zie het al, je bent gewoon jaloers Je kent mijn instelling er gaat niets boven buizen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 14 december 2009 Report Share Posted 14 december 2009 Inderdaad. Die gebruik ik nl ook voor de riolering Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 18 december 2009 Members Report Share Posted 18 december 2009 'K heb ook zo'n afwijking voor bepaalde oude apparatuur, nu eindelijk aangeschaft! De basis voor mijn to be retro set: Marantz SC-22 voorversterker Marantz MA-24 Klasse A monoblokken Nu nog even doorzoeken naar de bijbehorende phonopre, cd-speler en draaitafel. Het zal echt niet meer tot de top behoren, vroeger was ik echter zo verliefd op deze (toen onbetaalbare) set dat ik hem nu gewoon compleet wil hebben om mijn set FSM 15 uber-Tannoy's aan te sturen. Wordt dus nog vervolgd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 18 december 2009 Report Share Posted 18 december 2009 'K heb ook zo'n afwijking voor bepaalde oude apparatuur, nu eindelijk aangeschaft! Het zal echt niet meer tot de top behoren, vroeger was ik echter zo verliefd op deze (toen onbetaalbare) set dat ik hem nu gewoon compleet wil hebben Herkenbaar Ik heb een topmodel tuner van Onkyo uit die tijd (begin jaren '90?), heb ook verliefd die folders uitgespit, en nou heb ik ook wel zin in zo'n bijpassende dikke versterker en cd-speler. Absoluut niet voor de hoofdset, maar ik vind het z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 19 december 2009 Report Share Posted 19 december 2009 Die CD23 is echt een dotje http://www.marantzphilips.nl/marantz_cd23_cdplayer/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 19 december 2009 Members Report Share Posted 19 december 2009 De hele serie is gewoonweg fenomenaal om te zien... KLIKKERDEKLIK ... de klank van de voor- en eindverstekers zijn van een heel hoog niveau, de rest ondervind ik wel als ik ze heb gevonden. Voorlopig heb ik ze nu bij KT achtergelaten voor een complete check-up. De droomset van vroeger, nu toch eindelijk binnen bereik! Kom daar met de huidige electronica nog maar eens om, zou dit over 20 jaar ook nog werkend aan te schaffen zijn? BTW, misschien is het overkill gezien het rendement van 96 db bij de luidsprekers, maar ik heb een 2e set mono's getraceerd, ze zijn namelijk per paar te bruggen naar een heerlijke 120 Watt pure klasse A! Aan mijn hoofd geen klasse D polonaise (zeker niet met de huidige temperaturen in ons kikkerlandje)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 19 december 2009 Report Share Posted 19 december 2009 'K heb ook zo'n afwijking voor bepaalde oude apparatuur, nu eindelijk aangeschaft! De basis voor mijn to be retro set: Marantz SC-22 voorversterker Marantz MA-24 Klasse A monoblokken Nu nog even doorzoeken naar de bijbehorende phonopre, cd-speler en draaitafel. Het zal echt niet meer tot de top behoren, vroeger was ik echter zo verliefd op deze (toen onbetaalbare) set dat ik hem nu gewoon compleet wil hebben om mijn set FSM 15 uber-Tannoy's aan te sturen. Wordt dus nog vervolgd... De combinatie van deze set voor- eindversterkers is inderdaad niet te versmaden! Heerlijke muzikale blokjes! En erg krachtig! Veel plezier ermee, Arden! Greetz, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 19 december 2009 Report Share Posted 19 december 2009 De hele serie is gewoonweg fenomenaal om te zien... KLIKKERDEKLIK ... de klank van de voor- en eindverstekers zijn van een heel hoog niveau, de rest ondervind ik wel als ik ze heb gevonden. Voorlopig heb ik ze nu bij KT achtergelaten voor een complete check-up. De droomset van vroeger, nu toch eindelijk binnen bereik! Kom daar met de huidige electronica nog maar eens om, zou dit over 20 jaar ook nog werkend aan te schaffen zijn? BTW, misschien is het overkill gezien het rendement van 96 db bij de luidsprekers, maar ik heb een 2e set mono's getraceerd, ze zijn namelijk per paar te bruggen naar een heerlijke 120 Watt pure klasse A! Aan mijn hoofd geen klasse D polonaise (zeker niet met de huidige temperaturen in ons kikkerlandje)... Mooi spul Arden.Heb je alles al bij elkaar. ? Goudvink. Dromen zijn dus geen bedrog. Zal wel mooi klinken met die twee grote jongens. gr.henkes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 19 december 2009 Report Share Posted 19 december 2009 Ik was vandaag bij Baco in IJmuiden, voor iemand zoals ik, een echte "snoepjes winkel" Flink wat leuke onderdelen gekocht o.a. weerstanden Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 19 december 2009 Report Share Posted 19 december 2009 Ik was vandaag bij Baco in IJmuiden, voor iemand zoals ik, een echte "snoepjes winkel"Flink wat leuke onderdelen gekocht o.a. weerstanden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 20 december 2009 Report Share Posted 20 december 2009 Een batterijenbuis! 1,4V zelfs zie ik. Jij bent wel goed op de hoogte van wat interessante types zijn Jack, ik maak notities want daar kan ik veel van leren.Een dubbeltriode, maar wel met gezamelijke kathode Gewoon in je (oranje) Muidenkring buizenboek snuffelen, ik heb al een exemplaar stukgelezen..... verder is veel op het internet te vinden. Kwestie van veel doen dus.... komt niet vanzelf aanwaaien Gezamelijke kathode is geen probleem..... kijk maar eens wat een vriend van mij er jaren terug al mee heeft gedaan http://www.angelfire.com/electronic2/audio_tubes/AT2600.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 20 december 2009 Report Share Posted 20 december 2009 Mijn laatste aanwinst staat er alweer even en is puur om het wat netter neer te zetten. In het geluid hoor ik geen verschil maar 't ziet er wat beter uit. Dit rekje dus. Mijn zwager kreeg een nieuw huis maar wilde deze kapstok weg gooien. Natuurlijk vond ik dat zonde van het houd. Daar kan je altijd nog een Hifi rek van maken . Mijn luisterplek ziet er nu zo uit dus. Groetjes George Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 20 december 2009 Report Share Posted 20 december 2009 Mooie kapstok! eh rek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 20 december 2009 Report Share Posted 20 december 2009 Je moet wel een heel kort jasje hebben om hem daar nog aan te hangen George. Mooi rek geworden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 20 december 2009 Report Share Posted 20 december 2009 Je moet wel een heel kort jasje hebben om hem daar nog aan te hangen George. Mooi rek geworden. :biggrin: Daar komt geen jas meer aan te hangen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 21 december 2009 Report Share Posted 21 december 2009 Inderdaad. Die gebruik ik nl ook voor de riolering 'K heb ook zo'n afwijking voor bepaalde oude apparatuur, nu eindelijk aangeschaft! De basis voor mijn to be retro set: Marantz SC-22 voorversterker Marantz MA-24 Klasse A monoblokken Nu nog even doorzoeken naar de bijbehorende phonopre, cd-speler en draaitafel. Het zal echt niet meer tot de top behoren, vroeger was ik echter zo verliefd op deze (toen onbetaalbare) set dat ik hem nu gewoon compleet wil hebben om mijn set FSM 15 uber-Tannoy's aan te sturen. Wordt dus nog vervolgd... Leuk spul Arden. gaat helemaal goed komen met die 2de set van je zo te zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 21 december 2009 Report Share Posted 21 december 2009 Best zonde om een blijkbaar unieke kapstok, van houd, te slopen Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 21 december 2009 Report Share Posted 21 december 2009 Best zonde om een blijkbaar unieke kapstok, van houd, te slopen Ach als je gezien had hoe dat er uitzag snap je wel dat dit geen gezicht was. Een enorme kapstok/ wijnrek in een veel te kleine hal. Daarbij dit staat toch veel mooier zo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 21 december 2009 Report Share Posted 21 december 2009 Je moet wel een heel kort jasje hebben om hem daar nog aan te hangen George. Mooi rek geworden. "Kortjackje" is kennelijk uit haar jasje gegroeid. Ja, heel erg mooi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 21 december 2009 Author Report Share Posted 21 december 2009 Best zonde om een blijkbaar unieke kapstok, van houd, te slopen Houd is niet goed... moet houdt zijn... Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 21 december 2009 Report Share Posted 21 december 2009 Ik hout niet van houd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts