Jump to content

Wat zijn je nieuwe AUDIO aanwinsten....

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Dat aanwinsten topic is achter dat Off-topic schot gestopt, en daarmee een van de topics geworden dat daar volgens mij niet thuis hoort.

Of iemand nu een nieuwe strijkplank of toiletrolhouder heeft vindt ik dan ook niet zo van belang. Het gaat hear tenslotte om audio en muziek.

Nou is er onder Muziek al een topic voor je muziek aanwinsten, maar was er nog geen echt audioaanwinsten topic......

Brandt maar los.... :)

Gegroet,

Ik heb sinds kort een stel Tannoy 12 inch speakers. Ze klonken niet lekker op mijn Musical Fidelity P270. Dus een Van Medevoort MA220 geleend van een goede kennis, en nu speelt het weer prima. Van Medevoort heeft een grote dempingsfactor, en de goede kennis heeft aangegeven hem te willen verkopen. Dus misschien binnenkort een MA220 er bij.

Groeten, Fred

Rond de drie duizend euro begreep ik. Kennelijk wordt maar 20% geconsumeerd, de rest wordt ingezet om oude schulden af te lossen of appeltje voor de dorst

Carl

Het spaarloon komt vrij dus het zal nog druk worden hier.. :D

Is dat al een feit?

Ik heb er nog niets over gehoord. Ik heb al wel 2 bestemmingen:

1.) een nieuw espresso apparaat

of

2.) een phono pre?

Ik lees net: Het streven is dat deze wetswijziging op 1 januari 2006 ingaat, met terugwerkende kracht tot 1 september 2005. Dat wordt dus nog effe wachten.

Edited by gruiter

Ik lees net: Het streven is dat deze wetswijziging op 1 januari 2006 ingaat, met terugwerkende kracht tot 1 september 2005. Dat wordt dus nog effe wachten.

Klopt, de wet moet eerst nog naar de eerste kamer, maar er is nog meer dan dat:

Vooruitlopend op de nieuwe wet, heeft staatssecretaris Wijn (Financi

hoi is dat hier dat we nieuwe aanwinsten moeten aangeven? :lol:

Wel ik speel sinds kort met een Supra Lo Rad stekkerblok waarvoor ik zelf een "nieuwe" netkabel heb "gebouwd" bestaande uit twee lengtes zeer zwaar uitgevoerde CB coax (Berkenhoff & Drebes 50 ohm), voor de afscherming uiteraard. In de Supra verdwijnen al de "klein-electro-stekkers", de eindversterkers liggen aan een andere stroomgroep met een zelfbouw stekkerblok (zwaar gemod) en 3x2.5 carr

... goedkeuringsbesluit vastgesteld voor de periode 1 september 2005 tot en met 31 december 2005. Dit betekent dat werknemers in ieder geval in deze periode het spaarloon over 2001-2004 vrij kunnen opnemen.

Houdt dit in dat ik vanaf nu het bedrag dat ik tussen 2001 en 2004 heb gespaard op mijn prive-rekening kan laten bijschrijven :) ?

(ik ben het in m'n gedachten al aan het uitgeven)

Even een update:

Zojuist gebeld met zowel Centraal Beheer als Nationale Nederlanden. Bij beide banken was m'n hele spaarbedrag nog geblokkeerd. Bij Centraal Beheer heb ik met iemand gesproken die zei dat de bank niet veplicht is om het besluit van de regering over te nemen. Ze gaven wel aan er coulant mee om te gaan, dwz ze wachten de besluitvorming van 6 September af. Gaat de 1ste kamer accoord, dan komen de bedragen per 12 september vrij, anders blijft de situatie onveranderd.

vandaag besteld, een okki nokki en een benz micro mc silver......

verder aangeschaft een aardige hoeveelheid software op vinyl en een cdeetje green milk from the planet orange oid.... ;-)

Op proef:

09holfi.jpg

Een Holfi Ellipse prepre.

Die met batterijgebufferde voeding... :rolleyes: ...iets om aan te denken als je snel wilt gaan spelen... :(  :D

Ik zal dus even geduld moeten hebben.

:D

Niks meer op proef! :o

Hij gaat niet meer weg. ;):D

Voor een recensie: zie het pas geopende topic.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...