Guest Posted 15 juli 2010 Report Share Posted 15 juli 2010 We hebben ook nou niet de de aller beste speakers, daar zit nou het verschil in Ik wil toch eens de speakers van van Klaas beluisteren op een show,uiteraard als Mystery Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 15 juli 2010 Report Share Posted 15 juli 2010 maar we komen verdorie toch in de buurt NU KT En het zal nooit meer worden dan in de buurt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 16 juli 2010 Report Share Posted 16 juli 2010 Gister opgehaald bij Bogers en staan hier nu op proef. Maar ik verwacht wel dat dit een blijvertje wordt Magnepan 1.5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 16 juli 2010 Report Share Posted 16 juli 2010 Ha! Welkom bij de orde der vliesridders George! Daar ga je heul veul plezier aan beleven (zolang je maar geen trashmetal erop gaat draaien want dat lusten ze niet). En Bogers is een goed adres, dus de speakers zullen beslist in orde zijn. Veel luisterplezier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 16 juli 2010 Report Share Posted 16 juli 2010 Hoi KT, Leuk om bij de orde te mogen komen. En ik ik kan je vertellen dat het al prettig vertoeven is hier. Nu een stukje Toto draaien maar dat gaat uitstekend. Er waren wel een paar draden los maar die zijn nu weer opnieuw verlijmd dus deze zijn weer praktisch nieuw. Ik heb geweldig mazel met dit paartje ze zaten zelfs nog in de originele verpakking. Geen nicotine aanslag of andere gebruik sporen op de speaker te vinden. Kortom ik ben blij Groetjes George Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 16 juli 2010 Report Share Posted 16 juli 2010 Als het kan, de Maggies iets meer van de muur af ,en nog proficiat met de maggies De draden is een Magie probleem maar heeft niks te betekenen Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 16 juli 2010 Report Share Posted 16 juli 2010 Hoi KT, Leuk om bij de orde te mogen komen. En ik ik kan je vertellen dat het al prettig vertoeven is hier. Nu een stukje Toto draaien maar dat gaat uitstekend. Er waren wel een paar draden los maar die zijn nu weer opnieuw verlijmd dus deze zijn weer praktisch nieuw. Ik heb geweldig mazel met dit paartje ze zaten zelfs nog in de originele verpakking. Geen nicotine aanslag of andere gebruik sporen op de speaker te vinden. Kortom ik ben blij Groetjes George jij houdt toch wel van een stevig stukje muziek kappa? of vergis ik mij. hoe doen ze het met de meer metal achtige muziek? op KT's oude vliezen was strapping young lad een ramp.op meer high end speakers trouwens ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 16 juli 2010 Report Share Posted 16 juli 2010 Hoi KT, Leuk om bij de orde te mogen komen. En ik ik kan je vertellen dat het al prettig vertoeven is hier. Nu een stukje Toto draaien maar dat gaat uitstekend. [...] Kortom ik ben blij Groetjes George Hee, George, gefeliciteerd jongen! Dus nu wordt kappa7 magna15....? M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 16 juli 2010 Report Share Posted 16 juli 2010 (...) uiteraard als Mystery Guest Beste Wol, Jij valt meteen door de mand, zodra je iets zegt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 16 juli 2010 Report Share Posted 16 juli 2010 Hoi KT, Leuk om bij de orde te mogen komen. En ik ik kan je vertellen dat het al prettig vertoeven is hier. Nu een stukje Toto draaien maar dat gaat uitstekend. Er waren wel een paar draden los maar die zijn nu weer opnieuw verlijmd dus deze zijn weer praktisch nieuw. Ik heb geweldig mazel met dit paartje ze zaten zelfs nog in de originele verpakking. Geen nicotine aanslag of andere gebruik sporen op de speaker te vinden. Kortom ik ben blij Groetjes George jij houdt toch wel van een stevig stukje muziek kappa? of vergis ik mij. hoe doen ze het met de meer metal achtige muziek? op KT's oude vliezen was strapping young lad een ramp.op meer high end speakers trouwens ook. Ik ben wel een liefhebber van rock en een kast vol gitaren is op zijn tijd ook erg prettig maar metal is mij vaak iets te. Zelf draai ik dat eigenlijk nooit als ik muziek luister. Al haal ik wel af en toe ZZ top uit de kast, dat blijf ik gewoon erg prettig vinden met een uitschieter naar ACDC, Metalica en dan heb je het stevigste dus wel gehad. Ik zal wel het een en ander proberen ik wil wel kijken waar de grenzen van het systeem liggen. Tot nu toe allen nog maar veilige muziek gedraaid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 16 juli 2010 Report Share Posted 16 juli 2010 Gefeliciteerd George ... Tast de grenzen maar af Die heavy heavy metal draai ik ook haast niet meer En wat AC DC betreft, one of my favourites, dat is toch vooral stevige blues Als ze definitief blijven, kan je gaan zoeken naar een VV Veel groetjes Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 16 juli 2010 Report Share Posted 16 juli 2010 op KT's oude vliezen was strapping young lad een ramp. op meer high end speakers trouwens ook. Op mijn 'nieuwe' vliezen ook, hoor. Inmiddels hier in afwachting van: Ophalen zo gauw mijn situatie dat toelaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 16 juli 2010 Report Share Posted 16 juli 2010 G Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 16 juli 2010 Report Share Posted 16 juli 2010 Gefeliciteerd George ... Bedankt. Tast de grenzen maar af Die heavy heavy metal draai ik ook haast niet meer En wat AC DC betreft, one of my favourites, dat is toch vooral stevige blues Yep stevige Blues en dat mag ik nog graag horen maar ik speel dat meer in de auto. Als ze definitief blijven, kan je gaan zoeken naar een VV Is wel de bedoeling al sta ik wel versteld van de kwaliteiten van de Linn ik hoor nu zo veel meer ruimte info. Op dit moment is de behoefde aan een nieuwe pre dan ook niet aanwezig. Maar ben wel nieuwsgierig naar wat een andere (betere) pre kan doen in mijn set up. Net wel nog even mijn all time favorite (zz top eliminator) gedraaid en op deze vliezen gaat dat prima . Zo meteen nog even een onweersbui op zetten eens horen hoe dat gaat. Groetjes George Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 16 juli 2010 Report Share Posted 16 juli 2010 Inmiddels hier in afwachting van: Ophalen zo gauw mijn situatie dat toelaat. Is dat Deze KT? Ziet er mooi opgebouwd uit ga je vast een hoop lol van hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 16 juli 2010 Report Share Posted 16 juli 2010 Is dat Deze KT? Ziet er mooi opgebouwd uit ga je vast een hoop lol van hebben. Nee, helaas geen SP6C..... Het is een SP9 Mk II. Niet de allerbeste uit de serie, maar daar gaan we wel wat aan foefelen. Ik moet bekennen dat ik die voornamelijk voor de looks heb gekocht (dan is al mijn apparatuur weer zwart op de DT na) en die electronica pas ik wel aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 16 juli 2010 Report Share Posted 16 juli 2010 Nee, helaas geen SP6C..... Het is een SP9 Mk II. Niet de allerbeste uit de serie, maar daar gaan we wel wat aan foefelen. Ik moet bekennen dat ik die voornamelijk voor de looks heb gekocht (dan is al mijn apparatuur weer zwart op de DT na) en die electronica pas ik wel aan. De SP9 is het zelfde als de LS1 die ik hier heb staan, alleen dan met een mooie phonostage erin. Moet je niet te veel aan veranderen, enkel dat laatste Philips E288CC buisje wat je nog hebt in frommelen en dan luisteren. Een SP6 zou beter zijn........Ik vind van niet. Juist die buis/FET combinatie van de SP9/LS1 maakt het een heel mooie, neutrale voorversterker. Ik heb er een tijdje aan gedacht dat ding te verkopen, omdat ik nu zonder voorversterker speel, maar heb toch besloten de LS1 te houden voor als ik weer eens een andere setup wil gaan maken. Gefeliciteerd met die mooie VV. Mvg. Miracle. P.S. Het buisje in de phonostage origineel laten, of een ander willekeurig goedkoop USSR buisje in duwen. Die gaat slechter klinken met een E288CC. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 17 juli 2010 Report Share Posted 17 juli 2010 Zo nu en dan moet het gehoor toch weer geijkt worden, hè? Over verliefdheden gesproken..... Spido waar ijk jij je oren mee? ....Toch niet, met die inmiddels antieke Philips CD-80? Hoe mooi en strak in het begin, langzaam komen de rimpels, verdwijnen levenssappen... haast onmerkbaar ..... Wordt het dan niet tijd, om écht je oren te ijken vriend. Met wàt nieuws Beste Tubejack, Philips CD-80? Je bedoelt zeker "Marantz"? Ja, jongen: alles wordt ouder. Raakt ingespeeld, zeg maar. En uiteindelijk vergaat alles. Verteert alles. Maar welke moderne draaitafel kan tippen aan m'n TD126? Welke moderne arm presteert wat m'n 3009 II of AS 212 presteren? M'n MC 200, m'n MCA 76 en MCA 10, m'n Stereofetic, m'n Stereo 70... M'n PRA 1200 en m'n POA 2800... bijvoorbeeld... Die doe ik niet weg, hoor! Voorlopig nog niet. Want echt goede spullen gaan veel langer mee dan je zou denken! Goede spullen werden vroeger ook gemáákt om lang mee te gaan. Is het jou ook niet opgevallen, dat men vaak veel langer blijft rondrijden in oude Jaguars, Bentleys en Mercedessen, dan in nieuwe Fiats, Honda's en Skoda's? Dat klassieke, massief eikenhouten jachten - hoewel bewerkelijk en onderhoudsgevoelig - veel langer in de vaart blijven dan die moderne polyester plezierboten? Dat degelijke vooroorlogse huizen blijven staan - en soms tegen hoge kosten worden gemoderniseerd - terwijl die moderne prefab panelenbouwsels na enkele decennia (en zonder enige spijt) alweer worden afgebroken? "Nieuw is beter" is het credo van mensen die steeds weer van die moderne massafabricagerommel kopen... en dan ook steeds weer teleurgesteld zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 17 juli 2010 Report Share Posted 17 juli 2010 Spido, je wilt toch niet vertellen dat er geen betere draaitafels als de TD 126,ga eens naar HS daar kun je het verschil horen een voorbeeld SME 30,wel centjes meenemen :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbh Posted 17 juli 2010 Report Share Posted 17 juli 2010 Het beste van nu, ongeacht of dit platenspelers, auto's, jachten of huizen zijn, daar heeft men later vast nog belangstelling voor. Wat raar om te denken dat de tijden wat dat betreft veranderd zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 17 juli 2010 Report Share Posted 17 juli 2010 Inmiddels hier in afwachting van: Ophalen zo gauw mijn situatie dat toelaat. Die stond te koop op Audiofreaks, toch? Lekker bakkie Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 17 juli 2010 Report Share Posted 17 juli 2010 op KT's oude vliezen was strapping young lad een ramp. op meer high end speakers trouwens ook. Op mijn 'nieuwe' vliezen ook, hoor. Inmiddels hier in afwachting van: Ophalen zo gauw mijn situatie dat toelaat. oei oei qua looks een van de mooiste merken. nooit echt naar geluisterd. ik wil hem wel ophalen voor je hoor. laat maar weten. volgende week heb ik tijd zat......als het goed is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 17 juli 2010 Report Share Posted 17 juli 2010 Is het jou ook niet opgevallen, dat men vaak veel langer blijft rondrijden in oude Jaguars, Bentleys en Mercedessen, dan in nieuwe Fiats, Honda's en Skoda's? Maar dat is toch ook logisch, Spido? Men blijft namelijk ook veel langer rondrijden in oude Fiats, Honda's en Skoda's dan in nieuwe Faits, Honda's en Skoda's. Na enige tijd rijden in nieuwe Fiats, Honda's of Skoda's zijn ze immers niet nieuw meer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 17 juli 2010 Report Share Posted 17 juli 2010 Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 17 juli 2010 Report Share Posted 17 juli 2010 ik wil hem wel ophalen voor je hoor. laat maar weten. volgende week heb ik tijd zat......als het goed is Jaja, en hem dan even thuis aan je kermisversterker hangen ;) Bose aan een AR, dat is pas heiligschennis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts