Lestat Posted 1 april 2008 Report Share Posted 1 april 2008 Beste HDerkx, Het is volgens sommigen hear juist leuk, informatief en leerzaam om de bevindingen van anderen te lezen. Ik lees hier erg graag over apparaten, speakers of andere zin en onzin omdat ik mijn hobby leuk vind en met mij velen. Ik ben het roerend met je eens dat er hear ook de nodige betweters, meningopdringers en zelfs jaloerse verkopende partijen aanwezig zijn, net als op ieder forum of welke openbare plaats dan ook. En natuurlijk niet te vergeten de geesteszieken of -zwakkeren die niet anders kunnen dan negatief zijn... Alle menselijke aspecten die in de maatschappij heersen vindt je hear met regelmaat terug. Gelukkig zijn er dan ook nog net dat kleine aantal forummers die hun persoonlijke ervaringen graag delen en willen bediscussi Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 1 april 2008 Report Share Posted 1 april 2008 Beste HDerkx, Het is volgens sommigen hear juist leuk, informatief en leerzaam om de bevindingen van anderen te lezen. Ik lees hier erg graag over apparaten, speakers of andere zin en onzin omdat ik mijn hobby leuk vind en met mij velen. Ik ben het roerend met je eens dat er hear ook de nodige betweters, meningopdringers en zelfs jaloerse verkopende partijen aanwezig zijn, net als op ieder forum of welke openbare plaats dan ook. En natuurlijk niet te vergeten de geesteszieken of -zwakkeren die niet anders kunnen dan negatief zijn... Alle menselijke aspecten die in de maatschappij heersen vindt je hear met regelmaat terug. Gelukkig zijn er dan ook nog net dat kleine aantal forummers die hun persoonlijke ervaringen graag delen en willen bediscussi Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 1 april 2008 Report Share Posted 1 april 2008 ja hoor, met graagte, anders ga ik w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 1 april 2008 Report Share Posted 1 april 2008 Ontwerp van Jean Hiraga met 2 x 30 watt klasse A mits alles goed werkt .Vroeger bij Stuut en Bruin in Den Haag kijkend in de etalage lopen kwijlen .. Helaas met een kapot rechterkanaal naar het schijnt .. ... en doet'ie het? Ik ben altijd met een boog om die Hiraga's heen gelopen. Niet altijd even makkelijk om de juiste onderdelen (torren) te krijgen Maar als ze het doen, prachtig (en heet)! Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 1 april 2008 Report Share Posted 1 april 2008 @M44, ik heb al vaker recensies geschreven over apparatuur. Je doet een hoop moeite en wil jouw ervaring delen met de anderen hier. Maar wat gebeurt er dan? Dan komen de azijnpissers weer uit hun donkere hol gekropen. Onder andere daarom had ik mijn account hier opgezegd. Krijg ik een week of wat later een mailtje. Ik hoefde slechts te "klikken" op een url en ik was weer lid van de "partij". Ik ben ook niet de kwaadste, dus ik denk ik probeer het nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rood Posted 1 april 2008 Report Share Posted 1 april 2008 Ontwerp van Jean Hiraga met 2 x 30 watt klasse A mits alles goed werkt . Vroeger bij Stuut en Bruin in Den Haag kijkend in de etalage lopen kwijlen .. Helaas met een kapot rechterkanaal naar het schijnt .. ... en doet'ie het? Ik ben altijd met een boog om die Hiraga's heen gelopen. Niet altijd even makkelijk om de juiste onderdelen (torren) te krijgen Maar als ze het doen, prachtig (en heet)! Niet geprobeerd . Binnenkort breng ik de EV naar KT88 om eens goed naar te laten kijken . Las al op het net dat onderdelen niet te vinden zijn als je dezelfde dingen weer terug wilt . Maar er schijnen ook goede en hopelijk betaalbare alternatieven te zijn . Twas een gok maar geen heel prijzige . De voorversterker die bij dezelfde deal zat bekoort me tot nu toe veel meer : die werkt . Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 1 april 2008 Report Share Posted 1 april 2008 die vv is ook erg mooi idd ik zal mijn zwager eens achter de broek aanzitten rood ivm met je verzoek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rood Posted 1 april 2008 Report Share Posted 1 april 2008 Ja ik wilde je al een PM sturen via het andere forum maar die wil niet laden . Heb er geen haast mee maar eigenlijk ook weer wel : dan kan eindelijk de installatie staan waar die moet komen te staan . Nu blijf ik slepen . Dus als je zo vriendelijk wilt zijn om de duimschroefjes iets meer aan te draaien dan graag Alleen de VV : aansluitingen aan de ONDERKANT . Franse slag zeg maar .. moet je ook weer een oplossing voor vinden . Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 12 april 2008 Report Share Posted 12 april 2008 Misschien vinden jullie het oerflauw of gewoon zielig, maar sinds ik twee weken geleden NIEUWE OVERGORDIJNEN heb gehangen in de luisterkamer (ex studio), is het Link to comment Share on other sites More sharing options...
hderkx Posted 12 april 2008 Report Share Posted 12 april 2008 @Rastaphil, ik neem aan dat dat gordijnen van Harmonix zijn? HDerkx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 12 april 2008 Report Share Posted 12 april 2008 Niet geprobeerd . Binnenkort breng ik de EV naar KT88 om eens goed naar te laten kijken .Las al op het net dat onderdelen niet te vinden zijn als je dezelfde dingen weer terug wilt . Maar er schijnen ook goede en hopelijk betaalbare alternatieven te zijn . Ik heb zeer geschikte (NOS Japanse) transistoren liggen voor deze versterker. Het ontbreekt me momenteel alleen aan genoeg tijd om nieuw werk aan te nemen, maar ik ben je niet vergeten hoor! Reken op begin mei dat er weer wat ruimte is hier, ik wil graag lange wachttijden voorkomen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rood Posted 12 april 2008 Report Share Posted 12 april 2008 Alles op zijn tijd : dank je Vandaag wat draadeinden en moeren gescoord voor een audiorack . Met dank aan M44 : toppie Die maat was wel bestelbaar maar ik heb het op M30 gehouden Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 13 april 2008 Report Share Posted 13 april 2008 Misschien vinden jullie het oerflauw of gewoon zielig, maar sinds ik twee weken geleden NIEUWE OVERGORDIJNEN heb gehangen in de luisterkamer (ex studio), is het Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 13 april 2008 Report Share Posted 13 april 2008 Misschien vinden jullie het oerflauw of gewoon zielig, maar sinds ik twee weken geleden NIEUWE OVERGORDIJNEN heb gehangen in de luisterkamer (ex studio), is het Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 13 april 2008 Report Share Posted 13 april 2008 Hadcock GH228 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rein! Posted 13 april 2008 Report Share Posted 13 april 2008 Die heb ik ook. Ben er erg tevreden mee. Kan je aanraden er eens een Grado element in te stoppen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 13 april 2008 Report Share Posted 13 april 2008 Alles op zijn tijd : dank je Vandaag wat draadeinden en moeren gescoord voor een audiorack . Met dank aan M44 : toppie Die maat was wel bestelbaar maar ik heb het op M30 gehouden Mmm, M30 is al h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rood Posted 13 april 2008 Report Share Posted 13 april 2008 Voor de prijs hoefde ik de M30 niet te laten staan . Alles bij elkaar nog geen koopje maar ook niet verontrustend duur . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 14 april 2008 Report Share Posted 14 april 2008 Kan je aanraden er eens een Grado element in te stoppen. Dat is inderdaad een van de opties. Heb een Statement Master die hangt nu in een NA spacearm (Alu) maar wil hem eens in een lichtere arm proberen. Andere opties Goldring 1042 of een Empire EDR.9 De Hadcock stond al jaren op m'n verlanglijstje, m.i. een van de ondergewaardeerde armen. Zit in performance net onder de top armen, is op aspecten zelfs beter maar net iets minder evenwichtig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rein! Posted 14 april 2008 Report Share Posted 14 april 2008 Ben wel benieuwd wat je van de combi met de Statement Master vind, die heb ik er nl. zelf ook in zitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 17 mei 2008 Report Share Posted 17 mei 2008 Vanochtend ben ik gaan luisteren naar een Densen DM20 & DM30. Dat was, net als de eerdere keren dat ik deze versterkers gehoord had, weer geweldig om te horen. En deze keer had ik de mogelijkheid om ze te kopen ook. Daarna nog even doorgereden naar Studioalkmaar omdat ik een powercord en interlink tekort kwam om de boel zo aan te sluiten als ik wil. Daar heb ik een vd.Hul MC Silver IT65G interlink en een Powerlab SE Rhodium powercord gekocht. Hierna even snel een bakkie gedaan bij moeders. Die vind het altijd erg leuk om te zien wat ik nu weer nieuw heb gekocht en zal aankomende week wel weer uitgebreid komen luisteren. Daarna de boel maar eens aan gaan sluiten. Uiteraard de polariteit van het powercord even bepaald met een vd.Hul The Polechecker, erg handig apparaatje vind ik. Met dit als eindresultaat: En het klinkt, in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 27 mei 2008 Report Share Posted 27 mei 2008 Leuk set Miracle. Ik mag er niks van zeggen maar doe het toch. Die knoppen op die Densen zijn in verhouding nog groter dan bij mijn AA. Alleen heb jij er twee. Zou bijna denken dat je iets mist Densen klinkt in mijn beleving wel strak en gecontroleerd. Die keren dat ik ze gehoord heb was ik er wel positief over. Groet, Andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 27 mei 2008 Report Share Posted 27 mei 2008 Zier er fraai uit Miracle. Wat jij in je slaapkamer hebt staan is denk ik fraaier dan je in de meeste uiskamers zal tegenkomen. Zie ik daar Dynaudio spealers? Zag ik dat zo'n pwoercortd 600euro kost Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 27 mei 2008 Report Share Posted 27 mei 2008 Zier er fraai uit Miracle. Wat jij in je slaapkamer hebt staan is denk ik fraaier dan je in de meeste uiskamers zal tegenkomen. Zie ik daar Dynaudio spealers? Zag ik dat zo'n pwoercortd 600euro kost Dynaudio? Ik denk Pro Ac en ja dat ziet er lekker gelikt uit (jaloerse Phil met zijn rommelset die altijd te groot uitvalt voor z'n kamertje ) Phil Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 27 mei 2008 Report Share Posted 27 mei 2008 Zier er fraai uit Miracle. Wat jij in je slaapkamer hebt staan is denk ik fraaier dan je in de meeste uiskamers zal tegenkomen. Zie ik daar Dynaudio spealers? Zag ik dat zo'n pwoercortd 600euro kost Dynaudio? Ik denk Pro Ac en ja dat ziet er lekker gelikt uit (jaloerse Phil met zijn rommelset die altijd te groot uitvalt voor z'n kamertje ) Phil Of het te groot is voor je kamer of niet, daar kan ik niet over oordelen maar weet bijna zeker dat het geen rommelset is. misschien rommelig. Zonder dat ik je een veer wil geven heb ik toch wel het idee dat jij prima weet waar je mee bezig bent op audio gebied en dar mensen zijn met duurdere sets die toch een stuk minder klinken. Maar dat is de indruk die ik van jou krijg op dit forum. Toen ik de monitoren zag moest ik denken aan Dynaudio 25/52 misschien zegt dat meer over mij dan over de monitoren die Miracle heeft staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts