Jump to content

Maggie in de soep

RonL
 Share

Recommended Posts

Maggie in de soep.

Teller:

Klaas Feenstra (konusknaap)

Ron Lindeman (vliesridder)

Telefunken (konusknaap)

Ome Henk (konusknaap)

Ruud (konusknaap)

Beunky (konusknaap)

CJ (konusknaap)

Erik Klijnsmit (knutselknaap)

S.o.t.a. Jerry (vliesridder)

Hans van Liempd (twijfelaar)

Speedy Andr

ik als volwaardig ex-vliesridder vind een band tweeter GEEN esl, <_<

Dat zegt ook niemand, bij Infinity is het meer een magnetostaat, ook de tweeter (EMIT) kun je zo noemen.

Dat een magnetostaat g

In vele huiskamers staan Perfect Performer luidsprekers te spelen. En dat doen ze tot groot genoegen van hun bezitters, zo kan ik je mededelen. Die producten waren allemaal - stuk voor stuk... of eigenlijk: paar voor paar - klaar voor gebruik.

Maar dat wil niet zeggen dat ze allemaal precies hetzelfde zijn...

Geen matched pairs? Ergens wel begrijpelijk. Bij zo'n ongelooflijke serieproductie kun je in de produktie- en testomgeving natuurlijk niet ook nog eens de best bij elkaar passende exemplaren sorteren. Dit zou enorme logistieke problemen opleveren in de bijkeuken en op het garagepad!

Even een update voor wat betreft het luisterforum van de 12e: CGM is verhinderd en dhfreakie wil wel komen.

BTW Spido: wil je aan Klaas vragen hoe laat we worden verwacht? Ik heb wat tijd nodig om een en ander aan elkaar te plakken en te positioneren dus hou daar rekening mee. Verder graag wat adresinfo: ik durf namelijk niet op www.perfectperformer.nl te kijken uit angst dat ik al voor het bezoek aan Appelscha zal worden gegrepen door het PP-virus...

Beste RonL,

Ja, de PP-luidsprekers die samen een paar vormden zijn tot dusverre steeds als identieke uitvoeringen geleverd - afgezien van de SS30, waarbij de linker luidspreker de woofer rechts heeft zitten en de rechter luidspreker de woofer links heeft...

Je bent welkom wanneer het jou uitkomt, zegt Klaas. Zie maar. Ja, je hebt natuurlijk nog even tijd nodig om de Magnepans uit te rollen en zo.

Als jij aan 't eind van de morgen komt - zeg maar om een uur of elf, half twaalf -, en de rest van 't gezelschap in 't begin van de middag - zeg maar om een uur of

Even een update voor wat betreft het luisterforum van de 12e: CGM is verhinderd en dhfreakie wil wel komen.

Ron, de Beunk is definitief ook verhinderd ivm een afspraak 's avonds en werk overdag. Helaas.

Ron, de Beunk is definitief ook verhinderd ivm een afspraak 's avonds en werk overdag. Helaas.

Genoteerd Beunky. Jammer...

Guest muziekfreak

Emim een van de mooiste middentoners die ik ken ;)

Snel,zuiver,goed belastbaar zinder schel overtekomen.

Netzo als de b&w kevlars die ook erg goed zijn...infinity had eigenlijk de kappa series moeten uitrusten met Emims...hadden jullie eens moeten opletten hoeveel erdan een kappa hadden staan ;)

hoe laat begint het feest??

ik ben er denk ik om 1400 uur. :)

Een uur of twee is een mooie tijd. Hoe ga jij er naar toe Erik? Ik neem aan dat je kunt kiezen uit een scala aan automobielen. Misschien een idee om Telefunken en mij + speakers in Poortugaal op te pikken?

Als ik namelijk naar mijn speakers kijk, naar mijn autootje en dan weer naar mijn speakers :blink:

hoe laat begint het feest??

ik ben er denk ik om 1400 uur. :)

Een uur of twee is een mooie tijd. Hoe ga jij er naar toe Erik? Ik neem aan dat je kunt kiezen uit een scala aan automobielen. Misschien een idee om Telefunken en mij + speakers in Poortugaal op te pikken?

Als ik namelijk naar mijn speakers kijk, naar mijn autootje en dan weer naar mijn speakers :blink:

ik was in principe van plan om met de caddy van de zaak te gaan (diesel 1op20 :) ) ik moet nl ook nog even langs den haag voor een doos lp's en langs heerhugowaard voor nog wat lp's.

effe denken.

als jouw speakers in de caddy passen, dan zou ik jou en je speakers kunnen oppikken. maar dan moet telefunken met hans v liempd meerijden.

ik kan ook een espace meenemen , daar kunnen we met zijn allen wel in (3 man plus speakers) maar die loopt 1 op 7 op benzine :o .

en jullie zullen mee moeten rijden langs den haag en heerhugowaard.

als je nou een trekhaak hebt kun je misschien wel een boedelbak huren.

gooi er een matras en wat zakken zand in , en je maggies zweven naar appelscha. :)

ik hoor het wel,

ik ben voor alles in :D