Jump to content

Wat zijn je nieuwe AUDIO aanwinsten....

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Bedankt voor alle felicitaties en complimenten. :D De versterker verkeerd inderdaad in topstaat (3e hands)! En klinkt erg ruimtelijk, krachtig en toch smooth, open en heeft veel controle. Nu nog een leuke voorversterker.. :)

mvg, PD B)

Bedankt voor alle felicitaties en complimenten. :D De versterker verkeerd inderdaad in topstaat (3e hands)! En klinkt erg ruimtelijk, krachtig en toch smooth, open en heeft veel controle. Nu nog een leuke voorversterker.. :)

mvg, PD B)

Ben toch wel een beetje jaloers op je. ;)

Wat een mooi ding.

Maarreh....dat krachtig; hoe krachtig is krachtig? Bedoel je ermee dat je harder kan draaien omdat de boel minder vervormd?

Of bedoel je dat een basedrum de druk en dynamiek van een

Nu nog een leuke voorversterker.. :)

Nog belang bij een LS-1 van Audio Research?

Ik heb de mijne toevallig te koop staan.

:D:lol::D:rolleyes:

Frank.

Beste Frank,

Is dat wel zo toevallig :rolleyes:

Hoezo?

:D

Mijn nieuwste aanwinst heb ik zojuist bij de dealer opgehaald:

rcd-1070.jpg

Hij staat nu te spelen op mijn TA-2020 en de Jordans. Jammer dat het ding geen elpee's afspeelt want hij klinkt erg prettig.

Voor ik het vergeet: De afstandsbediening doet het. :P

Gefeliciteerd met je mooie Rotel speler! :o

Ik ben bezig een stereo bij mekaar te sprokkelen voor de slaapkamer, uitgangspunt daarbij is, niet te duur, maar wel kwaliteit. dus gewoon wachten tot er wat leuks langs komt.

op het moment heeft dat wel een aantal leuke dingen al op gelevert.

de luidsprekers zijn toevallig de enigste die nieuw gekocht worden, toevallig had RAF een leuke aanbieding voor luidsprekers, en die heb ik vandaag op kunnen halen.

de Heybrook HB3, op zich opmerkelijk in deze prijsklasse is het front van 34mm mdf :blink: er zal ergens anders daarvoor wel weer bezuinigt zijn :rolleyes:

2005_0701Image002121.JPG2005_0701Image002323.JPG

die staat nu naast mijn MS908 in te spelen.

morgen haal ik in roden een versterker ervoor op, een harman kardon HK1200

hk1200basic.JPG

en begin volgende week zal ik de tuner binnen krijgen, een sony STSE370

tu_no_lg_so_stse370b.gif

en dan nog een cd speler, daarvan heb ik nog geen gevonden die ik erbij zou willen hebben. the search goes on :)

ik kan ze gelukkig plaatsen zonder dat ik er last van heb, moet wel ff met de kast wat schuiven en doos verhuizen naar de kelder, maar das bijzaak B)

en iets op de kast zetten had ik geen behoefte aan, ook omdat de poes daar ook graag mag vertoeven, en dan weet ik het wel :rolleyes: .

@ PD, mag ik hem een keertje lenen........ :D:P:unsure: ????

Ontzettende kast, geweldig! En hij ziet er nog verbluffend goed uit! Hoe zwaar is het wel niet? :rolleyes:

@ Ravon: Mooie speler! Wel even in laten spelen, dan wordt hij nog mooier! Hoe en waarmee heb je hem vergeleken? Of vond je hem gewoon zo mooi dat je hem maar gewoon hebt meegenomen? :P Vind nog steeds dat Rotel mooie spullen maakt!

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...