Duck-Twacy Posted 29 december 2004 Report Share Posted 29 december 2004 Misschien draait het nog wel bij.. maargoed, anders word ik toch Boswachter ofzo, Een HIGHEND boswachter.. beetje hout hakken, vuur stoken (das het leukste), etc Mvgr En dan bij volle maan spiekerkisten timmeren van zelfgezaagde planken Of een holleboomstamsub? Holleboomstam sub.. zou best als designstuk verkopen , je hebt er altijd liefhebbers voor. Mvgr, Sherwin Klink iig smakelijker dan een rioolpijpsub. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 7 januari 2005 Author Report Share Posted 7 januari 2005 Meer nieuws van de consumptie maatschappij. Div grote merken (nu nog) waarvan van 1 merk de importeur in Den Haag zit staat op het punt te verdwijnen. Dit merk maakte vroeger heel goede spullen en nu is het dus gewoon over. Andere grote merken zullen volgen en ik vrees dat onze nationale trots (ugh) weer zal terugvallen in hetgeen waarmee ze zijn begonnen namelijk gloeilampen. Concurrentie komt er nog meer aan in de vorm van een nieuw merk namelijk focus(misschien verkeerd geschreven) goedkoop en op het gebied van display technieken een heel grote. Ontwikkelingen in de vorm van de opvolger van de dvd komen er ook aan wellicht in de vorm van de blue ray laser waarmee er 20 gb op een schijfje kan maar het kan ook zo zijn dat er gebruik gemaakt gaat worden van memory sticks die we eenvoudig tegen betaling kunnen laden via de pc en zo dus muziek kopen en zo dus de deur helemaal niet meer uithoeven.(2 gb sticks zijn er al) Video is dadelijk zeker op deze manier te downloaden zeer snel en eenmalig te bekijken . De integratie van de PC gekoppeld aan de TV en aan praktisch elk huishoudelijk apparaat zal het leven nog eenvoudiger maken. Ach wat video betreft ik vind het best maar audio ? zal toch wel een berg compressie worden en ja daar zitten denk ik niet veel echtte luisteraars op te wachten . Maar ja de commercie dwingt we zullen zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 9 januari 2005 Report Share Posted 9 januari 2005 Dus... chill down, comprimeer je hersencellen tot een eenvoudiger (niet meteen denken aan een plaggenkot met brood en water) bestaan... Precies. Stoppen met forummen, en lekker gaan wandelen in het bos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 9 januari 2005 Author Report Share Posted 9 januari 2005 Dus... chill down, comprimeer je hersencellen tot een eenvoudiger (niet meteen denken aan een plaggenkot met brood en water) bestaan... Precies. Stoppen met forummen, en lekker gaan wandelen in het bos. Eerst even Erwin Krol Smsen of het niet gaat regenen dan ! Beide doen natuurlijk lekker naar het strand vandaag en nu met een sigaar achter de PC. TV kijken doe ik niet althans zelden maar mijn vrouw wel prima geregeld toch? Ik ben voor vooruitgang al zal dit misschien niet zo lijken echter zie ik bepaalde ontwikkelingen niet als vooruitgang . Decadentie JAA dadelijk vanaf het werk via de GSM(of wat dan ook) je huis opdracht geven wat te doen de frituurpan alvast aan het bad reeds vol enz enz. JAA dan kunnen we nog meer uren maken hetzij om te werken hetzij om te consumeren . Lui lekkerland nee dank je alle techniek is welkom en misschien vind ik het nog wel leuk ook dat vond ik ook toen de eerste zaktelefoons kwamen (ATF3) wel wat zwaar maar goed je belde mobiel alleen werd ik het snel zat ze wisten je overal te vinden ook de werkgever dus weg ermee NOOIT spijt van gehad ik had hem zakelijk ook niet meer nodig. JUIST een gescheiden PC vind ik nu een pluspunt en nu willen ze dat dus gaan veranderen daar zit ik niet op te wachten eigenlijk. Hmm aan de andere kant automatisch de auto een 15 minuten laten warmdraaien in de winter dat scheelt weer istie lekker ontdooid hoef je niet te krabben scheelt weer tijd haha moet je raden waar ik die 15 minuten voor gebruik JUIST 15 minuten langer in m,n bed IK HAAT vroeg opstaan. Onzin natuurlijk ik ga gewoon nog naar buiten om boodschappen te doen en blijf dit ook doen maar in een aantal branches zoals bruingoed is dit dadelijk echt niet meer nodig en is via internet kopen ook nog eens goedkoper. Lege dvd,s bestel je via internet muziek bestel je via internet maar eerlijk gezegd had het vroeger wel wat om de nieuwste albums in de stad te gaan kopen ja was gezellig. Dadelijk stickie in de PC en hupsakee het nieuwste album in een scheet binnen wat een kick ugh ugh(uiteraard compressie) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 9 januari 2005 Report Share Posted 9 januari 2005 Dus... chill down, comprimeer je hersencellen tot een eenvoudiger (niet meteen denken aan een plaggenkot met brood en water) bestaan... Precies. Stoppen met forummen, en lekker gaan wandelen in het bos. Ja, lekker. Even geen elektrische apparatuur om je heen. Net als Don, houd ik ook niet van die nieuwe dingen zoals ze nu van plan zijn met de combinatie computer en tv. Oftewel de Windows Media Center, ik heb het bij Dynabyte gezien. Best handig als je heel veel tv kijkt (ik niet), maar ik zou absoluut geen computer in de woonkamer willen hebben. En dan niet te spreken over de mobiele telefoons die vrijwijl dezelfde kant op gaan. Maar gelukkig mag je nog kiezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts