Jump to content

Wat zijn je nieuwe AUDIO aanwinsten....

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Vandaag gekocht, met het oog op de vakantie B) en de nodige aanstaande zakelijke vliegtuigtrips <_< :

IM_NW-HD3S.jpg

20GB opslag, daar gaan heel wat CD's op. Geluidskwaliteit: ronduit prima voor zo'n apparaat. Zal 'm binnenkort eens met de line-out aan de stereo hangen, dan valt te oordelen hoe de geluidskwaliteit van ATRAC3Plus compressie (what's in a name?) zich verhoudt tot de originele CD.

I.v.m. m'n aanstaande vakantie heb ik een opladerset voor m'n mp3-speler gekocht:

product.jpg

Die rechtse lijkt meer op de knop van een schakelpook dan op een Mp3 speler.

Of is het een twee in

Het zal mij benieuwen of ik deze ooit thuis in goede staat zie: Ik schat de kans 10%.

90_1.JPG

De verkoper heeft een adres in Zuid Frankrijk en de speler staat in Londen.

Ik heb er familie wonen dus, met eigen ogen zien en dan kopen.

Wel even kijken hoe de verkoper reageerd indien ik zeg dat ik langs kom. Anders is het ook ver rijden.

Let wel: de verkoopprijs volgens ebay is 1300 euro.  :huh:  :blink:  :blink:

Kan zijn dat ik de enige ben die de gok erop waagt, maar vind het toch maar heel weinig. Kan de verkoper zijn verkoop nu nog terugtrekken?

SME

Mark

Hoofdstuk afgesloten.

Alles duid of fraude. Langskomen in Londen, liever niet.

Betaling via Western Union; ja daaaag.

Ga zorgen dat die vent eruit gegooid wordt. <_<

Niemand reageerde op de advertentie, net zo als de Transrotor die nu wel bij mij thuis staat. Dus ik denk, kan de gok wagen

Mark

Hee, exact zo'n metalen raamwerk met 6 mini-spikes + plateau heb ik ook.

Alleen heb ik 'm onder m'n CD-speler.

Wist niet dat er zo'n bijpassend wandrek bij hoorde/past.

(er vanuit gaand dat de 2 bij elkaar horen)

Inderdaad.....errrug fraaie combinatie, Carl! :)

(hoog jammie gehalte)

Bedankt Roger. Ik heb dat rekje gekocht (bij Phonosophie in Duitsland) omdat ik door mijn houten vloer last had van "cone flapping"". Daar heb ik dus praktisch geen last meer van, werkelijk geweldig. Een phonotrap zonder SF ligt nu binnen mijn bereik.

Helaas lukt me het maken van foto's niet beter met mijn Canon Powershot A520 ome Henk. Tips zijn zeer welkom.

PS Haudio heeft ook een Oracle in zijn etalage staan namelijk de III. Ook een fraai ding.

Te gek rek.

Wat zijn de afmetingen van dit rek en wat mag het kosten?

Hai Bill,

Niet goedkoop herinner ik me, maar in alle eerlijkheid vergeet ik meestal binnen de kortste keren de prijs als ik het betaald heb. Lees nog even na hieronder

http://www.phonosophie.de/Downloads/LP_Wandhalter_3_2005.pdf

Als je koopt heb ik nog wat bevestigingstips. Die Duitse metalen pluggen zijn alleen voor beton geschikt en breken je muur. Kan je veel beter normale plastiken gebruiken als je bakstenen hebt..

Helaas de mk2 is overleden.

Dan maar meteen radikaal,geen gezeur meer met voor en eind versterker.

amplitwo.jpg

De Audia Flight TWO bestelt, nu is het wachten.

Oeps, vraag niet hoe, maar ik heb nu de ONE thuis staan.

Tip, ga niet naar de ONE luisteren, kost geld.

one.jpg

Audia Flight ONE

22xp.jpg

Met losse externe voeding.

Wat een geweldig apparaat... dit gaat zo ver qua realisme.. Ik schrijf er weleens wat over ;) Maar de UC komt nooit meer terug :D

Gaat tegen alle audiofiele dogma's in. Ls strak tegen de muur en in de hoeken (wel met mijn aangepaste acoustiek) maar ik heb een realisme en een resolutie en een stage en een laag perfectie die ik nooit elders heb gehoor.... ja alleen live ;):D

Echter wel met deze dac erachter:

psx100_fp_supp.jpg

Groeten,

Bas

Is die ipv de Omnidrive?

Beste Duck,

Ja de Omnidrive heb ik verkocht. Ik had de gelegenheid de tact te proberen. En het beviel zo overweldigend goed dat ik deze weg nu insla. Voorlopig nog even niet actief omdat ik nu al een dermate strak en bijna perfect laag heb dat ik voorlopig heel tevreden ben. Is nu veel strakker dieper en losse dan toen jij er was. Maar er is nogal wat veranderd ook. Nieuwe acoustiek. Nieuwe veel betere dac en de Tact. Maar de Tact doet het veel fraaier dan de uc in alle opzichten. Maar er valt zoveel over te vertellen dat doe ik later weleens.

Mijn volgende wens zijn de nieuwe 28BSST mono's :D

Bryston 28BSST

Groeten,

Bas

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...