Jump to content

Wat zijn je nieuwe AUDIO aanwinsten....

WanFie
 Share

Recommended Posts

Er is wel eens geopperd om minder stoom door zo'n motortje te sturen .....

zou niet mistaan bij zo'n transrotor....

een kleine verchroomde stoommachine.... :P:D

Zoiets:

d48.gif

Kun je met recht zeggen dat je de draaitafel eerst warm moet spelen :P

maar dan wel drie h

Guest Kraus vonBentinck
Maar heeft er nog iemand wat gekocht? :P

Waar bemoei je je mee, :rolleyes: het gaat nu over draaitafels.... :huh:

Ik had een reparatie voor m'n SACD100 "gekocht". Helaas is ie al weer kapot. :(

Dat zit wel tegen met dat apparaat. Geluk bij een ongeluk is dat je niet geheel onvoorbereid op de troubles was ;)

Het is trouwens wel extra vervelend als zo'n goed klinkend apparaat problemen geeft; dat maakt 't moeilijk om er echt kwaad op te worden. :):angry::)

Gisteren weer een Twisted Pair Design Ascent interconnect :D binnen gekregen en nu maar weer ruim 100 uur inspelen cq settelen. :o:P

En verder nog wat geduld hebben tot mijn voorversterker voor de 2e maal uit de reparatie komt bij Bas,dan kan ik eindelijk gaan luisteren naar de nieuwe kabels en hear uiteindelijk een luisterverslag gaan plaatsen. ;)

Guest Kraus vonBentinck
Gisteren weer een Twisted Pair Design Ascent interconnect :D binnen gekregen en nu maar weer ruim 100 uur inspelen cq settelen. :o:P

je hebt het er maar zwaar mee :cool2::P

Ik ben nog laaaaaaaaang niet klaar ;)

BerndHoerraum4.jpg

zo'n vette bob zie je niet elke dag

Nou Kraus,als je dat allemaal nog moet gaan inspelen, dan ben jij degene die het ZWAAR heeft. :P:P:P:D;)

euhm die drie motoren dat begrijp ik inmiddels, maar waarom 3 armen??

bb

Guest Kraus vonBentinck
Met mijn draaitafel ben ik voorlopig helemaal klaar! B)

Trouwens, veel geld zal ik de komende tijd sowieso niet in de audio-hobby steken want we hebben net een nieuw huis gekocht. B)

Gefeliciteerd met het nieuwe huis.

Het verslag van je bezoek aan Transrotor heb ik met heel veel plezier gelezen. De Leonardo vind ik er op de foto's stijlvoller, strakker en eleganter en tijdlozer uitzien dan de Fat Bob. In klankkwaliteit/karakter zullen ze elkaar vermoedelijk niet ontlopen nu je het plateau hebt aangepast. Gelukkig valt het met het glimmende uiterlijk van de Fat Bob allemaal wel mee wanneer het apparaat, dat toch redelijk meevalt wat betreft het formaat, een beetje wegvalt in het interieur. Op foto's maakt de spiegeling zo'n glimmend geval veel opvallender dan in werkelijkheid (gelukkig).

Veel (luister)genot toegewenst in de nieuwe woning. De vermelding ervan in het nieuwe aanwinsten-topic :D doet mij vermoeden dat de akoestische eigenschappen van het nieuwe onderkomen een voortdurend genieten van de Leonardo niet in de weg zullen staan.

Ik wens je een zorgeloze verhuizing, altijd een heel gedoe, toe (zorg voor een goede verzekering van de verhuizer voor ze je draaitafel en Jan Allaerts in hun hobbelende wagens kieperen :mad2::D )

Ik heb medelijden met de verhuizers die de 334 en de 3.6en moeten overhuizen als het zover is.

En over de Leonardo nog maar niet te spreken. :D:lol::D

Maar in ieder geval proficiat met de nieuwe woning in aanbouw.

Frank. :rolleyes:

Ha die AudioPaul,

Goh, wat lees ik net... een nieuw huis gekocht? proficiat! :)

Met een hobby als deze is 't altijd weer spannend hoe 't in een nieuwe ruimte klinkt.

Ik snuffel zelf ook al een tijdje rond naar een andere woning, maar tot nu toe...:unsure:

Het valt me niet mee om in Assen, binnen m'n prijsklasse, iets te vinden wat aan m'n wensen voldoet :(

Steeds weer duiken dezelfde woningen/straatnamen op...

Denk da'k dus nog wel een tijdje blijf wonen in m'n huidige stekkie, en probeer er 't beste van te maken :D;)

Kwa nieuwe audio-aanwinsten heb ik voorlopig effe niks op 't oog :rolleyes:

Ik zit wel al bijna 3,5 maand(!) op een nieuwe (luister)stoel te wachten, waarvan de levertijd 6-8 weken zou bedragen <_<

Maar goed,...aangezien die destijds toch was bedoeld met de opstelling van de speakers voor 't raam, krijgt die stoel nu niet meer de functie van luisterstoel,

en heeft 't daarom minder haast.

Groeten,

Alco

Hey die Paul,

Een nieuw huis? Wat een verrassing :blink: En ik dacht dat jullie zo tevreden waren in jullie penthouse. :huh: Vanwaar die ommezwaai en blijven jullie in Ede of gaat de reis meer richting oosten :confused:

Ik ben helemaal niet nieuwsgierig (mocht je dat soms denken). In ieder geval van harte gefeliciteerd met je berg stenen en ik hou in mijn planning wel rekening met een housewarmingparty ergens in augustus :P:D

Hey die Paul,

Een nieuw huis? Wat een verrassing :blink: En ik dacht dat jullie zo tevreden waren in jullie penthouse. :huh: Vanwaar die ommezwaai en blijven jullie in Ede of gaat de reis meer richting oosten  :confused:

Ik ben helemaal niet nieuwsgierig (mocht je dat soms denken). In ieder geval van harte gefeliciteerd met je berg stenen en ik hou in mijn planning wel rekening met een housewarmingparty ergens in augustus :P  :D

Beste Sodejuu,

We wonen ook erg prettig, maar bij ons gaat het om de 5 jaar altijd een beetje "kriebelen". Daarbij komt ook dat we eigenlijk wat behoefte hebben aan wat meer ruimte, niet zozeer in de woonkamer maar meer in de overige vertrekken. En als laatste wil ik na bijna 10 jaar graag terug naar Arnhem, waar ik 20 jaar van mijn leven heb vertoefd. Netty heeft daar geen enkel probleem mee, want zij heeft daar samen met mij ook 5 jaar prettig gewoond.

Kortom, we gaan weer terug naar een eengezinswoning en wel in de Schuytgraaf, een nieuwe wijk in Arnhem. Deze wijk ligt vlak tegen Elst en Driel aan.

We hebben daar een halfvrijstaande woning met inpandige garage gekocht op bijna 300 m2 grond. Het huis ziet er op de plaatjes erg mooi uit en van binnen is het ruim genoeg om alle plannen te verwezelijken. We hebben er in ieder geval zin in. B)

En uiteraard ben je tegen die tijd van harte welkom, maar ik denk dat we je voor die tijd vast nog wel zullen zien. ;)

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...