Jump to content

Wat zijn je nieuwe AUDIO aanwinsten....

WanFie
 Share

Recommended Posts

Het is idd niet zo'n stevig ding maar het is sowieso geen ding om mee te gaan gooien :D

Hij doet het wel goed en is erg handig in gebruik. Hier is de website van de fabrikant:

http://www.szcanrong.com/electric%20scales.htm

Daar staan ze ook met een weegbereik van 20 gram en hoger. Had ik eigenlijk liever gehad zodat je ook het element en de headshell e.d. kunt wegen. Maar ja, om er nu 80 te gaan bestellen :D

En ach het is maar een hulpmiddel om te controleren en de richting te bepalen.

;)

(...) Daar staan ze ook met een weegbereik van 20 gram en hoger. Had ik eigenlijk liever gehad zodat je ook het element en de headshell e.d. kunt wegen. (...)

Beste Pjotr,

Die uitvoering lijkt me vooral aantrekkelijk voor fans van bijv. de roemruchte Ortofon SPU elementen (totaal gewicht meer dan 30 g., aanbevolen naaldkracht ca. 4 g).

De naaldkracht wordt altijd gewogen terwijl er geen plaat wordt afgetast. Zonder dwarskracht, en zonder dwarskrachtcompensatie. Zonder verticale en horizontale warp, ook.

Vooral bij heel lichte, compliante systemen kan onder dynamische omstandigheden de effectieve naaldkracht en dus ook het aftastvermogen sterk vari

@ Kraus

Klopt. denk dat het ding vanuit China niet veel meer dan 10 pegels kost. Heb hem overigens uit GB vandaan omdat ik die testplaten nodig heb en hem voor het gemak maar gelijk meebesteld heb.

@Spido

Een waarheid als een koe en bekende koek. Waarom denk je dat ik die testplaten besteld heb? Maar je mottochwat h

Guest tubejack

Volgens de verkoper was hij stuk :( Maar bij speelt hij prachtig :huh:

Als nieuw! :) Wat een sound... wat een briljante techniek! uitgang is DC-gekoppeld

met stroombronnen... er staat nu radio2 aan ..... geweldig :)

Groet,

Jack

AT-93.jpg

Net 16 buizen besteld voor m'n eindversterkers. Na 10 jaar zijn ze helaas op.

En al binnen? Waar gaan ze in wat voor merk/type versterker?

Ze gaan in 2 Atma Sphere's, 60 watt klasse A versterkers. Inmiddels draait het weer volop. Heb gelijk een beetje geexperimenteerd met andere buisjes in de Ming Da phono, maar de Chinese kwaliteit doet dit keer niet onder voor europese of amerikaanse.

Waarom zouden merken als Pentax en Nikon anders de CCD's van Sony gebruiken in hun camera's?

Omdat ze die van Canon niet krijgen ;)

Volgens mij gebruikt Nikon Kodakchips in hun (SLR) topmodellen. Iig was dat een aantal jaren terug zo.

;)

Twee Pink Floyd kunstwerken opgehaald bij forumlid Paul demo:

Originele tourposter van The Division Bell, ca. 1 x 1,55m

DSC_0001-5.jpg

Limited Edition zeefdruk van het album "Pulse", ca. 60x60 cm

DSC_0002-1.jpg

De tourposter hangt inmiddels (gelukkig heb ik in de woonkamer een plafond van 3,70m hoog), "Pulse" nog niet.

Foto's

Waarom zouden merken als Pentax en Nikon anders de CCD's van Sony gebruiken in hun camera's?

Omdat ze die van Canon niet krijgen ;)

Volgens mij gebruikt Nikon Kodakchips in hun (SLR) topmodellen. Iig was dat een aantal jaren terug zo.

;)

:o Sjonge, wat een off-topic discussie ben ik gestart!

Er zijn maar een paar fabrikanten van CCD's. Ik volg het niet meer zo op de voet, maar een paar jaar geleden was Sony de eerste die een 8 megapixel-ccd had, en die is in heel veel verschillnde merken terechtgekomen. Iig ook in een Nikon reflex.

:o Sjonge, wat een off-topic discussie ben ik gestart!

Er zijn maar een paar fabrikanten van CCD's. Ik volg het niet meer zo op de voet, maar een paar jaar geleden was Sony de eerste die een 8 megapixel-ccd had, en die is in heel veel verschillnde merken terechtgekomen. Iig ook in een Nikon reflex.

De laatste jaren gebruikt Nikon sensors welke niet afkomstig zijn van deze merken, maar ook geen eigen ontwerp, behalve in de D3 welke nu net is voorgesteld. Maar met de 10 en 12 mp kan een sony camera niet mee hoor.

Guest tubejack

Op een na, de beste digitale tuner ooit door Rotel gebouwd de RT-990 BX

rt-990bx.jpg

Heerlijk naar de radio luisteren, nu het zo gauw donker wordt :)

Groet,

Jack

Heerlijk naar de radio luisteren, nu het zo gauw donker wordt :)

Nu alleen nog 'n keer goede radio-zenders/programma's :(

Ik zag vandaag ook een errug goede tuner staan (Naim NAT-02) voor een vriendelijke prijs,

maar met 't Nederlandse zenderaanbod blijf ik 't helaas nog zonde ven 't geld vinden.

(tenzij men voornamelijk van klassieke muziek houd)

(ging om deze Naim NAT02)

product_125232.jpg

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...