cgm Posted 11 januari 2005 Report Share Posted 11 januari 2005 Er zijn berichten weggevallen.. Kwam jij nou ook, Sherwin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leeuwarden Posted 11 januari 2005 Report Share Posted 11 januari 2005 Als ie een kerel is dan komt ie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 11 januari 2005 Report Share Posted 11 januari 2005 Als ie een kerel is dan komt ie! Ja en dat geldt ook voor Spido. Volgens mij is er zonder Spido erbij nix aan voor Sherwin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leeuwarden Posted 11 januari 2005 Report Share Posted 11 januari 2005 Kom op Sherwin. Je kan best een vrije dag regelen. Wees een kerel en ga luisteren. Weet je tenminste waar je over praat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 januari 2005 Report Share Posted 12 januari 2005 nou zou ik wel eens 1x een luistersessie met alleen maar popmuziek willen meemaken. er moet altijd klassiek of een kerkorgel of die irritante hut op kippepoten aan te pas komen. maar ik deel ome henks zijn gedachten,laat het aan de innitiatief nemers over en we zitten op roze ome henk. Als jij het aan spido en ronl overlaat krijg je misschien geen kippepoten, maar klassiek krijg je dan zeker! Alles is beter dan Henrie de regie daarover (de muziek....nou ja muziek ) te laten voeren Ja, je hebt ook zo vaak muziek van mij gehoord... Lul niet zo dom man... Ik heb wel geteld 1 keertje keiharde metal gedraaid (bij Klaas, op de Prince) verder nooit. Of is Dream Theater of The Gathering al te hard/complex? Dat je het niet mooi vind, prima, maar volgens mij weet je niet eens waar je het over hebt... Ik zal trouwens niet eens aanwezig zijn, dus waarom zou ik de muziek regelen? Doe ik trouwens nooit. Doorgaans neemt iedereen wat mee en wordt er dus ook vanalles geluisterd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 14 januari 2005 Report Share Posted 14 januari 2005 Denk dat je oren niet zulk soort mooi geluid gewend zullen zijn weet jij al wat je mooi vind?? ik zie je nl iedere week van speakers wisselen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 14 januari 2005 Report Share Posted 14 januari 2005 Denk dat je oren niet zulk soort mooi geluid gewend zullen zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 14 januari 2005 Report Share Posted 14 januari 2005 waarom halen sherwin en die muziekfreak elke keer hun berichten weg?? (ik zie het al , HEAR is online) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 16 januari 2005 Report Share Posted 16 januari 2005 Weten we eigenlijk al hoe laat we de 12e bij Klaas moeten zijn? En....., als het een beetje mee zit, maakt Spido de soep? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 16 januari 2005 Report Share Posted 16 januari 2005 Weten we eigenlijk al hoe laat we de 12e bij Klaas moeten zijn? En....., als het een beetje mee zit, maakt Spido de soep? Liever niet...... dat van die soep dan.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 17 januari 2005 Report Share Posted 17 januari 2005 Weten we eigenlijk al hoe laat we de 12e bij Klaas moeten zijn? En....., als het een beetje mee zit, maakt Spido de soep? Liever niet...... dat van die soep dan.... Hoezo, vertrouw je Spido niet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 28 januari 2005 Author Report Share Posted 28 januari 2005 Het is aftellen tot 'de grote dag'. Heeft iemand Spido nog gesignaleerd de laatste tijd, of heeft ie weer een ban aan zijn broek? Omdat het sneu is om mijn 'high-spend' speakers te vergelijken met de 'zelfbouw' van Spido heb ik gemeend ook wat te moeten knutselen aan mijn Magnepans. Ik heb de componenten van het extern (bas) en interne scheidingsfilter vervangen door -verondersteld- betere spullen. Ik moet zeggen, het was het gokje waard. Naast de omstandigheid dat het rendement van de speakers aanzienlijk is verbeterd (dat ENECO hier geen subsidie voor geeft!), is de koppeling bas -> mid veel vloeiender, natuurlijker. Ik had niet eerder het idee dat daar iets aan schortte. Misschien breng ik te weinig tijd door in concertzalen! Anyways, ik ben er klaar voor. Nog even een kistje timmeren om de spullen te vervoeren en dan gaan met die banaan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 29 januari 2005 Report Share Posted 29 januari 2005 Ik had niet eerder het idee dat daar iets aan schortte. Misschien breng ik te weinig tijd door in concertzalen! beste ron , jij woont niet ver van maasluis. loop die grote kerk eens in , voor een concertje. er staat ook een tafel met cd,s van dat orgel voor maar 12 euro. dan hoor je thuis direct wat er aan schort Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 29 januari 2005 Report Share Posted 29 januari 2005 Anyways, ik ben er klaar voor. Nog even een kistje timmeren om de spullen te vervoeren en dan gaan met die banaan... Laat je niet kisten Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 29 januari 2005 Report Share Posted 29 januari 2005 Beste Ron, Is het hardleersheid of gewoon domheid, dat je schrijft over "de zelfbouw van Spido"? Spido bouwt niet. Spido forumt, rijdt motor, drinkt bier en mept om zich heen. Dat is al zo vaak uitgelegd, dat zelfs jij dat nu zou moeten weten. De laatste tijd vindt Spido dat forummen overigens niet zo leuk meer. Alle aardige en leerzame topics, zoals dat over de Pied Piper bijvoorbeeld, worden zonder opgave van redenen weggekieperd... Uitermate onsportief, hoor, dat je die "fantastische" Magnepans van jou nog gauw even hebt verbeterd voor de wedstrijd van de twaalfde februari! Dat was niet de afspraak. De goedkope, zelfgebouwde Perfect Performer "SoundStone 30"s zouden jouw dure fabrieks-Magnepans van zestienduizend euro per paar van het podium afblazen. Nu heb je die Maggies opgevoerd, en is een vergelijking zoals oorspronkelijk bedoeld niet goed meer mogelijk. Vanzelfsprekend zijn de Magnepans nu een heel stuk beter geworden! 't Maakt eigenlijk niet uit w Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 29 januari 2005 Report Share Posted 29 januari 2005 Leuk, dan zijn er 2 primeurs te bewonderen in Appelscha Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
joopus Posted 30 januari 2005 Report Share Posted 30 januari 2005 Beste Ron, Is het hardleersheid of gewoon domheid, dat je schrijft over "de zelfbouw van Spido"? Spido bouwt niet. Spido forumt, rijdt motor, drinkt bier en mept om zich heen. Dat is al zo vaak uitgelegd, dat zelfs jij dat nu zou moeten weten. De laatste tijd vindt Spido dat forummen overigens niet zo leuk meer. Alle aardige en leerzame topics, zoals dat over de Pied Piper bijvoorbeeld, worden zonder opgave van redenen weggekieperd... Uitermate onsportief, hoor, dat je die "fantastische" Magnepans van jou nog gauw even hebt verbeterd voor de wedstrijd van de twaalfde februari! Dat was niet de afspraak. De goedkope, zelfgebouwde Perfect Performer "SoundStone 30" zouden jouw dure fabrieks-Magnapans van zestienduizend euro per paar van het podium afblazen. Nu heb je die Maggies opgevoerd, en is een vergelijking zoals oorspronkelijk bedoeld niet goed meer mogelijk. Vanzelfsprekend zijn de Magnepans nu een heel stuk beter geworden! 't Maakt eigenlijk niet uit w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 30 januari 2005 Report Share Posted 30 januari 2005 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 30 januari 2005 Report Share Posted 30 januari 2005 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
beunky Posted 30 januari 2005 Report Share Posted 30 januari 2005 Heren, ik vrees dat ik het moet laten afweten, ik weet het nog niet honderd procent zeker maar in de loop van de week weet ik meer. Punt is namelijk dat ik in die week bij een klant zit die uiterlijk 14 februari een rapportage doorgestuurd moet hebben en ze hebben de zaken niet zo best voor elkaar. Daarom moeten we er 7 februari weer heen en ik vrees dat het dan, als het geen al te grote puinhoop is, een heel erg drukke week gaat worden. De kans is zeer groot dat ik dan zaterdag voor koerier kan gaan spelen als we vrijdagavond om half negen de stukken getekend en wel hebben. Nogmaals, het is nog niet zeker maar de kans is vrij groot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 30 januari 2005 Report Share Posted 30 januari 2005 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 30 januari 2005 Report Share Posted 30 januari 2005 Heren, ik vrees dat ik het moet laten afweten, ik weet het nog niet honderd procent zeker maar in de loop van de week weet ik meer.Punt is namelijk dat ik in die week bij een klant zit die uiterlijk 14 februari een rapportage doorgestuurd moet hebben en ze hebben de zaken niet zo best voor elkaar. Daarom moeten we er 7 februari weer heen en ik vrees dat het dan, als het geen al te grote puinhoop is, een heel erg drukke week gaat worden. De kans is zeer groot dat ik dan zaterdag voor koerier kan gaan spelen als we vrijdagavond om half negen de stukken getekend en wel hebben. Nogmaals, het is nog niet zeker maar de kans is vrij groot. Jammer. Ik vond je wel een gezellig jong de vorige keer met bovendien een goeie muziekkeuze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 30 januari 2005 Report Share Posted 30 januari 2005 Jerry rijd weer met mij mee, er zijn dus nog twee plaatsen over... Mijn route gaat via den Bosch, Utrecht en Lelystad. Laat maar horen als er iemand mee wil rijden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 30 januari 2005 Report Share Posted 30 januari 2005 Beste Ron, 't Maakt eigenlijk niet uit w Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 30 januari 2005 Report Share Posted 30 januari 2005 Beste Ron, 't Maakt eigenlijk niet uit w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts