Guest kikkervisje Posted 6 juni 2009 Report Share Posted 6 juni 2009 Deze EPC-P100CMk4 ga ik nu in de Fatbob installeren, want dat verdient dit kleinood. Verstandig. Bob & Kleinood verdienen elkander! Ga je nog een boel plezier aan beleven. Goed van je om het nimmer weg te doen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 6 juni 2009 Report Share Posted 6 juni 2009 (mini neodinium magneet, schroefje van 2 micron met getapte draad en dat allemaal al in 1982). Hallo, Weet je wel hoe klein dat is? Een mensenhaar is bijvoorbeeld al gauw 50 micron. Met welk apparaat kun je daar dan nog weer draad op snijden? Ik denk dat je je in de dimensie vergist! Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 6 juni 2009 Report Share Posted 6 juni 2009 Ter vervanging van de VPI Scout, die naar de slaapkamer is gegaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 6 juni 2009 Report Share Posted 6 juni 2009 Niet echt een AUDIO-aanwinst (al hoewel, er komt natuurlijk ook geluid uit), maar toch: Humax IRHD-5000C DVB-C-tuner En het mooie is, Pioneer is zo aardig geweest om de afstandsbediening van m'n tv programmeerbaar te maken, zodat ook de Humax naar 'm luistert. Alleen teletekst kan ik er niet mee bedienen, maar verder vrijwel alles (inclusief de menustructuur in de Humax). Dat had ik ook al eens gehoord/gelezen en was ook mede de reden dat ik voor de Pioneer heb gekozen, maar toch, je moet altijd maar afwachten of het een beetje wil werken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 6 juni 2009 Report Share Posted 6 juni 2009 Ter vervanging van de VPI Scout, die naar de slaapkamer is gegaan. zoo.. miracle dat ziet er goed uit ,daar ben je voorlopig wel zoet mee,gefeliciteerd gr henkes Link to comment Share on other sites More sharing options...
HPMD Posted 6 juni 2009 Report Share Posted 6 juni 2009 @Miracle, die heb ik eens een avond lang gehoord. Met Marantz monoblokken en voorversterker en Mordaunt Short Performance luidsprekers. Klonk niet verkeerd. HPMD Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 6 juni 2009 Report Share Posted 6 juni 2009 Niet echt een AUDIO-aanwinst (al hoewel, er komt natuurlijk ook geluid uit), maar toch: Humax IRHD-5000C DVB-C-tuner En het mooie is, Pioneer is zo aardig geweest om de afstandsbediening van m'n tv programmeerbaar te maken, zodat ook de Humax naar 'm luistert. Alleen teletekst kan ik er niet mee bedienen, maar verder vrijwel alles (inclusief de menustructuur in de Humax). Dat had ik ook al eens gehoord/gelezen en was ook mede de reden dat ik voor de Pioneer heb gekozen, maar toch, je moet altijd maar afwachten of het een beetje wil werken... gefeliciteerd henrie mooi apparaat helemaal up to date.hdmi -hd-dvb.het is toch zo dat je nu met 1 kabel [hdmi] naar je lcd of plasma scherm klaar ben.ik heb van upc een ontvanger [tuner] maar hier zit geen hdmi aansluiting op wel jammer.voor de rest werkt het wel heel goed.vooral de hd kanalen super. gr henkes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 6 juni 2009 Report Share Posted 6 juni 2009 @Henkes: Bedankt. Daar ben ik voorlopig wel weer zoet mee ja. Ik ben begonnen met wat LP's die op de Scout niet naar mijn zin klonken. Dun en schreewerig. Ik wist al dat deze tafel een hoop meer body en rust geeft dan een Scout, maar het is nog mooier dan ik al dacht. Dat word de aankomende dagen dus een hoop LP's draaien die ik weinig of nooit meer draaide. @HPMD: Waar heb je deze tafel (Musical Fidelity M1 met origineel bijgeleverde SME M2 arm) al eens beluisterd? Je hebt nl wel iets heel zeldzaams beluisterd dan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HPMD Posted 6 juni 2009 Report Share Posted 6 juni 2009 @Miracle, dan heb ik niet voor niks geleefd... Bij Dennis. Hij zit in de audiobiz. Die had een avondje georganiseerd voor wat mensen en daar had hij die spullen voor de muzikale omlijsting. HPMD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 6 juni 2009 Report Share Posted 6 juni 2009 Mooie draaitafel Michel, gefeliciteerd Wat voor een type is het? En zie ik daar weer een Benze Ace? Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 6 juni 2009 Report Share Posted 6 juni 2009 Mooie draaitafel Michel, gefeliciteerd Wat voor een type is het? En zie ik daar weer een Benze Ace? Jack Dank je Jack. Het is een Musical Fidelity M1. Ja, daar zie je weer een Benz ACE lo. Die al onder mijn VPI Scout/JMW9 arm hing. Ik ben zeer tevreden met de Benz. In combinatie met een Acoustech PH-1 voorversterker komt dat wel heel erg dicht in de buurt van de aso dure elementen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langspeelplaat Posted 6 juni 2009 Report Share Posted 6 juni 2009 Na een dag hard werken is er niets mooiers om post te ontvangen. Mijn Denon PRA-1500 met AB was eindelijk aangekomen !. Ik moet zeggen ik heb mijn driade's nu echt aan het zingen ! Pot on ! Hebben jullie natuurlijk niet zo veel aan. Alleen ik ben toch een beetje trots. Wat ook erg fijn is dat ik met de AB van de pre ook mijn CD speler kan bedienen. Alleen de platenspeler moet nog beter geplaatst worden. Alleen versterkering zet ik het liefst altijd in de vrije lucht. I.p.v opgepropt in een kast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 6 juni 2009 Report Share Posted 6 juni 2009 Gefeliciteerd Langspeelplaat. Mooie combinatie is het zo geworden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langspeelplaat Posted 6 juni 2009 Report Share Posted 6 juni 2009 Bedankt, Het voelt ook perfect passend. Wat mij overhaalde was de afstandbediening en de 2 pre's (ook gebalanceerd) Denk dat het toch een betere keuze is geweest dan een 1200. Had ook niet verwacht dat alles relais gestuurd was. De volume pot had eerst nog een kleine kraak maar die is nu helemaal weg. De 80's herleven bij mij Pre + eind = 1985 Draaitafel = 1985 luidsprekers = 1995 Tuner : 1970 Cd = 1994 Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 6 juni 2009 Report Share Posted 6 juni 2009 Na een dag hard werken is er niets mooiers om post te ontvangen. Mijn Denon PRA-1500 met AB was eindelijk aangekomen !.Ik moet zeggen ik heb mijn driade's nu echt aan het zingen ! Pot on ! Hebben jullie natuurlijk niet zo veel aan. Alleen ik ben toch een beetje trots. Wat ook erg fijn is dat ik met de AB van de pre ook mijn CD speler kan bedienen. jij ook gefeliciteerd langspeelplaat ,mooie versterker,zou niet zeggen dat er crises is , veel luister plezier ermee. gr.henkes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 6 juni 2009 Report Share Posted 6 juni 2009 .................zou niet zeggen dat er crises is , gr.henkes Crises Ik ben gelukkig niet minder gaan verdienen dan ik voorheen deed, en kan dus nog steeds het zelfde uitgeven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 6 juni 2009 Report Share Posted 6 juni 2009 @Miracle, dan heb ik niet voor niks geleefd... Bij Dennis. Hij zit in de audiobiz. Die had een avondje georganiseerd voor wat mensen en daar had hij die spullen voor de muzikale omlijsting. HPMD Dennis = Tannoy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 6 juni 2009 Report Share Posted 6 juni 2009 Het is een Musical Fidelity M1. ...de Benz... komt... wel heel erg dicht in de buurt van de aso dure elementen. Gratz Miracle! Puik ding. Via AS, I presume? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 6 juni 2009 Report Share Posted 6 juni 2009 Het is een Musical Fidelity M1. ...de Benz... komt... wel heel erg dicht in de buurt van de aso dure elementen. Gratz Miracle! Puik ding. Via AS, I presume? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 6 juni 2009 Report Share Posted 6 juni 2009 ...met aso dure elementen bedoel zijn die van vele duizenden euri. De Benz is ok, maar er is nog zo veel meer uit de groefjes te halen Link to comment Share on other sites More sharing options...
HPMD Posted 6 juni 2009 Report Share Posted 6 juni 2009 @Miracle, Dennis=niet Tannoy. Je kent hem niet. HPMD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 6 juni 2009 Report Share Posted 6 juni 2009 ...met aso dure elementen bedoel zijn die van vele duizenden euri. De Benz is ok, maar er is nog zo veel meer uit de groefjes te halen Ik heb hier verschillende van die aso dure elementen vergeleken, oa. vd.Hul Colibri XC-HO, JA MC2, Lyra Titan en Zyx R-1000 Airey 3, maar geen van allen konden de ACE echt verbeteren, aan de Acoustech, met Elco Audio SR-22R interlinks. Wie weet als ik echt aan de gang ga met die elementen zoals ik met de ACE gedaan heb dat ik het mss net zo mooi, of mss nog mooier ga krijgen, maar ik vermoed dat ik dan ook aan een andere, waarschijnlijk veel duurdere phonopre moet, en andere kabels. Hoogstwaarschijnlijk ook veel duurder. Ik heb er heel veel tijd in gestoken om de ideale combinatie met de ACE te vinden. Eerst zo'n 12 verschillende phonopr Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 6 juni 2009 Report Share Posted 6 juni 2009 miracle en langspeelplaat beide complimenten , dat zijn mooie spullen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 6 juni 2009 Report Share Posted 6 juni 2009 @M: Bedankt voor de complimenten. @Audiofreak: Wat ik heb zien staan was zeker de moeite van het wachten waard. Ik kom dat moois graag binnekort weer eens bij je beluisteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 7 juni 2009 Report Share Posted 7 juni 2009 ...ik heb 4 verschillende van die aso dure elementen vergeleken, ...zo'n 12 verschillende phonopr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts