Jump to content

Wat zijn je nieuwe AUDIO aanwinsten....

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Denon... ja jemig... daar zat ik inderdaad niet aan te denken, wat raar eigenlijk. Ik zat al met kenwood in mijn hoofd.

Dat is me wel een bak zeg, die Denon

De verschillen tussen de Accuphase en de Denon... De accuphase is prachtig en de Denon... iets minder :P

Maar is de Denon ook niet veel ouder?

Beste Pietje,

Welke sony speler heb jij dan? Werkt het deze puck, en wat is het verschil met de gewone puck? Als trotse 7ES bezitter ben ik natuurwelijk wel benieuwd... :D

Groeten,

Bas

Hai Bas,ik moet toch nog steeds bij je langs(druk,druk),neem ik hem wel even mee kan je hem ff bekijken.

Maar ik vind het wel een vooruitgang, op de beste Sony ooit, XA555ES (de speler weet het alleen zelf nog niet, maar dat mag jij hem wel eens vertellen,3trafo's-15 kilo)

laat ik nou vanmiddag ook een setje AHP zekeringen hebben opgehaald. De APH klankmodule zit al enkele weken in de meterkast. Zonet de voor- en eindversterker voorzien van de nieuwe zekeringen. Ik neem aan dat je verteld is dat de stroomrichting van invloed is op het geluid. Dus even proberen hoe ze het beste klinken.

Ik ben er erg content mee.

Audiovorden

Ik neem aan dat je verteld is dat de stroomrichting van invloed is op het geluid. Dus even proberen hoe ze het beste klinken.

Haha... Sinds wanneer is er 1 stroomrichting bij wisselstroom? Als het ding in de fase is opgenomen, is het goed hoor. Hoe je 'm erin stopt, maakt geen drol uit. Het is geen (middenspannings)schakelaar of zo... :D

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...