Jump to content

Wat zijn je nieuwe AUDIO aanwinsten....

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

maar wel via het PS filter ;)

Toevalligerwijs net een PS Audio P600 Powerplant aangeschaft. Zal nog wel een weekje duren voor de rood aangelopen koerier voor de deur staat met dan ding, weegt ongeveer 50kg.

Ik ben benieuwd naar je ervaringen met die Powerplant. Zelf overweeg ik ook een P1000 of een P600. Ik ga ervan uit dat je niet je eindtrappen gaat aansluiten op die Powerplant. Met mijn eindtrappen (Parasound Halo JC-1; heb jij die ook niet gehad?) red je het zelfs niet met een P1000.

Ik ben benieuwd naar je ervaringen met die Powerplant. Zelf overweeg ik ook een P1000 of een P600. Ik ga ervan uit dat je niet je eindtrappen gaat aansluiten op die Powerplant. Met mijn eindtrappen (Parasound Halo JC-1; heb jij die ook niet gehad?) red je het zelfs niet met een P1000.

Nee, klopt, dat gaat ie niet trekken allemaal, 2 Pathos monoblokken en een Bryston 14b ST in combinatie met Infinity woofers op 1 powerplant zal zeker het licht doen uitgaan. Nee, ik gebruik hem enkel voor de front-end. Een P1000 vind ik toch wel behoorlijk aan de prijs en wellicht zou ik er ook daar nog twee van nodig moeten hebben.... kassa!

Inderdaad, ik heb die JC-1's ook gehad, super versterkers en voor dat geld helemaal top!

Sinds vandaag in bezit voor erbij:

Rotel-set:

RT-940AX Tuner

Rc-980BX Voorversterker

RD-960BX Cassettedeck

RCD-970BX CD speler

RB-1070 Eindversterker.

Eens kijken of het wat is naar mijn smaak, en anders verkopen we hem gewoon weer door. :rolleyes:

Nee, klopt, dat gaat ie niet trekken allemaal, 2 Pathos monoblokken en een Bryston 14b ST in combinatie met Infinity woofers op 1 powerplant zal zeker het licht doen uitgaan. Nee, ik gebruik hem enkel voor de front-end. Een P1000 vind ik toch wel behoorlijk aan de prijs en wellicht zou ik er ook daar nog twee van nodig moeten hebben.... kassa!

Inderdaad, ik heb die JC-1's ook gehad, super versterkers en voor dat geld helemaal top!

Wil je t.z.t. nog iets posten over je ervaringen met de P600?

Wil je t.z.t. nog iets posten over je ervaringen met de P600?

Vanzelfsprekend!

Zojuist ook deze gekocht, een Audio Research Ref 2 MkII voorversterker, ziet er niet super uit, maar klinkt des te beter!

1155339169.jpg

een set luidsprekers als aanwinst.. :D

Jij was toch al (ruimschoots) voorzien :huh:

Zeker! Maar deze luidsprekers komen aan de computer ipv de IMF's.. B)

En welke mogen dat dan zijn :rolleyes:

En niet te vergeten: wat gebeurt er met de IMF's? :rolleyes:

Een stel NOB actieve monitoren.. B) Ooit gehoord in de studio van een plaatselijke omroep, toen opslag verliefd! Het was een half jaartje wachten, maar ik heb ze! :D Nu nog kabels maken en kijken of mijn muur 2 x 40 kg kan houden.. :huh:

NOB1.jpg

De IMF's gaan waarschijnlijk naar een maat van mij. Mocht dat niet doorgaan laat ik het je weten, Henrie!

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...