Jump to content

Wat zijn je nieuwe AUDIO aanwinsten....

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Bedankt voor jullie felicitaties, ik denk inderdaad een goed deal, voor iets meer geld, dan ik voor een arm up-grade wilde uitgeven, heb ik er nu een tafel bij :rolleyes::lol:

Helaas heeft de EMT draadjes i.p.v. pennetjes achter op het element, moet ik voor nood maar een Denon 301 inbouwen + het ding is zo diep en breed(50*80cm) dat ik "even" twee platen multiplex(40mm) moet zagen en afwerken <_<

Hopelijk is het probleempje met de EMT snel opgelost. ;) Ben wel benieuwd wat die VPI nu gaat "doen" met de EMT, de Sirius is/was toch ook geen straf om naar te luisteren? :D

Transrotor of een Bluenote :D  ;)

;)

Er is altijd iemand die hapt.

En PD, was het vandaag beter uit te houden? En klonken de draaitafels minder gestresst?

Enno :)

Hij is af en werkt. De accuvoeding voor de Transrotor Phono phonotrap. Geen plaatjes deze keer. Het resultaat mag er zeker zijn. Er is meer body in het klankbeeld gekomen, juist dat wat ik zo miste bij deze phonotrap. Het klinkt allemaal een stuk "zuiverder".

I'm happy :) Ik kan weer ff vooruit met de phonotrap en hoef voorlopig nog ff niet op zoek naar een andere :rolleyes:;)

Bedankt voor het zwijgen, Henk.. :D Ook geen Nakamichi! Hebben we ze dan bijna allemaal gehad? :lol:

Het is een......................

Nee ik zeg het niet :D

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...