Jump to content

Wat zijn je nieuwe AUDIO aanwinsten....

WanFie
 Share

Recommended Posts

Met dank aan Mumsoft en een aardige meneer van Markplaats

EPSN0781.JPG

Hoop dat het resizen goed werkt...

Ik zoek nog een goede binnen FM antenne. Iemand tips?

Gut, kijk mijn oude versterker daar een leuk vriendinnetje gevonden te hebben!

Gefeliciteerd, jullie drie

dank je miracle , hoe deed je dat nou ? :D

gr :angry: hj :D

Foto opgeslagen op mijn PC, gedraait en verkleind in een fotoprogramma (in dit geval Fuji Finepixviewer) en weer upload naar Imageshack.us.

In de meeste fotobewerkingsprogramma's zit de mogelijkheid de foto te draaien en een "Image size" mogelijkheid.

ziet er prachtig uit andro. complimenten!

Dank je , er is naast deze 2,5 weg ook een 3 weg in aanbouw (op 1 foto staat de kale kast), andro goes full range :cool2: , dat is een iets duurder systeem overigens , dit systeem vd foto is ontworpen om het maximale te halen uit een 2 weg configuratie , dus maximaal membraan oppervlak vd basmid met een tweeter die geschikt is om laag te filteren , en het is boven verwachting gelukt vind ik zelf , ik wil nog wat verdere tests en metingen doen en dan gaat ie naar de winkel , ik denk dat dit wel een succesje gaat worden.

gr :angry: hj :D

1234082701-170.jpg

en ook van 1 vd nieuwe speakers

Ziet er mooi uit, maar kun je die foto's niet even draaien en wat kleiner maken...?? :confused:

Nou had ik van jou toch verwacht Hans dat je een PC scherm had dat je kon kantelen, vertikaal of horizontaal kijken ... :P:D

Gr

Stef

Ziet er mooi uit, maar kun je die foto's niet even draaien en wat kleiner maken...?? :confused:

Draaien vind ik ook iets wat de poster (adreomedaa... in dit geval) moet doen. Maar voor wat betreft het formaat: die foto's worden door de forumsoftware al aangepast, dus daar zie ik niet zo'n probleem in...

[quote name='andromedaaudiodesign' post='334894' date='8 Feb 2009,

Nou had ik van jou toch verwacht Hans dat je een PC scherm had dat je kon kantelen, vertikaal of horizontaal kijken ... :P:D

Gr

Stef

Tis dat t ongeveer 2 minuten duurt voordat deze pagina is geopend... :huh:

En dan liggen de speakers nog steeds op hun rug....

:confused:

Heb jij een PC die je eerst nog moet aanslingeren en dan met een voetpedaal aan de gang houden??? Bij mij opend de pagina (gewoon met IE) binnen

Gr

Stef

Oh, dus je hebt gewoon een trage internetverbinding :D Bij mij is de pagina zelf razendsnel geladen. Plaatjes duren soms wat langer, maar in dit geval zijn die ook vrijwel meteen geladen...

Draaien vind ik ook iets wat de poster (adreomedaa... in dit geval) moet doen. Maar voor wat betreft het formaat: die foto's worden door de forumsoftware al aangepast, dus daar zie ik niet zo'n probleem in...

Het beeldformaat wordt aangepast ja, maar de grootte van het bestand zelf niet.

Daarom duurt het relatief lang voor de foto's zijn geladen. De bestanden zijn op zijn minst een factor 5 groter dan nodig.

Het nut van het posten van een hoog resolutiebestand dat zo uit de camera afkomstig is, is nogal banaal wanneer het automatisch teruggeschaald wordt tot 800x600 pixels.

Gr

Stef

Oh, dus je hebt gewoon een trage internetverbinding :D Bij mij is de pagina zelf razendsnel geladen. Plaatjes duren soms wat langer, maar in dit geval zijn die ook vrijwel meteen geladen...

De pagina op zich gaat snel, de plaatjes duren via het draadloze internet wat langer.

:)

Nou, dit wordt mijn 18e A77 (...)

Beste s_k,

Heb je de handleiding van de A77 al eens gelezen?

Jouw gebruikspraktijk maakt de A77 zeldzaam, en dus duur.

(Bij zorgvuldig gebruik kunnen A77's een mensenleeftijd mee, wordt gezegd...)

Heb 70 bandrecorders in huis staan nu, ben wel aan't uitdunnen, maar ik weet

Een Aiwa AD-F800 cassettedeck via MP:

d816_1.JPG

(niet mijn foto)

(3 kops, dual capstan blablabla)

Ondanks mijn vragen "doet ie het nog goed, zijn de snaren nog okee?" "Hij doet het alsof ie uit de doos komt!" zijn de snaren dus prut, gebroken ook ondertussen <_<

We gooien er wel even nieuwe om en dan zien we wel weer verder.. :rolleyes: Ik heb er toch een drol voor betaald, dus niet ze*ken..

Zelf pas voor 2,50 van de rommelmarkt geplukt.

Inmiddels alweer geruild tegen een DCC met iemand die een driekoppertje zocht, ik heb zelf driekops cassettedecks zat. Kon hem echter niet laten staan. Conclusie: Hij is z

Het beeldformaat wordt aangepast ja, maar de grootte van het bestand zelf niet.

Daarom duurt het relatief lang voor de foto's zijn geladen. De bestanden zijn op zijn minst een factor 5 groter dan nodig.

Het nut van het posten van een hoog resolutiebestand dat zo uit de camera afkomstig is, is nogal banaal wanneer het automatisch teruggeschaald wordt tot 800x600 pixels.

Maar als je erop klikt, worden ze weer groter. Dat kan soms ook wel handig zijn :rolleyes:

In de meeste fotobewerkingsprogramma's zit de mogelijkheid de foto te draaien en een "Image size" mogelijkheid.

Download het gratis Windows Image Resizer:

http://download.microsoft.com/download/whi...wertoySetup.exe

Installeren en dan met de rechtermuisknop op een foto icoontje klikken.

Je zult je verbazen over de mogelijkheden (

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...