JSA Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Haha die blokken karton, naja komt wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Quarterpounder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Coooooool . Link to comment Share on other sites More sharing options...
BellaVista Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Goh JSA, 't ziet er prachtig uit, maar voor mij een tikkie over de top. Btw: heb je geen vrouw-lief waar je rekening mee moet houden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Hoi Bellavista, Nee ik heb op het moment alleen rekening te houden met het stroomverbruik Vriendin-lief woont nog niet bij mij, maar we gaan binnenkort wel samenwonen. Of het dan afgelopen is, denk ik niet. Ze houdt ook van muziek en ze vindt die apparaten eigenlijk wel stoer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Of het dan afgelopen is, denk ik niet. "Denk ik niet...?" wat is dat nou voor instelling het is gewoon NIET afgelopen.. ze went er maar aan! :D Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 8 april 2006 Report Share Posted 8 april 2006 Als je dan ook nog een UC dec2496 hebt staan, had je best naar Oud Beijerland kunnen gaan, zo hard waaide het niet Gebruik je de UC digitaal, volgens mij kan dat wel met deze combi Verder goed bezig zie ik, Krell, Wadia, alleen de speakers kan ik niet thuis brengen, is dat nog steeds die zelfbouw set (eerste van Sherwin) Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 17 april 2006 Report Share Posted 17 april 2006 Hmmm.... die Krell mono's heb ik ook gehad, alleen dan in zijn oorspronkelijke versie, de FPB-250M's. Later kwam de Cast versie uit, maar behalve die cast-aansluiting waren ze volledig identiek. Naar mijn weten zijn ze daarna gestopt met de 250 en is de x alleen toegepast op de 350Mc, de 450Mc en de 650Mc, dus moet het een gemodificeerde versie zijn van de 250M, of niet? Na een paar jaar met die Krells gespeeld te hebben ben ik overgestapt op een tweetal Parasound Halo JC-1 mono's, die niet enkel aanzienlijk beter waren, maar ook nog eens goedkoper en nu sinds een dag of twee heb ik deze in huis: De Pathos InPower monoblokken... nog te vroeg om er wat over te roepen tov de Parasounds, maar qua looks winnen ze het alvast Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 18 april 2006 Report Share Posted 18 april 2006 De Pathos InPower monoblokken... Waanzinnig mooi (om te zien dan, nooit gehoord). Enno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 18 april 2006 Report Share Posted 18 april 2006 Mooi. Heel erg mooi. Maar... ik zie daar buisjes glimmen. Zitten die in de voortrap of doen die zwaar werk in de eindtrap? Hebben ze meer power dan de Krell? btw Veel plezier ermee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 18 april 2006 Report Share Posted 18 april 2006 Wow! Die Pathossen zijn zeker mooi! Italiaans, toch? Aan het uiterlijk is in ieder geval weer genoeg aandacht besteed..... Staan ze ook bij jou naast elkaar, of bij ieder speaker eentje? Greetz, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 18 april 2006 Report Share Posted 18 april 2006 Wow! Die Pathossen zijn zeker mooi! Italiaans, toch? Aan het uiterlijk is in ieder geval weer genoeg aandacht besteed..... Staan ze ook bij jou naast elkaar, of bij ieder speaker eentje? Greetz, Lestat Het is inderdaad Italiaans, het zijn hybride versterkers. Het inkomende signaal gaat eerst door de buizentrap waarna het vervolgens via de "normale" weg zijn route zoekt richting de speakers. Zo heb je het beste van beide werelden, aangenaam buizengeluid met de snelheid en dynamiek van transistors. Qua vermogen is het "slechts" 80 Watt (volledig klasse A, dus ze worden wel erg warm), maargoed, ik gebruik ze in een bi-amp situatie waar ik een zware Krell KSA-250 op het laag heb staan en deze Pathos versterkers het midden en hoog voor hun rekening nemen. Ze zouden makkelijk bijna alle speakers kunnen aansturen, maar mijn speakers werken enkel in bi-amping, vanwege de aparte servo controller op het laag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 18 april 2006 Report Share Posted 18 april 2006 Leuk! Maar wat hoor je nou anders, afgezien van een letterlijk "warme" klank? Leuk voor 't stroomverbruik trouwens! Jij hebt dus twee paar eindversterkers nodig voor je speakers? Beetje veel, niet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 19 april 2006 Report Share Posted 19 april 2006 Vandaag afgerekend en nu dus echt van mij. Het resultaat: een strakker geluid met meer body t.o.v. de Unico P die inmiddels een tevreden nieuw baasje heeft gevonden. Persoonlijk vind ik dit kwa klank een hele mooie match met mijn Klipsch RB5II-tjes. Bluenote S1 Kimber 8TC WBT-0680 Cu spades Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 19 april 2006 Report Share Posted 19 april 2006 Goh, zo'n (mooie) versterker van Bluenote doet me erg denken aan die van Lavardin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 19 april 2006 Report Share Posted 19 april 2006 Ha, Gruiter!! Bij deze dan van harte gefeliciteerd met je mooie aankopen!!! Ben benieuwd naar de veranderingen in je geluidsbeeld!!! Om zelf te horen, dan! Greetz, Lestat Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 19 april 2006 Report Share Posted 19 april 2006 Goh, zo'n (mooie) versterker van Bluenote doet me erg denken aan die van Lavardin: Kwa looks heeft hij er inderdaad wat van weg. Ik kende het merk Lavardin nog niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gruiter Posted 19 april 2006 Report Share Posted 19 april 2006 Ha, Gruiter!! Bij deze dan van harte gefeliciteerd met je mooie aankopen!!! Ben benieuwd naar de veranderingen in je geluidsbeeld!!! Om zelf te horen, dan! Greetz, Lestat Thanks! Je bent altijd welkom. De espresso wordt vers voor je klaar gemaakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 19 april 2006 Report Share Posted 19 april 2006 Ziet er goed uit! Proficiat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 19 april 2006 Report Share Posted 19 april 2006 Leuk! Maar wat hoor je nou anders, afgezien van een letterlijk "warme" klank? Leuk voor 't stroomverbruik trouwens! Jij hebt dus twee paar eindversterkers nodig voor je speakers? Beetje veel, niet? Ja, ik krijg ieder jaar een bosje bloemen bij de jaarafrekening van de Nuon omdat ik zo'n goede klant bij ze ben. In idle mode (dus als het alleen nog maar aanstaat maar nog niet speelt) gebruiken mijn versterkers 1,2 kW bij elkaar. De klank van de Pathos is een tikkeltje warm, met een enorme rust en ongekende muziekaliteit. Nergens enig scherp randje te bekenen zonder dat het hoog afgetopt wordt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest UKSub Posted 19 april 2006 Report Share Posted 19 april 2006 De Pathos Logos zou ik wel willen hoor!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 19 april 2006 Report Share Posted 19 april 2006 Mijn nieuwe aanwinst is eigenlijk een oude. M'n Colibri voor een Checkup naar AJ v.d.Hul gestuurd en vandaag kwam ie weer thuis. En O O O wat klinkt ie weer scherp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted 20 april 2006 Report Share Posted 20 april 2006 Mijn nieuwe aanwinst is eigenlijk een oude.M'n Colibri voor een Checkup naar AJ v.d.Hul gestuurd en vandaag kwam ie weer thuis. En O O O wat klinkt ie weer scherp Is scherp mooi, dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 20 april 2006 Report Share Posted 20 april 2006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 20 april 2006 Report Share Posted 20 april 2006 Jan de Bouvrie tuinverlichting? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts