Guest eppie.kuipers@planet.nl Posted 25 januari 2001 Report Share Posted 25 januari 2001 Mijn vraag luidt: waar moet ik op letten met de instellinge van mijn luidsprekers i.v.m mijn sony STR-DB940 Ik bedoel dus de Hertz instellingen. alvast bedankt voor een antwoord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marcel van mijnhifi Posted 27 januari 2001 Report Share Posted 27 januari 2001 Hallo Eppie, Bedoel je het instellen van de low frequency cut-off van de luidsprekers in het bedieningsmenu van de Sony versterker? Het moet in principe afhangen van het wel of niet gebruiken van een subwoofer. Heb je een subwoofer, dan moet de cut-off voor alle overige speakers gebruikt worden. Heb je geen subwoofer, dan kun je hooguit de achterkanalen een cut-off geven. Groet, Marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mal Posted 12 februari 2001 Report Share Posted 12 februari 2001 wat een dom rund! zoek een andere hobby zoiets als loi knutsel dagen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest schri607 Posted 13 februari 2001 Report Share Posted 13 februari 2001 tjonge tjonge mal, moet dit nou ?? mag ik je er ff aan laten herinneren dat dit de intensie van een hifi-forum is, vraag en antwoord met als doel het delen van informatie omtrent onze hobby en niet 'newbees' een beetje afpoeieren ! dus jij wist van begin af aan al alles ? kritiek is goed mits gemotiveerd en onderbouwd, maar zo'n reactie vind ik smakeloos. gr. ron Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest cauchpatato Posted 18 februari 2001 Report Share Posted 18 februari 2001 Beste mensen, Kan zo'n superslim figuur als die Lam niet elders een nuttigere functie vervullen ? Greez, Suzanne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts