Members Arden Posted 7 maart 2006 Members Report Share Posted 7 maart 2006 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 7 maart 2006 Author Report Share Posted 7 maart 2006 Gut, spaar jij cd-spelers Hans Nee hoor.... De philips en HK zijn verkocht. Wanneer je nog iemand weet voor de Sony.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 7 maart 2006 Author Report Share Posted 7 maart 2006 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 7 maart 2006 Report Share Posted 7 maart 2006 Ik heb hem vergeleken met een Marantz SA15S1, een HK970 een van Medevoort SACD speler en mijn eigen 707. Wanneer hij niet beter had geklonken dan de anderen was hij niet gebleven. Bovendien past hij kwa looks erg mooi bij m'n Array spullen. Tssss... dat is ook toevallig zeg... ook een Opera Audio Consonance model. Mooie speler hoor! De mijne heb ik op zijn vroegst zaterdag pas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 8 maart 2006 Report Share Posted 8 maart 2006 Bovendien past hij kwa looks erg mooi bij m'n Array spullen. Ah! Proficiat Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 8 maart 2006 Author Report Share Posted 8 maart 2006 Ik heb hem vergeleken met een Marantz SA15S1, een HK970 een van Medevoort SACD speler en mijn eigen 707. Wanneer hij niet beter had geklonken dan de anderen was hij niet gebleven. Bovendien past hij kwa looks erg mooi bij m'n Array spullen. Tssss... dat is ook toevallig zeg... ook een Opera Audio Consonance model. Mooie speler hoor! De mijne heb ik op zijn vroegst zaterdag pas Waarschijnlijk is jouw Droplet nog 'n stuk beter. Mooi spul dat Consonance.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 8 maart 2006 Report Share Posted 8 maart 2006 http://www.xfaudio.it/prodotti/CDP5.0.jpg Mijn nieuwe cd-speler :-) Is dat voor naast de Sony 555ES met "full Vacuumstate mod"? Of ipv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 8 maart 2006 Report Share Posted 8 maart 2006 Nee, die gaat er "naast". Maar die gebruik ik enkel voor SACD's en enkele Hybride SACD's, tenminste, als deze Opera Consonance Droplet minimaal hetzelfde niveau haalt van mijn voormalige Cayin CDT-17A, want die klonk (gebalanceerd aangesloten) meestal beter met de gewone track dan de SACD-laag van dezelfde hybride cd. Qua dynamiek en sprankelijkheid versloeg de Cayin de Sony met gemak, enkel kon ie wel op echt serieus harde volumes wat aggressief in het hoog zijn op mijn set, iets wat ontbrak in de Northstar combi die Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 8 maart 2006 Report Share Posted 8 maart 2006 Ik wordt toch werkelijk erg jafloers als al die nieuwe spullen bekijk.... Maar...vandaag,en na toch wel een erg lange tijd,heb ook ik iets nieuws aangeschaft Vanaf nu ben ik trotse eigenaar van de Shure E4......die ik na veel lezen,en lang zoeken en sparen,vandaag dan ben wezen kopen in Tel - Aviv waar de enige winkel in heel Israel zit die ze verkoopt. Ik moet zeggen dat het werkelijk een waar genot is om op deze wijze naar muziek te luisteren,buiten je set om dan natuurlijk,en ik heb 'm dan ook gelijk deraan gehangen en gaan luisteren naar dit album[voorlopig]. Dit album heeft mooie melodieen om deze doppen eens aan de test te onderwerpen...en ik moet zeggen dat ik niks anders dan lof kan toezwaaien. De details die deze doppen geven zijn zo scherp dat je je waant op een krukje in het midden van de sessie. Er staan nog meer albums op de plank voor de test,maar ik ben al verkocht. Als je het geld ervoor wilt uitgeven,want ze zijn niet goedkoop,zou ik het zeker overwegen.... Nog te beluisteren voor vananvond: En: ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 8 maart 2006 Report Share Posted 8 maart 2006 Vers uit de doos en staat nu warm te draaien Ik ben jaloers Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 8 maart 2006 Report Share Posted 8 maart 2006 Ik wordt toch werkelijk erg jafloers als al die nieuwe spullen bekijk.... Maar...vandaag,en na toch wel een erg lange tijd,heb ook ik iets nieuws aangeschaft Vanaf nu ben ik trotse eigenaar van de Shure E4......die ik na veel lezen,en lang zoeken en sparen,vandaag dan ben wezen kopen in Tel - Aviv. Ik moet zeggen dat het werkelijk een waar genot is om op deze wijze naar muziek te luisteren,buiten je set om dan natuurlijk,en ik heb 'm dan ook gelijk deraan gehangen en gaan luisteren naar dit album[voorlopig]. Dit album heeft mooie melodieen om deze doppen eens aan de test te onderwerpen...en ik moet zeggen dat ik niks anders dan lof kan toezwaaien. De details die deze doppen geven zijn zo scherp dat je je waant op een krukje in het midden van de sessie. Er staan nog meer albums op de plank voor de test,maar ik ben al verkocht. Als je het geld ervoor wilt uitgeven,want ze zijn niet goedkoop,zou ik het zeker overwegen.... ~ Hans ~ Ik heb zelf de E3's waar ik erg tevreden over ben (ook niet kapot te krijgen), maar de E4's zijn in alles net weer een stapje beter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 8 maart 2006 Report Share Posted 8 maart 2006 [ Ik wordt toch werkelijk erg jafloers als al die nieuwe spullen bekijk.... Maar...vandaag,en na toch wel een erg lange tijd,heb ook ik iets nieuws aangeschaft Vanaf nu ben ik trotse eigenaar van de Shure E4......die ik na veel lezen,en lang zoeken en sparen,vandaag dan ben wezen kopen in Tel - Aviv. Ik moet zeggen dat het werkelijk een waar genot is om op deze wijze naar muziek te luisteren,buiten je set om dan natuurlijk,en ik heb 'm dan ook gelijk deraan gehangen en gaan luisteren naar dit album[voorlopig]. Dit album heeft mooie melodieen om deze doppen eens aan de test te onderwerpen...en ik moet zeggen dat ik niks anders dan lof kan toezwaaien. De details die deze doppen geven zijn zo scherp dat je je waant op een krukje in het midden van de sessie. Er staan nog meer albums op de plank voor de test,maar ik ben al verkocht. Als je het geld ervoor wilt uitgeven,want ze zijn niet goedkoop,zou ik het zeker overwegen.... ~ Hans ~ Ik had nog nooit van die dingen gehoord. Wel de prijs van een volwassen hoofdtelefoon trouwens. Kun je ze ook op de normale hoofdtelefoonuitgang van een versterker gebruiken? (ik zag via google namelijk een hele lijst van apparaten waar de Shure's geschikt voor zouden zijn dus trok de conclusie dat er ook apparaten zijn waar ze niet geschikt voor zijn) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 8 maart 2006 Report Share Posted 8 maart 2006 zijn het deze? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 8 maart 2006 Report Share Posted 8 maart 2006 zijn het deze? Yep...en er wordt een vergulde verloop jack bijgeleverd voor je set thuis,en een verloop met volume-regelaar voor in het vliegtuig. ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 8 maart 2006 Report Share Posted 8 maart 2006 Ik wordt toch werkelijk erg jafloers als al die nieuwe spullen bekijk.... Maar...vandaag,en na toch wel een erg lange tijd,heb ook ik iets nieuws aangeschaft Vanaf nu ben ik trotse eigenaar van de Shure E4......die ik na veel lezen,en lang zoeken en sparen,vandaag dan ben wezen kopen in Tel - Aviv. Ik moet zeggen dat het werkelijk een waar genot is om op deze wijze naar muziek te luisteren,buiten je set om dan natuurlijk,en ik heb 'm dan ook gelijk deraan gehangen en gaan luisteren naar dit album[voorlopig]. Dit album heeft mooie melodieen om deze doppen eens aan de test te onderwerpen...en ik moet zeggen dat ik niks anders dan lof kan toezwaaien. De details die deze doppen geven zijn zo scherp dat je je waant op een krukje in het midden van de sessie. Er staan nog meer albums op de plank voor de test,maar ik ben al verkocht. Als je het geld ervoor wilt uitgeven,want ze zijn niet goedkoop,zou ik het zeker overwegen.... ~ Hans ~ Ik heb zelf de E3's waar ik erg tevreden over ben (ook niet kapot te krijgen), maar de E4's zijn in alles net weer een stapje beter. Ik heb de E3 niet beluisterd natuurlijk....maar ik kan me daar wel een voorstelling van maken...en ik heb toch een aardige headset thuis..een AKG K 400...maar die kan moeilijk op de discman met het verloop...hij blijft een beetje kraken met de verloop plug helaas Nu weer even verder sparen voor de MP3 speler..... ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 8 maart 2006 Report Share Posted 8 maart 2006 Ik wordt toch werkelijk erg jafloers als al die nieuwe spullen bekijk.... Maar...vandaag,en na toch wel een erg lange tijd,heb ook ik iets nieuws aangeschaft Vanaf nu ben ik trotse eigenaar van de Shure E4......die ik na veel lezen,en lang zoeken en sparen,vandaag dan ben wezen kopen in Tel - Aviv. Ik moet zeggen dat het werkelijk een waar genot is om op deze wijze naar muziek te luisteren,buiten je set om dan natuurlijk,en ik heb 'm dan ook gelijk deraan gehangen en gaan luisteren naar dit album[voorlopig]. Is na langdurig aansluitend gebruik ook nog een genot in je oor? Ik moet zeggen Henk dat in het begin je even zoeken moet hoe je ze inbrengt. Ze gaan niet echt in je oor,maar sluiten de gehoorgang af met die apparte doppen. Ik heb ze nu ruim 1 uur onafgebroken gebruikt en ze vervelen niet. Je krijgt er verschillende groote van doppen bij van verschillend matriaal om je beste dichting te bewerkstellen. ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 8 maart 2006 Report Share Posted 8 maart 2006 Doet me sterk denken aan deze: Kost rond Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 8 maart 2006 Report Share Posted 8 maart 2006 Ik wordt toch werkelijk erg jafloers als al die nieuwe spullen bekijk.... Maar...vandaag,en na toch wel een erg lange tijd,heb ook ik iets nieuws aangeschaft Vanaf nu ben ik trotse eigenaar van de Shure E4......die ik na veel lezen,en lang zoeken en sparen,vandaag dan ben wezen kopen in Tel - Aviv. Ik moet zeggen dat het werkelijk een waar genot is om op deze wijze naar muziek te luisteren,buiten je set om dan natuurlijk,en ik heb 'm dan ook gelijk deraan gehangen en gaan luisteren naar dit album[voorlopig]. Is na langdurig aansluitend gebruik ook nog een genot in je oor? Ja dat kan ik wel bevestigen. Ik gebruik ze toch wel 2 uur per dag onderweg naar en van mijn werk. Het is in het begin zeker even wennen omdat ze even "vreemd" aanvoelen en omdat je je volledig van de buitenwereld afsluit, maar als je er eenmaal aan gewend bent wil je eigenlijk niets anders meer. Je krijgt er ook een hele set dopjes in verschillende maten bij, dus het even zoeken welke het lekkerste zit. Je moet ze echter niet gebruiken als je zelf aan het verkeer deelneemt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 9 maart 2006 Author Report Share Posted 9 maart 2006 zijn het deze? Twee boormachines met polijstkop...??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medrah Posted 9 maart 2006 Report Share Posted 9 maart 2006 Over de Shure oordoppen wil ik wel zeggen dat ik de Ec2 heb en daar niet tevreden over ben. Het boemt me te veel en het midden sprankelt ook niet echt. Nu staat de Ec2 daar ook bekend om. Verderop in de range is het beter naar het schijnt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 9 maart 2006 Report Share Posted 9 maart 2006 zijn het deze? Twee boormachines met polijstkop...??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 9 maart 2006 Report Share Posted 9 maart 2006 Over de Shure oordoppen wil ik wel zeggen dat ik de Ec2 heb en daar niet tevreden over ben. Het boemt me te veel en het midden sprankelt ook niet echt. Nu staat de Ec2 daar ook bekend om. Verderop in de range is het beter naar het schijnt. Das vervelend dat je niet tevreden bent over een produkt natuurlijk....ik kan enkel verhalen over wat ik nu ervaar met deze doppen...enuuuh Dre?....ik heb uiteraard uitvoerig op allerlei site's gelezen over lieden die hele topics eraan gewijd hadden aan de Shure....er was er zelfs eentje die 3 merken in huis had om ze te vergelijken ....ik heb nogal wat doppen gebruikt in mijn audio-leven,en er mee opgehouden daar het niet echt voldeed aan mijn wensen....tot ik gewezen werdt op de in-ear versie.....een heel verschil uiteraard. En zoals beschreven,je sluit je af van de buitenwereld met die doppen,niet zelf rijden dus,en het is puur genieten.....ze zijn duur natuurlijk,maar ik had jarenlang niks nieuws gekocht en mocht mezelf wel eens weer verwennen ....de prijs is overigens het zelfde als in Holland minus de verzend kosten. Kijk maar eens op deze link waar ze al reeds 6 topics versleten hadden over het gegeven doppen en waar ik begonnen was aan nummer 7. >>>>> klik <<<<< ~ Hans ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 10 maart 2006 Report Share Posted 10 maart 2006 Vertel er eens wat over. Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 11 maart 2006 Report Share Posted 11 maart 2006 Vanochtend met de post bezorgd, een Apple Ipod met 60Gb geheugen. Gelukkig heb ik hem gewonnen want Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 11 maart 2006 Report Share Posted 11 maart 2006 Vanochtend met de post bezorgd, een Apple Ipod met 60Gb geheugen. Gelukkig heb ik hem gewonnen want Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts