Sodejuu Posted 16 januari 2010 Report Share Posted 16 januari 2010 Ik heb idd de speakers niet. Die hoef ik ook niet, want zo geweldig vond/vind ik die niet. De apparatuur verdient beter dan de eigen Denon speakers. Op dit moment zit er ook geen Denon element in de DP-59L, maar een Yamaha MC-9. Die klinkt toch anders dan de DL-301II. Daar ben ik ook nog naar op zoek, maar het mag ook een "gewone" DL301 zijn. Ik kan er een DL-103 is bouwen, want die heb ik nog liggen, maar de Yamaha doet het vooralsnog voortreffelijk in de speler. Welke speakers er uiteindelijk bij zullen komen, weet ik nog niet. Ook niet of het vintage speakers gaan worden. Wie weet wel een paar "moderne chinezen" van Aurum Cantus of Jungson. Suggesties zijn iig welkom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 16 januari 2010 Report Share Posted 16 januari 2010 Wat een mooie "wappers" op die versterker Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 16 januari 2010 Report Share Posted 16 januari 2010 Wat een mooie "wappers" op die versterker Puur qua uiterlijk vind ik deze mooier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 16 januari 2010 Report Share Posted 16 januari 2010 Deze..... vind ik h Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 16 januari 2010 Report Share Posted 16 januari 2010 Ik ben bezig met een eindversterker, en nu ik die foto's zie krijg ik toch weer zin om ook zulke wappers in het front te zetten.. Maar ja, het is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 16 januari 2010 Report Share Posted 16 januari 2010 Doet dat nou niet die wappers, dat krijg je nooit strak. En het gaat vervelen na een tijdje.........buizen kijken verveelt nooit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 16 januari 2010 Report Share Posted 16 januari 2010 Deze..... vind ik h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 16 januari 2010 Report Share Posted 16 januari 2010 Doet dat nou niet die wappers, dat krijg je nooit strak. Ach, is er nog iets wat naar je zwaait Typisch vrijgezellen versterkers Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 16 januari 2010 Report Share Posted 16 januari 2010 Doet dat nou niet die wappers, dat krijg je nooit strak. Ach, is er nog iets wat naar je zwaait Typisch vrijgezellen versterkers Staat jouw partner ook de hele tijd te zwaaien als er muziek speelt? Ik heb ooit een led-VU-meter aan mijn VV gehangen. Ik werd toch behoorlijk nerveus van die disco-show Wappers staan op foto's heel mooi, ik heb ze nog nooit lang in mijn gezichtsveld gehad, kan ik beter buizen nemen idd.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 16 januari 2010 Report Share Posted 16 januari 2010 Ik heb idd de speakers niet. Die hoef ik ook niet, want zo geweldig vond/vind ik die niet. De apparatuur verdient beter dan de eigen Denon speakers. Op dit moment zit er ook geen Denon element in de DP-59L, maar een Yamaha MC-9. Die klinkt toch anders dan de DL-301II. Daar ben ik ook nog naar op zoek, maar het mag ook een "gewone" DL301 zijn. Ik kan er een DL-103 is bouwen, want die heb ik nog liggen, maar de Yamaha doet het vooralsnog voortreffelijk in de speler. Welke speakers er uiteindelijk bij zullen komen, weet ik nog niet. Ook niet of het vintage speakers gaan worden. Wie weet wel een paar "moderne chinezen" van Aurum Cantus of Jungson. Suggesties zijn iig welkom Ziet er goed uit Sodejuu.De Denon speakers SC-907 zien er ook veel belovend uit, heb je ze al beluisterd,en wat vind je er niet goed aan ?. gr henkes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 16 januari 2010 Report Share Posted 16 januari 2010 Wappers staan op foto's heel mooi, ik heb ze nog nooit lang in mijn gezichtsveld gehad, kan ik beter buizen nemen idd.. Het nut van wappers is mij altijd ontgaan, net zoals zo'n handje op een veer achter de achterruit bij sommige auto's destijds (was dat niet zo'n beetje hetzelfde decennium?). Maar nu weet ik het, het staat mooi Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 16 januari 2010 Report Share Posted 16 januari 2010 Sodejuu toevallig ben ik van de week in Aalborg geweest,dat ligt boven in Denemarken vasteland .IK weet niet wanneer ik er weer kom,kan volgende week maar kan ook langer duren.het is misschien een optie,als het met je vriend te lang vind duren.Stuur mij anders een pm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 16 januari 2010 Report Share Posted 16 januari 2010 Doet dat nou niet die wappers, dat krijg je nooit strak. En het gaat vervelen na een tijdje.........buizen kijken verveelt nooit. Je neemt me de woorden uit de mond Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 16 januari 2010 Report Share Posted 16 januari 2010 Suggesties zijn iig welkom Technics SB-RX70 Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 23 januari 2010 Report Share Posted 23 januari 2010 Suggesties zijn iig welkom Technics SB-RX70 Mooie speakers Seed7. gr henkes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 24 januari 2010 Report Share Posted 24 januari 2010 Zijn mooie speakers, maar of dat nou nog verstanding is om te kopen (25 jaar oud). Wat als je moet reconen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 24 januari 2010 Report Share Posted 24 januari 2010 M'n vintage Denon topset is theoretisch compleet Deze week is ook een Denon POA-3000Z in mijn bezit gekomen. Deze staat nu bij een vriend van mij in Denemarken. Hij woont daar en was zo vriendelijk om te bemiddelen tussen de Deense verkoper en mij. Om het allemaal zo makkelijk mogelijk te laten verlopen, heb ik de versterker bij hem aan laten komen. Zodra hij weer naar NL komt, levert hij 'm bij mij af (helaas kan dat nog wel ff duren, vandaar dat de set theoretisch compleet is). De eindtrap komt te spelen met de PRA-2000Z en de DP-59L. Welke speakers erop komen weet ik nog niet. Dat zullen waarschijnlijk geen Denon worden. prachtig spul hoor. hoeveel kilo moest ie aankomen voor je hem wilt laten brengen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 24 januari 2010 Report Share Posted 24 januari 2010 M'n vintage Denon topset is theoretisch compleet Deze week is ook een Denon POA-3000Z in mijn bezit gekomen. Deze staat nu bij een vriend van mij in Denemarken. Hij woont daar en was zo vriendelijk om te bemiddelen tussen de Deense verkoper en mij. Om het allemaal zo makkelijk mogelijk te laten verlopen, heb ik de versterker bij hem aan laten komen. Zodra hij weer naar NL komt, levert hij 'm bij mij af (helaas kan dat nog wel ff duren, vandaar dat de set theoretisch compleet is).De eindtrap komt te spelen met de PRA-2000Z en de DP-59L. Welke speakers erop komen weet ik nog niet. Dat zullen waarschijnlijk geen Denon worden. Mooi hoor, nu nog de bijpassende tuner TU-767 erbij en je hebt de set Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank K. Posted 24 januari 2010 Report Share Posted 24 januari 2010 Ik heb gisteren een hele mooie SME 309 opgehaald. De 309 is in een werkelijke superstaat. De vorige eigenaar had deze arm nieuw gekocht, maar door veelvuldig verblijf in het buitenland (i.v.m. werk) slechts zeer sporadisch gebruikt. En de laatse tijd zat ie alleen nog in de verpakking. Nu nog even serieus nadenken over een ander element. Heb al contact gehad met Haudio over mogelijk een Benz Glider. Deze zijn momenteel wel erg bereikbaar geworden. Ben benieuwd hoe deze arm het gaat doen op m'n Concrete. Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 24 januari 2010 Report Share Posted 24 januari 2010 Als die onder de scanner moet dan hoor ik het wel. Dat zou ik wel kunnen waarderen Er is weinig te vinden over apparatuur uit die tijd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 24 januari 2010 Report Share Posted 24 januari 2010 Zijn mooie speakers, maar of dat nou nog verstanding is om te kopen (25 jaar oud). Wat als je moet reconen.. dan heb je echt een heel groot probleem, maar het is de mooiste en meest coherente japanse luidspreker die ik ooit gehoord heb. Beter dan de TAD's en zo. helaas zijn ze erg zeldzaam en goed aan de prijs E 600 en meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 25 januari 2010 Report Share Posted 25 januari 2010 Met een knipoog naar Spido: een Wagneropera als een geheel, niet verdeeld over twee of drie cd's. Groetjes M rc Poeh h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 25 januari 2010 Report Share Posted 25 januari 2010 M'n vintage Denon topset is theoretisch compleet Deze week is ook een Denon POA-3000Z in mijn bezit gekomen. Deze staat nu bij een vriend van mij in Denemarken. Hij woont daar en was zo vriendelijk om te bemiddelen tussen de Deense verkoper en mij. Om het allemaal zo makkelijk mogelijk te laten verlopen, heb ik de versterker bij hem aan laten komen. Zodra hij weer naar NL komt, levert hij 'm bij mij af (helaas kan dat nog wel ff duren, vandaar dat de set theoretisch compleet is).De eindtrap komt te spelen met de PRA-2000Z en de DP-59L. Welke speakers erop komen weet ik nog niet. Dat zullen waarschijnlijk geen Denon worden. Mooi hoor, nu nog de bijpassende tuner TU-767 erbij en je hebt de set Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 25 januari 2010 Report Share Posted 25 januari 2010 Bovendien heb ik niks met radio en tuners. Gewaagde mening HEAR maar ik onderschrijf deze wel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 25 januari 2010 Report Share Posted 25 januari 2010 Bovendien heb ik niks met radio en tuners. Gewaagde mening HEAR maar ik onderschrijf deze wel! Inderdaad. Ik kan behalve jullie geen enkel forumlid bedenken wat niet minstens 3 uur per dag aandachtig naar de radio luistert.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts