RastaPhil Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 miskopen mag dat ook ??? Ik kwam verleden week thuis met: 1: Nagaoka binnenhoezen (niks mis mee) 2: Shure elementenwegertje (niks mis mee maar eigenlijk niet nodig want mijn element staat blijkbaar perfect ingeregeld gewoon op het gehoor! ) 3: Sh Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 Ik kwam verleden week thuis met: 1: Nagaoka binnenhoezen (niks mis mee) Nee, alleen is het all Link to comment Share on other sites More sharing options...
bees Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 Ik kwam verleden week thuis met: 1: Nagaoka binnenhoezen (niks mis mee) Nee, alleen is het all Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scat-Man Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 Ik kwam verleden week thuis met: 1: Nagaoka binnenhoezen (niks mis mee) Nee, alleen is het all Link to comment Share on other sites More sharing options...
RastaPhil Posted 15 januari 2006 Report Share Posted 15 januari 2006 Nou, heb ik hear weeral iets geleerd! Volgens mij bestonden Nagaoka-hoezen uit een plastiek binnen- en papieren buitenhoes, waarop gedrukt: het merknaam, en vinyl care taking tips... Maar dat is alweer 30 jaar geleden!!! Ik heb ze nog niet uitgepakt, vandaar Van die (wel goedkope) plastiek binnen- annex papier buitenhoezen kan ik ook krijgen bij mijn locale vinyl boer... maar dat is een zeer flimsy qualiteit met dunne plastiek die eigenlijk te groot lijkt voor de buitenhoes, zit dus altijd verkreukt, en ik heb al LP's gezien die na lang staan in zulke hoes, vlekken vertoonden waar het plastiek in het vinyl was blijven kleven... dan maar liever Nagadinges, dus... mvg RastaPhil Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 16 januari 2006 Report Share Posted 16 januari 2006 Ik kwam verleden week thuis met: Link to comment Share on other sites More sharing options...
lleto Posted 18 januari 2006 Report Share Posted 18 januari 2006 Kwam vandaag thuis met een Sansui SR-222 MkIV: Ik heb als eerste een Ortofon element geplaatst en de naald vervangen. Nu nog even het loopwerk goed krijgen (nieuwe snaar?) en draaien.... Arnold. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marshall Posted 19 januari 2006 Report Share Posted 19 januari 2006 Ben hier vandaag voor het eerst, maar desondanks mag ik wel mijn laatste aanwinst hier droppen toch? Zie de speler in mijn onderschrift. Ongeveer twee maandjes geleden aangeschaft, tot op heden niks over te klagen met een heerlijk geluidje!!! Edit: Hmm, dacht toch echt dat de set-beschrijving eronder zou komen?! Nou ja, bij deze dus: twee maanden terug de CEC CD-3300 aangeschaft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 21 januari 2006 Author Report Share Posted 21 januari 2006 Ben hier vandaag voor het eerst, maar desondanks mag ik wel mijn laatste aanwinst hier droppen toch? Zie de speler in mijn onderschrift. Ongeveer twee maandjes geleden aangeschaft, tot op heden niks over te klagen met een heerlijk geluidje!!! Edit: Hmm, dacht toch echt dat de set-beschrijving eronder zou komen?! Nou ja, bij deze dus: twee maanden terug de CEC CD-3300 aangeschaft. Mooi strak ding.... Wanneer je een tekst in je "handtekening" zet komt hij eronder te staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 21 januari 2006 Author Report Share Posted 21 januari 2006 Wanneer er bij "de Stemvork" genoeg bananenpluggen (twisted pair) geweest waren, had ik m'n nieuwe "hoog" kabels vandaag af kunnen maken. Nu hangen ze er maar 'n beetje aangestript aan. De eerste die nu zegt "kabels veranderen het geluid niet of nauwelijks" mag nu eens komen ervaren dat dit niet zo is. Zelfs de biwire gevlochtenkabels aanvullen met een smallere voor het hoog helpt enorm. Wanneer de bananen eraan zitten, zal ik eens foto's maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 22 januari 2006 Report Share Posted 22 januari 2006 En de Ushers? ps: ze passen toch niet op m'n luisterzolder... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 27 januari 2006 Members Report Share Posted 27 januari 2006 Ik kwam verleden week thuis met: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 27 januari 2006 Report Share Posted 27 januari 2006 [quote name='Ren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 28 januari 2006 Report Share Posted 28 januari 2006 Anders was ook niet te verwachten, toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 28 januari 2006 Report Share Posted 28 januari 2006 Dat zijn jouw woorden.... In '90 kocht ik de Marantz voor 3000 pietermannen in de veronderstelling een wereldspeler te hebben. Dat was ook zo. Toen. Nu wordt 'ie weggespeeld door een speler van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 29 januari 2006 Report Share Posted 29 januari 2006 al eens bedacht dat het prijsverschil ergens op stoelt, dat het derhalve mogelijk is dat de Marantz qua opbouw en constructie inderdaad de betere speler is ? dat nadat voeding, klok en uitgang onderhanden genomen zijn deze de Cambridge wel weer eens ver achter zich zou kunnen laten ? blijft overeind, dat Cambridge binnen z'n prijsklasse bijzondere prestaties levert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 4 februari 2006 Author Report Share Posted 4 februari 2006 Wat nu Krauss....??? In plaats van wat....??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 gewoon er bij. Er doen zich wel eens gelegenheden voor,(altijd op het verkeerde moment trouwens) mogelijk ook nog een wood L2 (beide van de nieuwe generatie) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 4 februari 2006 Author Report Share Posted 4 februari 2006 gewoon er bij.Er doen zich wel eens gelegenheden voor,(altijd op het verkeerde moment trouwens) mogelijk ook nog een wood L2 (beide van de nieuwe generatie) Spaar je elementen dan...??? Ik heb er Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Ik heb er weer een paar luidsprekers bij. Naast de Mission 760i, de Mission 761, de Perfect Performer King, de Translator Stylus One en Royd The Squire het zoveelste paar. Misschien ga ik nog wel eens bezig met een 'dedicated' multi-room systeem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 4 februari 2006 Report Share Posted 4 februari 2006 Wat nu Krauss....??? In plaats van wat....??? Ik zei het toch; het halve forum speelt met een Ace... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 5 februari 2006 Author Report Share Posted 5 februari 2006 Wat nu Krauss....??? In plaats van wat....??? Ik zei het toch; het halve forum speelt met een Ace... Die dan ook bovenmatig preseert, gezien z'n prijs.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 5 februari 2006 Report Share Posted 5 februari 2006 Wat nu Krauss....??? In plaats van wat....??? Ik zei het toch; het halve forum speelt met een Ace... Die dan ook bovenmatig preseert, gezien z'n prijs.... Beste, Zie deze Ace is een oude , want hij heeft een lang cantilever. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 5 februari 2006 Report Share Posted 5 februari 2006 Ik heb ook niet die van het plaatje, dat is maar van de website. Overgenomen van een kennis, die is overgestapt naar MP3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts