Jump to content

Wat zijn je nieuwe AUDIO aanwinsten....

WanFie
 Share

Recommended Posts

Die heb ik (al) verkocht. Wel met wat pijn in het hart, want ze zijn en blijven fantastisch.

Ik heb ze gewisseld omdat ik iets meer openheid en detail zocht. Even over een elctrostaat gedacht, maar die vielen toch wel erg groot uit en waren bij mij lastig te plaatsen. De huidige Hyperions klinken behoorlijk als een electrostaat. Gevolg: zeer transparant, mooie stage en veel detail. Helaas wel zonder de mooie 'zachtheid' van de Chario tweeters....

Proficiat met je nieuwe aanwinst.

Dat ziet er gelikt uit.

Als ik jou was zou ik 'm eerst voor 24 uur aan laten staan en dan pas serieus gaan luisteren.

Tenminste, als je het geduld kunt opbrengen. :D

Ik heb 'm nog niet aangesloten. Ik heb nl geen fatsoenlijke interlink klaar liggen. De Bryston speelt gebalanceerd en dat kan deze niet. Ik moet dus ff iets in elkaar flantzen (silverbullit oid). :D

Als je wil kan ik wel eens met dit ding naar je toe komen (of naar Kraus) :confused::rolleyes:;)

Een nieuwe eindversterker. 2 x 12W klasse A, ontworpen en gebouwd door een ex-collega. Ik moet 'm alleen nog bij mij thuis uitproberen. Ik ben benieuwd wat ie doet op mijn N804 :rolleyes:

P1000343resb.jpg

P1000351resb.jpg

P1000354resb.jpg

Da's een mooi ding, wat kost dat? :wub:

mvg RastaPhil

Proficiat met je nieuwe aanwinst.

Dat ziet er gelikt uit.

Als ik jou was zou ik 'm eerst voor 24 uur aan laten staan en dan pas serieus gaan luisteren.

Tenminste, als je het geduld kunt opbrengen.  :D

Ik heb 'm nog niet aangesloten. Ik heb nl geen fatsoenlijke interlink klaar liggen. De Bryston speelt gebalanceerd en dat kan deze niet. Ik moet dus ff iets in elkaar flantzen (silverbullit oid). :D

Als je wil kan ik wel eens met dit ding naar je toe komen (of naar Kraus) :confused::rolleyes:;)

Leuk. :D

Maar speel er eerst z

Voor een week of 3 geleden heb ik voor mijn verjaardag van mijn lieve vriendin een Bryston 3B versterker (2e hands) gekregen.Geweldig...terwijl ze echt niets geeft om hifi apparatuur en het eigenlijk diep in haar hart het totale onzin vindt allemaal,MAAR ze geeft wel d'r vriendje een versterker zomaar. Prachtig toch !!!

Overigens de Bryston staat te spelen in bi-amping en aangesloten op het laag.

Een andere hifi aanwinst is ook inmiddels ook binnen gekomen bij Haudio en ga ik van de week ophalen ,namelijk de langbestelde Jan Allaerts MC-1 Boron element en mijn Denon DP-80 die geserviced is.

Twee aanwinsten waar ik heel erg blij mee ben en nu maar gaan luisteren en inpassen in de nieuwe luisterruimte die ik nu een week of 4 heb en waar het steeds beter gaat klinken (de nieuwe luisterruimte) na diversen aanpassingen.

Een gelukkig man ben ik. :D:lol:

Met groet,

:cool2:

De 2 zwarte rondjes zijn de zekeringhouders van de eindtrap zelf. Voor elk kanaal 2 stuks.

De bitumen mat doet enkel dienst als isolator voor de 230VAC. Daar zat eerst een stuk duktape, maar dat vond ik niks. Ik had helaas geen milorshield liggen. Ik heb er daarom tijdelijk bitumen op gedaan. Als mijn vakantie voorbij is, gaat dat eraf en zet ik er een stuk milor in. :)

Het stuurgedeelte wordt apart gevoed en de eigenlijke stroomversterker wordt apart gevoed om elkaars invloeden te beperken/uit te sluiten. Meer mag ik niet zeggen van de ontwerper

Ok, enigszins duidelijker... ;)

Dat principe vind je ook terug in de Thel eindtrap-modules (dit ontwerp doet me er wel wat aan denken ;) ) : je kan gewoon enkelvoudig power leveren, of, in overtreffende trap, een aparte voeding plaatsen voor de voortrap (niet verwarren met een pr

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...