Jump to content

Maggie in de soep

RonL
 Share

Recommended Posts

Typisch... de ene "deelnemer" van de luistersessie stelt wat voor over muziek..., de andere vind dat dit niet kan, en de organisatoren laten helemaal niks horen....

Ik vond de opmerking van Krauss best op z'n plaats, er is bij die sessie echt 1,5 uur verloren gegaan omdat iedereen nog z'n zegje moest doen over de vergelijkingsmuziek.

Wat is de bedoeling precies van die sessie?? Ik dacht dat het ging over het vergelijken van Magnepans met PePe's...??

Ik denk dat het dan handig is wanneer je wat muziek kiest die de luisteraars aanspreekt, en liefst ook kennen....

Of die muziek nou "audiofiel" is of niet.

En uiteraard "mogen" Ron en Klaas bepalen wat er wordt gedraaid....

Maar ik zie ze hier zo weinig.... :rolleyes:

Nou, als het zo moet, blijf ik wel thuis :angry:  <_<  :P  :lol:  ;)

Ik niet, ik zou me niet laten kennen als ik jou was. ;):blink::D:ph34r:

Je kent die schuur van Ome Henk niet :o:D

Huh, jij wel dan? :o:D

Ik heb 'm een keer van afstand mogen zien (vanuit de woonkamer). Dat zag er iig niet al te uitnodigend uit :blink::huh:

Zeg uhhh niet zo denigrerend over mijn schuur :angry: want die is zo degelijk dat ie mij overleeft hoor :rolleyes:

Hoezo denigrerend? Smaken kunnen toch verschillen? Er zijn wel meer dingen die als degelijk worden aangeprezen en er niet uitnodigend uitzien (vind ik dan ;) ).

:D;)

Nou ome Henk, ik weet uit ervaring dat slapen in een schuur geen straf hoeft te zijn. :)  Zelfs al waren dat geen schuren zoals wij die hier nu kennen.  :o

Maar, dat is weer een ander verhaal.  :ph34r:

Weet je zeker dat je aan slapen toe bent gekomen :blink:

Ja, twee uur op, twee uur af. :ph34r:;) Je slaapt onmiddelijk zodra daar de gelegenheid voor is. ;)

maggi in de soep ???

net naar keurings dienst voor waarden gekeken.................

onwijs gaaf programma

blijkt o.a dat de smaakversterker E 621 duzz vetsin is

das andere maggie in de soep .................................

onwijs gaaf programma

blijkt o.a dat de smaakversterker E 621 duzz  vetsin is

das andere maggie in de soep .................................

Idd erg goed programma. Deze keer minder sterk dan anders vond ik. Vorige week nog de spruitjes gezien die voor 80 ct tot 1,80 eu bij Appie liggen en wat de teler ervoor krijgt? Die gaan dus meer dan 10x over de kop. En daar zit geen tussenhandel tussen!

Wordt wat als ze Hifi onder de loupe gaan nemen :lol:;)

Idd erg goed programma. Deze keer minder sterk dan anders vond ik. Vorige week nog de spruitjes gezien die voor 80 ct tot 1,80 eu bij Appie liggen en wat de teler ervoor krijgt? Die gaan dus meer dan 10x over de kop. En daar zit geen tussenhandel tussen!

Wordt wat als ze Hifi onder de loupe gaan nemen :lol:;)

Oh, dus dat programma wekt de suggestie dat de spruitjes gratis vervoer krijgen naar Ah en dat de medewerkers bij Ah ze ook voor nix in de schappen leggen :unsure:

Nu zullen de kosten de verkoopprijs niet rechtvaardigen, maar er zijn weldegelijk kosten :rolleyes:

Wat kan de consumerende tv-kijker toch naief zijn :D

Andr

Leuk, een konus-vlies-vergelijk.

Ik ben dol op konusknaapjes. :)

Mag ik die Maggies ook horen?

Jantien

Tuurlijk Jantien, jij mag er ook bij zijn met je vliesje. Of is dat te zeer beroerd :D

Ik heb CGM ook op het lijstje gezet. Spido roept wel stop en bovendien vallen er altijd gegadigden af (Appelscha is ver hoor, en vrije zaterdagen zijn schaars).

Beste Ron,

Toen jij nog in de vliezen zat, luisterde ik al naar vliezen, dus geen grapjes over mijn vlies.

Nog moet ik toch nog opmerkingen plaatsen over een paar feitelijke onjuistheden:

- Spido roept nooit "Stop";

- Appelscha is dichtbij;

- vrije zaterdagen te over.

Oant sjen,

Jantien

Om eventjes terug te komen op de muziekkeuze: ik heb maar twee nummers die ik graag wil horen, de rest maakt me geen bal uit, ik luister naar alles en ik zal ook genoeg meenemen, ook popmuziek in allerlei soorten :)

De twee nummers die ik graag wil horen zijn fantasie impromptu van Chopin en het Adagio uit de zevende symfonie van Bruckner of de Trauermarsch uit de Vijfde symfonie van Mahler.

Omdat wij gevraagd zijn een oordeel te vellen over de pp en de maggies lijkt het me logisch dat we dat doen op basis van muziek die wij kennen :)

Om eventjes terug te komen op de muziekkeuze: ik heb maar twee nummers die ik graag wil horen, de rest maakt me geen bal uit, ik luister naar alles en ik zal ook genoeg meenemen, ook popmuziek in allerlei soorten :)

Dat lijkt me een probleem. Als alle aanwezigen 2 nummers willen horen, op 2 speakers, dan is er gewoon te weinig tijd. Als je al iets wilt kiezen, beperk je dan tot 1, lijkt me al lastig genoeg.

Dat lijkt me een probleem. Als alle aanwezigen 2 nummers willen horen, op 2 speakers, dan is er gewoon te weinig tijd. Als je al iets wilt kiezen, beperk je dan tot 1, lijkt me al lastig genoeg.

Ook geen probleem :)