spido Posted 23 december 2004 Report Share Posted 23 december 2004 Beste Hans en Beunky, Fijn dat jullie komen! En bedankt voor het aanbieden van apparatuur. Echter, we moeten bij voorbaat uitsluiten dat er na afloop blaam wordt geworpen op jullie TAG-McLaren (is dat geen reeswagen?), Array, gevlochten kabels e.d. ("Ja, ik moest zo nodig die vreemde spullen gebruiken, en dat paste niet goed bij m'n speakers...") Ik denk dat zowel de Rotel als de Bryston 't prima kunnen doen. En omdat Ron, als uitgedaagde, de wapens mag kiezen, is de eer aan hem. Wat de muziek betreft: het lijkt me dat er vooral geluisterd moet worden naar natuurlijke ( Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 Hallo Sherwin, Onlangs heb ik nog Jungle en TripHop gehoord via de Princejes. Ik wist niet wat ik hoorde! Maar dat bleek dus Jungle te zijn. En TripHop. Ooh.. eh... l Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 Voor wat betreft de muziekkeuze: bij de versterkertest ging er de laatste keer, terwijl iedereen "klaar" zat anderhalf uur verloren aan het selecteren en goed- of afkeuren van meegebrachte muziek. Dat was erg jammer, want daardoor was er aan het eind geen tijd meer om zomaar te luisteren. Waarom geven niet Ron en Klaas elk een fragment op waar niet over te praten valt en komen er nog een of twee gezamenlijke tracks aan bod. Dan kan er een om en om sessie komen van een uur om een eerste mening te vormen en is er na de soep nog tijd genoeg om willekeurige fragmenten te draaien op verzoek. Aardig en objectief zou zijn wannneer iedereen na de eerste sessie zijn mening op papier zet, openbaar maakt en vervolgens in het verslag op hear die mening nog kan nuanceren. Ik heb ook gemerkt dat de eerste indrukken later vaak worden bijgesteld aan de verwachtingen vooraf. Het zou aardig zijn om die eerste indrukken van iedereen ook vast te leggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 En jij CGM, kom jij niet? Ik zou best wel eens kennis met je willen maken. Ik denk anderen ook wel. Tja, ik moet zeggen dat ik wel benieuwd ben naar de sound stones, en die magnepans heb ik ook nog nooit gehoord. En er zullen een aantal mensen zijn die ik nog niet ken, da Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiekerboerin Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 Leuk, een konus-vlies-vergelijk. Ik ben dol op konusknaapjes. Mag ik die Maggies ook horen? Jantien Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 24 december 2004 Author Report Share Posted 24 december 2004 Leuk, een konus-vlies-vergelijk. Ik ben dol op konusknaapjes. Mag ik die Maggies ook horen? Jantien Tuurlijk Jantien, jij mag er ook bij zijn met je vliesje. Of is dat te zeer beroerd Ik heb CGM ook op het lijstje gezet. Spido roept wel stop en bovendien vallen er altijd gegadigden af (Appelscha is ver hoor, en vrije zaterdagen zijn schaars). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 En jij CGM, kom jij niet? Ik zou best wel eens kennis met je willen maken. Ik denk anderen ook wel. Tja, ik moet zeggen dat ik wel benieuwd ben naar de sound stones, en die magnepans heb ik ook nog nooit gehoord. En er zullen een aantal mensen zijn die ik nog niet ken, da Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 Okee, dan hou ik de dag vrij (als moeder de vrouwe het wil).. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 Okee, dan hou ik de dag vrij (als moeder de vrouwe het wil).. Arme jongen, jij hebt ook al niks te vertellen begrijp ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 Okee, dan hou ik de dag vrij (als moeder de vrouwe het wil).. Arme jongen, jij hebt ook al niks te vertellen begrijp ik. Een getrouwde man is een slaaf.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 Okee, dan hou ik de dag vrij (als moeder de vrouwe het wil).. Arme jongen, jij hebt ook al niks te vertellen begrijp ik. Een getrouwde man is een slaaf.. Daar helpt maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 Elvis Presley "Why buy a cow if you can get milk under the fence" Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 Okee, dan hou ik de dag vrij (als moeder de vrouwe het wil).. Arme jongen, jij hebt ook al niks te vertellen begrijp ik. Een getrouwde man is een slaaf.. of je wilt als slaaf (sm) behandeld worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 Wanneer we b.v. bij Ruud zouden verzamelen, kunnen we met volle auto's rijden.... Ik wil wel rijden.... Das n.l. niet zo duur... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 Ik wil wel rijden....Das n.l. niet zo duur... Hoezo? Ben jij van het nieuwe rijden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 Maar die combinatie is weer terug naar zijn eigenaar. Zoiets moois (en duurs) kan Klaas zich niet permiteren, hoor. Misschien moet er dan ook maar eens een versterker zelf gebouwd worden. Lijkt me wel wat, in een spekstenen chassis.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 het lijkt mij leuk om ome henk eens te ontmoeten , hij is een van de weinige die ik nog niet ken,. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 het lijkt mij leuk om ome henk eens te ontmoeten ,hij is een van de weinige die ik nog niet ken,. Moet ik een date voor je regelen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 het lijkt mij leuk om ome henk eens te ontmoeten ,hij is een van de weinige die ik nog niet ken,. Moet ik een date voor je regelen? niet zo jaloers,,, ik was ook blij jou te ontmoeen Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 25 december 2004 Report Share Posted 25 december 2004 Beste Henk, Heel toevallig heb ik alle cd's op mijn harddisk staan (geript van de originele).. ik ken bijna Alle Ome Henks uit mijn hoofd haha Mvgr Ik was er al bang voor..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dhfreakie Posted 27 december 2004 Report Share Posted 27 december 2004 zaterdag 12 februari 2005 hmm tja, ik zou kunnen als de tijd right is. ik moet werken en slapen dat weekend....... ik heb dan nachtdienst maar als ik ergens tussen 13:00 en 22:00 opgepikt en terug kan zijn (in zwolle). dan kan ik mee en ik is een koor euh konusknaapje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 27 december 2004 Report Share Posted 27 december 2004 (...) Klaas Feenstra is de bouwer van de PP luidsprekers die regelmatig door zijn alter ego Spido op dit forum worden gepromoot als "De Ware Speakers". (...) Het resultaat van een blindtest: nog nooit heeft Ron de hem zo toegewijde en toegenegen Spido gezien, maar hij meent toch precies te weten wie er achter dat pseudoniem schuilgaat... Mag ik je er verder op wijzen dat KF de Perfect Performers nooit "De Ware Speakers" heeft genoemd, en dat ik - Spido dus, om verwarring te voorkomen! - ze ook nooit zo heb gepromoot? Beiden zijn wij veel bescheidener en ingetogener dan jij ons voorstelt. Op de PP-site wordt het merk zelfs ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 27 december 2004 Report Share Posted 27 december 2004 Electrische of electronische instrumenten kunnen fantastische klanken voortbrengen... maar niemand weet eigenlijk hoe ze zouden m Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 27 december 2004 Report Share Posted 27 december 2004 Hoog lijkt mij andreas volleweider ook wel leuk. Is alleen het hoog maar leuk bij Andreas Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 27 december 2004 Report Share Posted 27 december 2004 Maar natuurlijk niet beste icc er. Maar je maakt mij niet echt wijs dat er een lekker laag inzit die geproduceerd wordt door zijn gemodificeerde harp Pak de cd white winds eens zit een nummer tussen waarbij je zelfs de pedalen hoort als ze gebruikt worden. Maar niettemin een prachtig stuk muziek voornamelijk book of roses erg mooi. Helaas zijn onlangs uitgebrachte cd is ver onder de maat...staan maar een paar nummers op dat je echt zegt van heeeij daar is andreas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts