Jump to content

Wat zijn je nieuwe AUDIO aanwinsten....

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

:o

Nou ja zeg.

Zit ik net mijn berichten te lezen als mijn oog valt op je handtekening: element - wordt vervangen.

Ik vroeg me al af wat daarvoor in de plaats zou komen.

En nu lees ik d

Gisteren bij Haudio geweest voor overleg over mijn kapotte Kiseki Blue Agaat element en wel of niet laten repareren of toch maar een nieuw element kopen.

Het valt te repareren,maar de kosten ervan zijn net zoveel als een nieuw JA element.

Dus na vele overpeinzingen en na wat telefonisch overleg met mijn meissie kwam het licht op groen en mocht ik hetzelf van haar uitmaken.

En zo heb ik de stoute schoen aangetrokken en opdracht gegeven aan Haudio om een JA element te bestellen voor mij,namelijk de Jan Allaerts MC-ONE BORON element

ja-art1.jpg

Staat nu in bestelling en er is nu door mij een lang gekoesterde wens uitgekomen.

Ik ben zo blij weer als een klein kind.De gehele terugweg naar het Gooi heb ik met een BIG smile op mijn gezicht terug gereden en thuis gekomen zag mijn meissie die BIG smile en moest zo lachen om mij als ik het over het JA elementje had.Ze zag dan de pretoogjes van mij en mijn enthousiasme en de blijheid van een kind,zo zei ze vanochtend tegen mij.

Tof hoor dat ik zo'n meissie heb die het mij zo gunt om deze (grote) aankoop te mogen doen.

ziet er leuk uit nou maar hopen dat hij muziek maakt :D

Van harte gefeliciteerd met je meissie :D  :D  :D

Kraus,

Jaaaaaaaaaaaaaa een heeeeeeeeeeeeeeeel toffffffffff wijffie heb ik.

Ook zo blij mee. ;)

Leuk voor je!!!

Die mc boron 1 is een wereld-element, waarvan ik weet dat je er ontzettend veel plezier mee beleeft!!!! Jij gaat een aantal mooie luisterjaren in!!!!

Veel plezier!

@ Lestat,

:lol: Thxs

Ja ja zeker weten.

Met mijn vorig element Kiseki had ik ook al hele mooie luisterjaren en ook veel luisterplezier mee gehad. :D;)

Met de JA zal het niet minder zijn.

In die prijsklasse is er gewoon weinig beter! Nou hopen dat Jan doorwerkt...... :lol: Ga je hem er zelf inzetten of doet Henk dit voor je?

greetz,

Lestat

In die prijsklasse is er gewoon weinig beter! Nou hopen dat Jan doorwerkt...... :lol: Ga je hem er zelf inzetten of doet Henk dit voor je?

greetz,

Lestat

Dat laat ik aan Henk himself over.

Hij is de 'VAKMAN' en ik de 'SLOPER'. :D;)

Met groet,

:cool2:

Me toch maar zo'n ding aangeschaft.

okki61_020505.jpg

Met Glassex doet hij 't ook goed.... :D

Ik vind alleen dat de wieltjes onder het plateau een beetje rammelig en vierkant zijn uitgevallen, maar mischien wordt dat beter na inlopen.

Ook paste de knop niet op de het schroefeind van het plateau. Een tap deed wonderen.

Eigenlijk toch jammer dat zo'n ding nog steeds niet uit ontwikkelt is.

Voor het geld verder een prima ding, ik hoop dat ik er lang plezier van mag hebben.

Ik vroeg me ook af of de herrie niet rigoreus minder wordt wanneer je de binnenkant van de kast met pritex bekleed. Over 'n jaar waarschijnlijk....

:)

Me toch maar zo'n ding aangeschaft.

okki61_020505.jpg

Met Glassex doet hij 't ook goed....  :D

Ik vind alleen dat de wieltjes onder het plateau een beetje rammelig en vierkant zijn uitgevallen, maar mischien wordt dat beter na inlopen.

Ook paste de knop niet op de het schroefeind van het plateau. Een tap deed wonderen.

Eigenlijk toch jammer dat zo'n ding nog steeds niet uit ontwikkelt is.

Voor het geld verder een prima ding, ik hoop dat ik er lang plezier van mag hebben.

Ik vroeg me ook af of de herrie niet rigoreus minder wordt wanneer je de binnenkant van de kast met pritex bekleed. Over 'n jaar waarschijnlijk....

:)

Kijk eerst hier eens even. ;)

Wat betreft het uiterlijk vind ik deze rega

De P7 vind ik persoonlijk ook vrij lelijk, door die metalen lijst met nogal brede naden op de hoeken, en die witte 'marshmellows' onder 't plateau :rolleyes:

De Rega P9....dat vind ik wel een beauty! :wub:

P9%20360dpi%20for%20web%202.jpg

De P7 vind ik persoonlijk ook vrij lelijk, door die metalen lijst met nogal brede naden op de hoeken, en die witte 'marshmellows' onder 't plateau :rolleyes:

De Rega P9....dat vind ik wel een beauty! :wub:

P9%20360dpi%20for%20web%202.jpg

Tja, ook naar de P9 gekeken maar met hetzelfde element was die

1145673613.jpg

1145673616.jpg

Ik verwacht ze begin volgende week.

De beauties zijn vandaag binnen gekomen, uitgepakt, geplaatst en bekabeld. Het is totaal iets anders als mijn JMR Offrandes. Soundstage oneindig veel groter, daar waar bij de Offrandes de stage zich voornamelijk tussen de speakers afspeelde, vormen bij de Opus zelfs de kamermuren niet de grens. Uitermate neutraal, snel en strak. Lopen wat verder door in het laag dan de Offrande.

Binnenkort meer

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...