buizenbart Posted 17 december 2008 Report Share Posted 17 december 2008 Als jij betaalt vind ik het goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 17 december 2008 Report Share Posted 17 december 2008 Als jij betaalt vind ik het goed. Flauwe reaktie, jij bent toch degene die het zich ernstig afvraagt en je hebt er niet een paar eurootjes voor over om het te weten te komen? Trouwens het is een foto van mijn ex Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 17 december 2008 Report Share Posted 17 december 2008 In dat geval koop hem bij WenW audio en sloop hem open. Dit is niet flauw dan? Je gedraagt je als een kind wat DENKT geslagen te worden. Men mag toch wel ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 18 december 2008 Report Share Posted 18 december 2008 In dat geval koop hem bij WenW audio en sloop hem open. Dit is niet flauw dan? Je gedraagt je als een kind wat DENKT geslagen te worden. Men mag toch wel ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 18 december 2008 Report Share Posted 18 december 2008 Weet jij wat er in die ingegoten zwarte blokjes zit? Misschien is het wel een FET cascode? Een FET cascode? Waarom? Hooguit een FET in de kathodeleiding met de ingang op de gate, wat een elegante oplossing zou zijn. En zie ik daar midden boven niet iets van silicium met 8 pootjes en een paar tantaaltjes? Kan vanalles zijn, ws. een inschakelvertraginkje ofzo. Wat de zwarte blokjes zijn weet ik ook niet. Wellicht mag ik van Onno daar eens naar kijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 18 december 2008 Report Share Posted 18 december 2008 Stylast Stylus treatment Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 18 december 2008 Report Share Posted 18 december 2008 Als jij betaalt vind ik het goed. Flauwe reaktie, jij bent toch degene die het zich ernstig afvraagt en je hebt er niet een paar eurootjes voor over om het te weten te komen? Trouwens het is een foto van mijn ex Wie begint er nou met flauw doen? Even Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 18 december 2008 Report Share Posted 18 december 2008 Weet jij wat er in die ingegoten zwarte blokjes zit? Misschien is het wel een FET cascode? Een FET cascode? Waarom? Hooguit een FET in de kathodeleiding met de ingang op de gate, wat een elegante oplossing zou zijn. Een jfet in de kathode leiding bedoelde ik ook en dat is een cascode schakeling. Lijkt mij voor buizenkenners toch geen onbekende? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 18 december 2008 Report Share Posted 18 december 2008 Overigens zal je niet veel meer zien dan wat je nu ook de foto ziet.Er staat namelijk niets op die zwarte blokjes. Vaak kan de andere kant van de printplaat nog wel wat meer duidelijkheid verschaffen. Daar is te zien waar en hoe die zwarte blokjes in het ontwerp zijn verwerkt, en zo kan iemand met een beetje verstand van versterkersontwerpen ongeveer wel zien wat het zijn. Dan kan je ook nog meten of het dat werkelijk is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 18 december 2008 Report Share Posted 18 december 2008 Misschien wel een mosfet m.a.w. een Mu-stage en d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 20 december 2008 Report Share Posted 20 december 2008 We zullen het nooit weten Jack. Maar is het zo belangrijk? Vind het hele ding er uit zien als garage handwerk. Maar misschien is dat juist wel een compliment: Uit schuurtjes komen vaak de wonderlijk mooist klinkende dingen die men zich industrieel niet veroorloven kan. Criterium blijft toch: Hoe klinkt het? En wat als dat erg goed is........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 20 december 2008 Report Share Posted 20 december 2008 http://www.nagraaudio.com/highend/index.php De kogel is door de kerk , vandaag een aanbetaling gedaan op een 2e hands nagra plp , na 5 jaar met audio research te hebben gedraaid , eerst LS 8 en 4,5 jaar met een SP 6 B, heb ik nu besloten om een preamp te nemen met een hogere resolutie een een lagere ruisvloer,en ik benieuwd wat ik nog meer zal ontdekken in mijn systeem , aangezien ik nu analoog draai voornamelijk ben ik ook erg benieuwd naar de accuvoeding met analoog draaien , ,meer zwart? Eindtrappen zijn nog steeds de ML 431 en Graaf GM 200 . De ARC voortrap en jasmine phono houd ik nog aan mocht het allemaal toch tegenvallen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
knor Posted 20 december 2008 Report Share Posted 20 december 2008 meer zwart? Zit er ook een tv-scherm bij dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 20 december 2008 Report Share Posted 20 december 2008 Verder vandaag, thuis weer eens alles veranderd. Dus nu staat er om te beginnen een DPS platenspeler, daarop een Graham Phantom 44 1 punter, een Phono interlink van Crystal Cable gebalanceerd, daarna een Blue Amp model 42 comfort. Naar een Marantz Voorversterker, daaraan Marantz mono blokken, deze sturen Final 1000 i elektrostaten aan . Natuurlijk niet te vergeten, in de Graham Phantom 44 arm een Jan Allaerts MC 1 Boron Mk 2 element. Ik kan vertellen ik ben behoorlijk in m'n element ; ) Da's niet verkeerd: gefeliciteerd met de nieuwe spulletjes. 't Is dus een DPS geworden (de 3?): errug fraai. Had je dit setje recentelijk niet in de winkel staan? Dat torentje met Final's klonk iig redelijk indrukwekkend. Leuk element... Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 20 december 2008 Report Share Posted 20 december 2008 meer zwart? Zit er ook een tv-scherm bij dan? Meer zwart om de instrumenten , stiller , cq de weergave lijkt meer uit het niets te komen , en er zit nog een koptelefoonaansluiting op. Andere candidaat was oa de ML 32 , maar die is een stuk duurder , maar who knows in de toekomst , hoe meer topaudiospul in huis des te beter en niet te vergeten de REF 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 20 december 2008 Report Share Posted 20 december 2008 http://www.nagraaudio.com/highend/index.php Wow! Dat is bijzonder mooi spul, gefeliciteerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 20 december 2008 Report Share Posted 20 december 2008 http://www.nagraaudio.com/highend/index.php De kogel is door de kerk , vandaag een aanbetaling gedaan op een 2e hands nagra plp , na 5 jaar met audio research te hebben gedraaid , eerst LS 8 en 4,5 jaar met een SP 6 B, heb ik nu besloten om een preamp te nemen met een hogere resolutie een een lagere ruisvloer,en ik benieuwd wat ik nog meer zal ontdekken in mijn systeem , aangezien ik nu analoog draai voornamelijk ben ik ook erg benieuwd naar de accuvoeding met analoog draaien , ,meer zwart? Eindtrappen zijn nog steeds de ML 431 en Graaf GM 200 . De ARC voortrap en jasmine phono houd ik nog aan mocht het allemaal toch tegenvallen . Volgens mij heb je aan de Nagra een hele mooie. Ben wel nieuwschierig hoe de Nagra je bevalt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 20 december 2008 Report Share Posted 20 december 2008 Inderdaad, als ik het verhaaltje erbij zo eens doorlees Heftig spul! Dat design van Nagra is wel een aardig idee, maar om nou Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 20 december 2008 Report Share Posted 20 december 2008 Inderdaad, als ik het verhaaltje erbij zo eens doorlees Heftig spul! Dat design van Nagra is wel een aardig idee, maar om nou Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 20 december 2008 Report Share Posted 20 december 2008 Ik post wel tzt mijn bevindingen , er zit een nieuw accupack bij en nieuwe buizen , hij heeft een mooie soundstage en is bovendien neutraal . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 20 december 2008 Report Share Posted 20 december 2008 Idd erg mooi neutraal klinkend spul dat Nagra. Het zou niet mijn design zijn, net een minisetje, maar dan wel een mini van heel goede kwaliteit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 20 december 2008 Report Share Posted 20 december 2008 Ik post wel tzt mijn bevindingen , er zit een nieuw accupack bij en nieuwe buizen , hij heeft een mooie soundstage en is bovendien neutraal . Aah, daar heb ik overheen gelezen. Jammer van die buisjes (vind ik dan..) Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 20 december 2008 Report Share Posted 20 december 2008 Jammer van die buisjes (vind ik dan..) Vade retro Satanas!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 20 december 2008 Report Share Posted 20 december 2008 Dat design van Nagra is wel een aardig idee, maar om nou Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 20 december 2008 Report Share Posted 20 december 2008 Jammer van die buisjes (vind ik dan..) Vade retro Satanas!!! Ach B.Bart; als dat ventje ooit nog eens verstand krijgt wordt hij stand op heden gek van blijdschap! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts